Přejít na obsah

Minelan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    78
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Minelan

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Věci se mají následovně, turbo čištěné a nastvené u firmy se tím zabývající. Při druhé regeneraci od výměny turba auto přestalo táhnout a od té doby co se týče tlačení turba ani ťuk. Zkontrolovány následující věci: sání těsné, tlakované kompresorem, podtlakové hadičky 2 x i zkoušené jestli drží podtlak a to včetně baňky na turbu, egr jsem zkoušel zaslepit u sání bez výsledku. Přikládám log z jízdy, kde je vidět že turbo netlačí. Ačkoliv to z toho může vypadat na špatné turbo, tak pokud přes vcds dělám základní nastavení (jak si motor drží zvýšené otáčky a nastavuje si turbo) tak to normálně proběhne i se zvyšuje tlak jak má. Za jízdy nikoliv. Z toho jsem usoudil že turbo i n75 musí být také v pořádku. V autě je od minulého roku origo software od škodovky. Motor 125kw ppd. Diagnostika vyhazuje chybu nětěsnost sání (což je blbost), měřič vzduchu nevěrohodný signál a mez regulace turba nedosaženo. Z toho důvodu jsem ještě měnil váhu vzduchu za funkční origo bosch a bez výsledku. LOG-01-023-03E-074-091-107-11A.CSV Log-Log.txt
  2. Já z toho taky suv nedělám, ale když je zadek o 3cm víš tak s tim projedu neskutečný věci, dojedu si s károu pro dřevo až k lesu 😅
  3. Zdravím všechny, mám fabii 1 combi 1.4 55kw, auto mám nazvedané, jenže: Vzadu mám původní pružiny a pod nima 3 cm podložky. S tím jsem obsolutně spokojen. Na předku mám podložky mezi kastlí a uloženim 2.5 cm. Zde už větší dát nemohu protože při zvednutí auta by poloosa narážela do nápravnice. Auto je ovšem pohledově dost nakolpé. Potřeboval bych předek ještě tak 2cm nahoru. Toho ale mohu docílit už jen tvrdšíma pružinama. A ne, nejsou přední unavené. Jedná se o nové na dieselovou fabii. Jaké jiné pružiny bych tam dostal? Nepasovali by třeba z nějaké octavie? Nebo nevyrábí se přímo pružiny na zvýšení?
  4. Pokud se neztrácí voda tak odpověď je nic. Jediné co tak může být vyšší kouřivost (vliv na dpf pokud ho auto ještě má) a při těch startech zbytečné klepání s dvouhmotou ale to jí zas bůh ví jak neuškodí.
  5. Já mám ten samý motor a dělal mi přesně to samé, sice ne až tak moc ale taky hned opětovné startování v pohodě. Furt jsem zkoušel cokoliv jen abych se vyhnul hlavě, nakonec jsem jí sundal a 14 děr jsem napočítal. Jinak na foto jsem ještě neoznačil jednu díru, ale pro představu jak vypadala hlava revize A po 288 tis. km.
  6. Jestli nepadá nafta tak to je boužel hlava. Jinak teď jsem měl opět problém s tim že se mi utrhla dvouhmota a hodně silně mlátila a mělo to taky velký vliv na start, ovšem to by bylo slyšet takže zkontrolovat jestli nepadá nafta a jinak hlava dolů.
  7. PS to že nedotlačovalo turbo jak je vidět na logu bylo způsobeno povolenou hadicí za turbem, teď je opravená
  8. Ještě log, zaměřte se na místa kde šel motor na volnoběh nebo v malých otáčkách. LOG-01-011-004-013.CSV
  9. Zdravím všechny, mám vyměněný motor BMN v octavii RS a čas od času se stávalo, že bylo slyšet mírné klepání od motoru, pouze na volnoběh a do cca 1100 otáček. Pak už nic. Teď už to dělá furt. Nepozoruji žádný snížený výkon, zvuk se při zmáčknutí spojky nemění a motor se viditelně netřepe víc než obvykle. Při vibracích najednou stoupnou hodnoty korekce vstřiků na 2. a 4. válci. Kdyby byli podfoulké nebo jinak špatné tak by to cukalo v tahu předpokládám. To ovšem nedělá. Je možné, že by dvouhmota rozhodila korekce vstřikovaného množství a to ještě na těch stejných válcích? Nevím čím začít, přeci jen měnit dva vstřiky a nebo dvouhmotu je celkem drahá sranda. Kvůli hluku jsem i zvedl volnoběžné otáčky max co to šlo, ale teď už to boužel nestačí. Přikládám video pokud z toho půjde něco poznat. Silentbloky jsem sice zkontroloval, ale silentbloky by nerozhodily ty korekce. VID_20201231_124839.mp4
  10. Zkusím štěstí zde. Vyměnil jsem motor a regenerace probíhaly sice často, ale bez problému. Poté výměna lambdy. Po cca 500 km jsem zkusil vyměnit snímač diferenčního tlaku a podtlakovou baňku v sání. No a po 20 km se rožlo dpf, připojil jsem diagnostiku a byla vypsaná chyba lambdy (proto to asi neregenerovalo). Druhý den jsem tedy vrátil starou ale dpf ne a ne regenerovat. Zkusil jsem tedy vrátit starý snímač diferenčního tlaku ale taky bez výsledku. Už to došlo nad zaplnění 60% a rožla se spirála s nouzákem. Tak jsem tedy zkusil za jízdy s krásně prohřátým motorem zadat kódování 21295 což by mělo spustit regeneraci, ale v měřených hodnotách to ani neukazuje že by se to tu regeneraci pokoušelo pustit. Něco jí blokuje, všechny 3 teploměry kolem dpf ukazují správně, snímač tlaku taky nevyhazuje nějaký nesmysly. Teplota motoru taky ukazuje správně. Už si fakt nevim rady.
  11. Zdravím všechny, ví nějaký profík k čemu slouží věc s číslem 1J0906391B podle etky je to zapojené na trubce mezi víkem ventilů a sáním před turbem. Podle schémat to jde rovnou na pojistku spínanou tudíž to topí furt. K čemu to slouží? Něco to zlepšuje? Jinak mělo by to mít víc TDI ale já se bavím konkrétně o BMN.
  12. Díky za odpověď, mě to právě taky překvapilo, čekal jsem že se s tim bude hejbat ale ne že se to bude pohybovat mezi pružinama.
  13. Zdravím všechny co s tim mají nějakou zkušenost. Mám vyndaný motor a převodovku z auta, jelikož budu motor měnit a celkem mě zarazila pohyblivost setrvačníku. Je mi jasné, že dvouhmota se hýbe na pružinách, ale já jí tak o cca 1.5 cm na obvodu pootočim bez odporu pružiny a pak je jen slyšet jak doklapne na pružinu a je cítit odpor. Nový setrvák jsem v životě nedržel tak netuším jestli to má takto dělat nebo je už načatý. Nerad bych auto zase po chvíli rozebíral až to složím. Jinak asi na tom uplně nezáleží, ale jedná se o 2.0 tdi pd 125kw. Díky za tipy a odpovědi 🙋 VID_20201109_101950.mp4
×
×
  • Vytvořit nový...