Přejít na obsah

Vlastik555

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Vlastik555

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. vyměněna jednotka - sehnal jsem IMMO OFF a motor chytl na drb a už vrčí půl hodiny žádný přepisování hodnot, nic, jen výměna kus za kus, dva konektory a hotovo byla chcíplá jednotka vyřešeno
  2. Takže výsledky pozorování: Tacho mám opravené, immo nejspíše bude v pořádku - klíček nebliká, navíc immo odstavuje palivovoé čerpadlo a motor by nejel cca 30 vteřin. Aktuální situace je - auto stojí s odpojenou baterkou. Po zapojení baterky ( - pól ) motor chytne tak na 20 až 30 vteřin. Potom zhasne. Jednu svíčku mám vytaženou, aby bylo vidět, co se děje. Po zhasnutí motoru už nejde nastartovat - na svíčce není jistra. Zapalovací cívka je nová, nový rozdělovač ( funkční na 100 %, testováno v jiném autě ) Napájecí napětí je na konektoru rozdělovače i na cívce, výstupní impulsy s Hallova senzoru jdou. Drát mezi Hallovým senzorem a jednotkou je průchozí, stejně tak drát na impuls pro cívku je průchozí do jednotky. Jednotka chybu hlásí tuto už asi rok - doposud to jezdilo a fungovalo normálně i stouto hláškou: 1 Nalezeny chyby: 00609 - Vystup zapalovani 1 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky Motor na mém druhém stejném autě funguje i s odpojeným konektorem klapky - na klapku to nevidím, nemyslím si, že by snímač na klapce způsobil odpojení zapalování. Stejně tak lambda, váha vzduchu a snímač teploty by neměly mít vliv na jiskru. Jediné, co mě napadá je, že odešla jednotka motoru Magneti Marelli, ale taky jsem nikde nenašel zmínku, že by někomu odešla. Už netuším, na co se ještě mám podívat.
  3. Tak cívkou to není. Malý tuning a mám tam dvě cívky. Přepojení cívky je na pár vteřin - napájení + VN je přehozené hned. Víčko rozdělovače + palec + VN kabely jsou nové. Filtr asi ucpaný nebude, zkoušel jsem to držet asi 10 minut na 4.000 ot a bylo to bez problémů. Dnes to zase zdechlo.Na křižovatce, jak jinak :-) Tak mě napadlo, že když nejde tachometr (neukazují ručičky, nejde počítadlo km ani denní km ) jestli to s tím nějak nesouvisí, když v tachometru je jednotka imobilizéru.
  4. Tome, díky za nasměrování. Kouknu na to, hnedle jak poleví tady to sračkozní počasí, zatím to vidím na české dráhy :-) BTW - pokud by odešel Hallův snímač v rozdělovači, nepřijde do ŘJ impuls a i dobrá cívka jiskru nehodí... Je to tak ?
  5. cívka je fungl nová výrobce MEYLE
  6. Zdar odborníci. Dnes mi sám od sebe během dne asi 4x zdech za jízdy motor AEE. Nastartovat se mi podařilo tak po minutě. Teplota motoru byla odhaduju na polovině provozní, řekněme 45 stupňů. Škubání motoru, nepravidelný chod motoru, kolísání otáček k tomuto motoru patří, to neřeším. To prostě tak je, ale proč to zdechlo ? Neřešil jste to někdy někdo ? Díky za radu.
×
×
  • Vytvořit nový...