Přejít na obsah

Kenapuc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    63
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Kenapuc

  • Narozeniny 05/16/1993

Návštěvy profilu

2384 zobrazení profilu

Oznámení Kenapuc

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

13

Popularita

  1. Perfektní, něco takoého jsem si představoval. Má ale jen 2GB paměti, nemá pomalé reakce? Jak to šlape? Funguje to se soundsystemem? Ukazuje to stanici na maxidotu? Na tlačítka z volantu reaguje? Na podsvícení jde nastavit stejná barva, jako jsou tlačítka v autě? Téměř stejné jsem našel někde na chytraautoradia.cz, docela nad ním uvažuju.
  2. Ahoj, trochu opráším staré téma. Plánuji taky montáž LPG do 2.8. Asi je zbytečný se bavit o tom jaký systém vybrat atd, dneska jsou asi všechny bez problémů a záleží spíš na tom kdo to jak namontuje a seřídí, než na samotném systému. Co mě ale zajímá, jak máte třeba řešené nádrže - jak velkou máte kdo místo rezervy a o kolik se třeba zvedla podlaha? Jak řešíte rezervu? Já přemýšlím i nad válcovou za sedačku (stejně je nepotřebuji sklápět), s tím že bych za ni hodil desku s kobercem aby nebyla vidět - teoreticky bude mít větší objem a bude těžiště víc vepředu, plus zůstane využitelný prostor pro rezervu. Má někdo zkušenost s takovým řešením? Pak mě zajímá tip na umístění vypínače, aby na něj bylo nějak trochu vidět, ale aby zároveň nepřekážel a nevypadal blbě. V Jeepu ho mám někde dole na palubce nad kolenama, není na něj vidět přes volant a strašně mě to vadí. Zrovna v tom Jeepu by mě ale bylo úplně jedno i kdybych ho navrtal doprostřed palubky, na S1 bych to chtěl nějak "hezky" a rozumné umístění mě nenapadá.
  3. Ahoj, trochu tady oživím staré téma. Po dlouhé době jsem si zase koupil zachovalého dobře vybaveného S1 a jelikož ho plánuji provozovat jako auto na denní ježdění, rozhodně tam budu chtít modernější infotaiment, než příšerné DX, které bylo technologicky zastaralé už v tobě kdy to auto bylo nové. Chtěl bych ideálně nějaké rádio, které bude rozměrově sedět bez nějakých nevzhledných redukčních rámečků a nebude vypadat jak pěst na oko (modré podsvícení a podobně). Vím že před pár lety se dalo asi za 10 tis koupit rádio od výrobce Geborn, které bylo sice postaveno taky na už tehdy zastaralém Windows CE, ale pořád umělo alespoň nějaké rozumné propojení s telefonem, podporovalo veškerou komunikaci s autem a mělo docela OEM vzhled. Dá se něco takového někde pro S1 ještě koupit? Kdyby to umělo carplay / androidauto, tak by to bylo úplně super, mechanické kolečko na hlasitost výhodou.
  4. Asi otevřu staré téma, ale pořád se tu neobjevila odpověď... Existuje nějaká varianta toho zadního silentbloku pro variantu s plechovou nápravnicí, která by byla plná? Podobně jako se na Octavia 1 nebo Golf 4 dávaly silentbloky z Audi S3 nebo Golf R32. Kromě vyšší životnosti je pak i přesnější řízení auta - prostě to méně "plave".
  5. Ahoj, koupil jsem teď S1 s 1.9 TDI 96kW. Bohužel jsem docela překvapen spotřebou, která se mi zdá na "jedna-devítku" docela vysoká. Mám ještě Passat B6 s 2.0 TDI-PD 103 kW, který má navíc DPF a spotřeba superba je cca o litr, možná i litr a půl vyšší. Čekal bych, že prakticky stejný motor bez DPF bude jezdit za méně. Cestu do práce (17km mírně z kopce) dokážu jet s Passatem za 3.9-4.2l a se Superbem to jezdím tak 5.0-5.5l. Zpátky jedu klidnou jízdou s Passatem cca 5.0-5.5l, se Superbem cca 6-7l. Dlouhodobý průměr mám na Passatu 5.3l, na Superbu 6.5l. Obě auta mají nájezd lehce přes 350 tis km. Reálná spotřeba na Passatu je oproti palubnímu počítači cca o 0,4l vyšší, Superba mám chvíli tak to ještě nemám změřeno, ale předpokládám že bude reálná taky lehce vyšší než ukazuje. Co může způsobovat vysokou spotřebu u Superba? Obě auta jsou na 16" zimákách, obě auta po geometrii, kolo nepřibržďuje, do nouzáku nepadá, chyba žádná, při sešlápnutí plynu nekouří,... Nastavení rozvodů je OK, komprese na dieselu nemám jak změřit. Může mít vliv na spotřebu případně třeba opotřebovaná vačka? (na passatu je nová) Korekce vstřiků podle diagnostiky taky v normě... Je na těch 96kW PDčkách něco "známého" co by způsobovalo vyšší spotřebu nebo nižší výkon? (jinou 96kW jsem nejel, nemám s čím srovnat)
  6. Po půl roce byste v bazaru s reklamací určitě neuspěli. Nevím o jakých gumičkách je řeč, ale pokud se někde díky netěsnosti ztrácely tlaky, určitě to mohlo cukání způsobovat.
  7. Jde to opravdu od podvozku? Mě takhle lupalo někde za palubní deskou, bohužel jsem auto prodal dřív než jsem to stačil vyřešit. Podle mechanika v jednom autorizáku to může způsobovat uchycení někde za palubní deskou, prý pomůže tam přitáhnout nějaké šrouby nebo podmáznout vazelínou v místech kde se to opírá o karoserii. Pokud to jde opravdu od podvozku a nikdo nemůže najít odkud, zkusil bych zajet na STK, dát technikovi 2 kila ať ti to "proklepe" na těch jejich vibračních podlážkách a třeba to najde. Jestli budeš mít cestu kolem Pardubic, můžu na to kouknout.
  8. Kenapuc

