Přejít na obsah

Martin.K

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Martin.K

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Je to auto buď pro firmu, pro úřad, pro někoho kdo měl na to si ho koupit jako nové (cca 1,3 M), anebo pro někoho, kdo si chce dělat radost a je ochoten za ni platit. Radost to dává už jen zvukem po nastartování... Muset řešit tu luxusní spotřebu v rámci ježdění do práce, to asi není to pravé.
  2. Já jsem to popisoval výše. Je to firemní auto, státní správa, převod organizace-organizace. Takže otázka ceny je jen evidenční záležitost (ani ji neznám) a na projezd a servis se dá prostě 100% spolehnout. Jo, ještě ta spotřeba - 2/3 dálnice v limitu, 1/3 město - cca 11,8 l/100 km.
  3. Tak nakonec věc dopadla tak, že jsem jezdil cca měsíc a půl s O3 G-TEC. Výbava Elegance, vše podstatné v autě. Příjemné poježdění se dvěma základními poznatky - na první dojem poměrně líné auto (do 2000 ot./min. to nedělá v podstatě nic. Když se to člověk naučí víc vytáčet, je to vcelku svižné a dá se s tím v pohodě žít. Na druhou stranu velmi příjemné překvapení z vlastností podvozku. Nevím, jestli hraje větší roli víceprvek, nebo jiné rozložení hmotnosti díky nádržím CNG vzadu, ale je to naprostá paráda. Když člověk trefí díru na silnici, v podstatě o tom neví. Žádné rány, žádné rozhození vozidla, prostě super. No, a do toho přišla nabídka na zmiňovaného S2 - tak jsem řekl, že auta postavím vedle sebe a rozhodnu se. Nakonec zvítězil S2, neboť - auto má sice najeto cca 275 tis. km, ale zvenčí i zevnitř vypadá jako nové. Žádné oděrky, otěry, škody. I po projetí v podstatě bez připomínek, hladký chod motoru, DSG bez cukání. Prostě auto jednoho VIP a jednoho řidiče s pravidelným autorizovaným servisem. No, a samozřejmě že z hlediska výbavy (kůže, Columbus, Webasto, xenony atd.) i pocitu z jízdy (3,6 FSI, 4x4, DSG) je to někde jinde. Takže teď už nezbývá než doufat, že se jej podaří ještě nějakou tu stovku km udržet rozumně při životě.
  4. No, já uznávám, že se ve své podstatě ptám hloupě. Je jasné, že v dané konfiguraci je S2 jinde než O3. Hlavním problémem je ta perspektiva (tedy jak bude za 5 let, kdy to auto zřejmě ještě budu mít, vypadat 5letá O3 vs. 10letý S2), což je luštění z křišťálové koule a s tím mi nikdo nepomůže. V každém případě děkuji za názory.
  5. Ono to má ještě jeden aspekt, a to perspektivu. Teď mám náhodou možnost vybrat si ze dvou u firmy silně nadprůměrných aut. Když vezmu O3, mám jistotu nového auta, které mi výdrži (obměnu neděláme moc často). Pokud vezmu S2 a po čase se objeví závada, která se firmě nevyplatí opravovat, půjde S2 pryč a mám holou O2.
  6. Řeším trochu jiný problém - při výměně služebního auta mám na výběr novou Octavii III 1,4 G-TEC v Eleganci, nebo jetého Superba II 3,6 FSI v plné palbě, 5-6 let starého s cca 250-300 tisíci km (zřejmě auto jednoho řidiče, který vozil VIP). Spotřebu neřeším. A teď babo raď....
×
×
  • Vytvořit nový...