Takže výsledky pozorování:
Tacho mám opravené, immo nejspíše bude v pořádku - klíček nebliká, navíc immo odstavuje palivovoé čerpadlo a motor by nejel cca 30 vteřin.
Aktuální situace je - auto stojí s odpojenou baterkou.
Po zapojení baterky ( - pól ) motor chytne tak na 20 až 30 vteřin. Potom zhasne.
Jednu svíčku mám vytaženou, aby bylo vidět, co se děje. Po zhasnutí motoru už nejde nastartovat - na svíčce není jistra.
Zapalovací cívka je nová, nový rozdělovač ( funkční na 100 %, testováno v jiném autě )
Napájecí napětí je na konektoru rozdělovače i na cívce, výstupní impulsy s Hallova senzoru jdou.
Drát mezi Hallovým senzorem a jednotkou je průchozí, stejně tak drát na impuls pro cívku je průchozí do jednotky.
Jednotka chybu hlásí tuto už asi rok - doposud to jezdilo a fungovalo normálně i stouto hláškou:
1 Nalezeny chyby:
00609 - Vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky
Motor na mém druhém stejném autě funguje i s odpojeným konektorem klapky - na klapku to nevidím, nemyslím si, že by snímač na klapce způsobil odpojení zapalování. Stejně tak lambda, váha vzduchu a snímač teploty by neměly mít vliv na jiskru.
Jediné, co mě napadá je, že odešla jednotka motoru Magneti Marelli, ale taky jsem nikde nenašel zmínku, že by někomu odešla.
Už netuším, na co se ještě mám podívat.