Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/11/12 v Příspěvky

  1. Presne, prakticky je to k nicemu. Jeste si pockam na dalsi odpovedi, ale aspon strucne. Je to stejna medialni masirka jako s nedostatecnou sirkou. Sirka je dulezita jen z pohledu vnejsiho designu. Uvnitr je tento parametr dulezity jen v pripade, ze se auto obsazuje vzadu 3 lidmi, coz je minimum casu provozu auta. O OII nikdo nerekne, ze je uzka a to jak z venku, tak zevnitr. Jet ale nekolik desitek nebo stovek kilometru vzadu uprostred je pro dospeleho stejnej "zazitek" jako v Rapidu nebo Fabii, je uplne jedno, ze v OII je nekolik malo centimetru na sirku vic... Aby to bylo pohodlne, muselo by se jednat o uplne jinou tridu auta. Stejnej blabol se siri o mekcene horni casti pristrojovky. Kdy s tim mekcenym povrchem kdo prijde do styku? Jak casto se bezne saha na horni cast pristrojovky? Minimalne. Predevsim pri cisteni a na to je lepsi tvrdy plast. Vrzani nebo nevrzani nezalezi na tom, jestli je pristrojovka mekcena nebo ne, ale na kvalite zpracovani a tuhosti karoserie. Mimochodem, ve tride A0 to byla v roce 1999 prave FI, ktera prisla jako prvni se slushovou (=mekcenou) pristrojovkou. FII v Classicu (dnes Active) uz mela tvrdou, az od Ambiente (dnes Ambition) mela mekcenou. Zakladnich FII s tvrdou pristrojovkou jezdi kvanta a nikde nejsou videt stiznosti na tvrdej povrch nebo ze by jim snad pristrojovka vrzala. Proc? Protoze nezalezi na tom, jestli je mekcena nebo tvrda, ale na zpracovani a slicovani. Cely je to proste zase blabol našich "odborných" novinářů, ktery spousta lidi bohuzel slepe papouskuje.
    3 body
  2. Ja bych se jen zeptal - co presne vam, kdo tak orodujete za mekcenou horni cast pristrojovky a tvrdite, ze bez toho to nejde, ten mekcenej povrch prinasi??? Myslim tim prakticky... Rad bych slysel nejake smysluplne odpovedi.
    2 body
  3. Jedna se funkci, ktera vyhodnocuje reakce ridice pri jizde zacerstva a postupny vyvoj reakci a to zejmena pohyby volantu. Jako signalizace se objevi hrnecek na maxidotu s hlaskou. Tuto informaci posila do maxidotu gateway. Funkce se aktivuje jako prizpusobeni kanalu 5, kde se zmeni hodnota nula na jedna. V panelu pristroju neni treba zadne prizpusobeni ani kodovani. Bohuzel to umi jen nektere gatewaye a u nekterych treba updatovat software. U Superba tyden stareho to stacilo jen aktivovat v gateway a funguje to, k jinym modelum zatim nemam zadne info ani zkusenost. Toto jsou zarucene informace. Taky jeste nevim, jestli toto podporuji vsechny maxidoty, protoze v principu by to mely umet vsechny posledni vozy Octavia Superb i Yeti. Az budu vedet vice, ozvu se.
    1 bod
  4. Clovece neblazni - samozrejme ze proti G VII bude stat uz velmi brzo OIII, ktera stoji na stejne platforme a bude odpovidat jak technikou, tak kvalitativnimi standardy. Rapid je o pultridu niz, resp. technika A0 v baleni rozmerove velmi blizkem A tride - i proto se pracovne nazyval A-Entry. Superb pak stoji proti Passatu, jen je potreba si uvedomit, ze se zacinaji michat/uz se michaji pulgenerace jednotlivych modelu.
    1 bod
  5. Uvazoval som nad vymenou ruma za rapid.... Pri zisteni reality uz tato alternativa ma iba tak 10 percent ...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...