Tak nakonec věc dopadla tak, že jsem jezdil cca měsíc a půl s O3 G-TEC. Výbava Elegance, vše podstatné v autě. Příjemné poježdění se dvěma základními poznatky - na první dojem poměrně líné auto (do 2000 ot./min. to nedělá v podstatě nic. Když se to člověk naučí víc vytáčet, je to vcelku svižné a dá se s tím v pohodě žít. Na druhou stranu velmi příjemné překvapení z vlastností podvozku. Nevím, jestli hraje větší roli víceprvek, nebo jiné rozložení hmotnosti díky nádržím CNG vzadu, ale je to naprostá paráda. Když člověk trefí díru na silnici, v podstatě o tom neví. Žádné rány, žádné rozhození vozidla, prostě super. No, a do toho přišla nabídka na zmiňovaného S2 - tak jsem řekl, že auta postavím vedle sebe a rozhodnu se. Nakonec zvítězil S2, neboť - auto má sice najeto cca 275 tis. km, ale zvenčí i zevnitř vypadá jako nové. Žádné oděrky, otěry, škody. I po projetí v podstatě bez připomínek, hladký chod motoru, DSG bez cukání. Prostě auto jednoho VIP a jednoho řidiče s pravidelným autorizovaným servisem. No, a samozřejmě že z hlediska výbavy (kůže, Columbus, Webasto, xenony atd.) i pocitu z jízdy (3,6 FSI, 4x4, DSG) je to někde jinde. Takže teď už nezbývá než doufat, že se jej podaří ještě nějakou tu stovku km udržet rozumně při životě.