Přejít na obsah

lato5

Uživatel
  • Počet příspěvků

    100
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení lato5

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. lato5

    Lane assist

    Nějaký návod na trvalé vypnutí ? Ne po každém nastartování ? U Karoqa to jde normálně, ale tady .... Reaguje to i na neposekanou trávu u silnice bez čar, nebo vodní koleje.
  2. lato5

    Rozměry kol

    U mého Kamiqa 1,5 z 5/2020 už také nejsou a to mám doma připravené krásné nové 18" Cratery. Teď je musím s průdělkem prodat.
  3. Objednal jsem 1,2 TSI 77kw skoro v plné výbavě 4.4. a dnes jsem si ho byl prohlédnout u prodejce, příští týden předání - čekání tak tvalo necelé dva měsíce. Prodejce jsem se ptal na problém s dodávkou motorů a on mi řekl že o ničem neví, naopak se mu povedlo před měsícem zaplánovat Rapida s tímto motorem a již je ve výrobě - sám se tomu divil. Když jsem před rokem čekal půl roku na vyrobení Yetíka ...... to bylo šílený. Jaký máte typ motoru ve velkém TP u verze 1,2 77kw ??
  4. Pánové, nezlobte se na mne,ale to co tu tlachají někteří přispěvatelé, mne odrazuje vůbec toto fórum číst. Místo aby se tu konkrétně diskutovalo k danému tématu, tak se tu někteří pisálci "všeználci" znaží spíše o co největší množství příspěvků za každou cenu i když kecají úplné bludy a s tématem to nemá nic společného. Proč se toto téma jmenuje - ČEKÁNÍ NA RAPIDA ???
  5. Ahoj "Rapiďáci" Od 4.4. jsem se zařadil mezi Vás - čekatele. Objednán Rapid Ambition Fresh + Dynamic 1.2 TSI 77 kW 6-stup. Červená Corrida, Interiér Dynamic červená Winter paket, Kola z lehké slitiny "ANTIA" 7J x 16" a pár dalších "nepostradatelných" věciček. Aktuální termín dodání 26. týden. Není to sice půl roku jako když jsem čekal na Yetíka, ale je to dost.
  6. Co se vám honí hlavou?

  7. Na jedné 1,2 47kw mám najeto 100.000km bez problému (mimo čidla brzd.světel), druhá 170.000km (zad. díl výfuku). Na S-bazaru spousta na prodej s 200.000 - 300.000km najeto. Měl jsem i načipovanou Octávku TDI a musím říct, že je to někde jinde, ale je to jenom na zvyku. Výkon sice schází, ale nákladově se to nedá porovnat.
  8. Jezdím skoro stejné km, mám benzín a doposud jsem měl šest let i 1,9 TDI PD (4X4) a musím říct, že jezdím, nebo vlastně jezdil jsem s obojím za skoro stejnou spotřebu - u benzínu nepatrně větší podle stylu jízdy. Obě auta jsou stejně stará a měla úplně stejně najeto (100tis. km) než jsem Octávku prodal a objednal Yetiho v benzínu. Náklady s takhle malým proběhem byly jasně větší u nafty, protože jsou servisní úkony, které člověk když má své auto rád, musí udělat nebo by se mu to mohlo vymstít. Když pominu oleje, filtry, díky těžšímu motoru ložiska v kolech.... pak je tu ale mnohem větší baterka, dnešní lahůdka - filtr pevných částic ( zatím jde vyřadit, ale jak dlouho to půjde) atd. Navíc 10km couračky s naftou mi rvaly srdce. Když bych jezdil dlouhé trasy a spoustu kilometrů, nebo měl možnost "zadara" či levně kvalitní naftu ( pozor- ne v dnešní době skoro většinou spíše připomínající topný olej místo nafty, protože současná technika už bez následků nezkousne všechno co se jako nafta tváří) tak neváhám a jdu zase do nafty. Bohužel tomu tak není, proto jedině benzín i když i ten má svá proti.
  9. lato5

    Tuning

    Docela bych ten rám na Yetíkovi viděl v reálu na živo. Bál bych se jestli spíš neuškodí původnímu, dost povedenému , vzhledu přední části.
  10. Tenhle problém už řeším/neřeším u své Fábie sedan 6 let staré a pořád je to stejné. Dělají to pouze pravé zadní dveře.
×
×
  • Vytvořit nový...