    nestartuje

    Mě to tenkrát na 2.8 dělala uvolněná kostra motoru. Dotáhnul jsem a auto startovalo. Pokud jsi startér nechával jen repasovat, nebo měnil za použitý, je možné že je taky špatný. I to se mi stalo na jiném autě. Startér jsem nechával 2x repasovat a stejně občas nenastartovalo. Dal jsem to k elektrikářovi, ten proměřoval všechno možné, nakonec znovu repasoval startér (předtím 2x repasovaný jinde) a od té doby to fungovalo.
  9. Pokud se při zařazení zpátečky rozsvítí světla, pravděpodobně je rychlost opravdu zařazena a prostě jen nefunguje spojka. Pokud už dlouhodobě zlobila, tak bych nad tím v tuto chvíli asi vůbec nepřemýšlel a rovnou ji objednal. Spojková sada vyjde na 3 tis, to není zas taková investice aby se to vyplatilo odkládat a přemýšlet jestli náhodou nemůže být chyba jinde, když už předtím prokluzovala a stejně je potřeba ji udělat. Pokud je někde volné táhlo, tak to vyřeší při výměně...
  10. Po roce se odehrála s autem spousta věcí (viz. téma Váš SuperB), ale zde shrnu řešení problémů: Samovolné chcípání - čidlo otáček klikové hřídele Občasné cukání - zapalovací kabely Bouchání do sání - o zub posunutý rozvod na jednom vačkovém kole Nicméně je v autě aktuálně jiný motor (obě hlavy po repasi, komprese na všech válcích 12,5) s NOVOU převodovkou a stejně nejede tak jak by mělo (maximálka 220 tacho).
  11. Kenapuc

    Přední ramena

    Podle VIN máš 21mm čep, jako všechny 2002 Výměnu jsem schopný udělat, ale Pardubice.
  12. Výměna senzorů je jednoduchá a na chvilku, na to ani nepotřebuješ elektrikáře. Dát AUX na DX není vůbec problém, stačí koupit kabel (v podstatě redukci) a někde ho vyvést. Pak ho jen povolit v nastavení rádia. Já ho kupoval za 130kč na tme.eu a funguje parádně. S USB nebo BT je to už problém, to se obávám že se zachováním CD Changeru nebude jednoduché.
  13. Přidám se taky s problémem, ale pochybuji že to bude uložením převodovky jako u většiny. Je to Fabia III 1.0 44kW rok 2016, najeto cca 150tis. Při přejezdu nerovností to bouchá od levého předního kola. Jízda po "kostkách" znamená takový rachot, že to je jako kdyby bylo na nápravě úplně všechno volné a mlátilo o sebe. Hned jsem to přisuzoval stabilizační tyčce, ale po výměně se nic nezměnilo. Pak jsem přišel na zvláštní věc. Stačí když se při té jízdě po nerovnostech jen lehce dotknu brzdy a je po mlácení. Pustím brzdu a rachotí to. Když chytnu kolo a začnu s ním lomcovat až rozhoupu celé auto, tak jsou v kole cítit rázy jak kdyby bylo volné kolo nebo vůle v ložisku nebo něco. Prostě je v kole cítit ťukání. Zvednu to na heveru a ťukání je pryč. Pustím to z heveru zase zpátky a najednou pořád nic neťuká a můžu s tím kolem lomcovat jak chci. Ale otočím párkrát volantem a zase je tam ta vůle cítit a ne zrovna malá. Když se tím kolem takhle hýbe a z jámy ohmatávám všechny díly, tak z ramena nic necítím, z čepů nic necítím, z tlumiče jen minimálně, ale z pružiny to ťukání cítím. Vyměnil jsem tedy horní uložení tlumiče a stále stejný problém. Babo raď...
  14. Já jsem taky laboroval, chvíli přemýšlel nad tím od FEBI a nakonec koupil olej přímo od ZF. 7 litrů oleje ZF + těsnění od ZF + sací koš (filtr) od ZF mě vyšlo na cca 2550,- Kč. Samotný olej ZF LifeguardFluid 5 kupuju cca 250/l EDIT: Přidávám odkaz na nějakou dokumentaci výrobce: https://www.zf.com/global/media/... Ve 2.8 V6 Superbu je 5HP19 FL. V ostatních motorizacích nevím.
  15. Kenapuc

    Vibrácie

    Zkontroluj kola - jestli jsou vyvážená a jestli jsou rovná. Pokud v kolech problém nebude, také bych se přikláněl k poloosám.
×
×
  • Vytvořit nový...