Přejít na obsah

Fenix44

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Fenix44

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím páni, v poslednej dobe (asi 2 mesiace) sa mi z času na čas rozsvieti kontrolka motora, pričom po čítaní chybových kódov pomocou diagnostiky sú v RJ motora zapísané tieto chybové kódy : 16514 - blok1-sonda1: elektr.chyba v obvodu 35-10 - - - Intermittent 17549 - zpracovani urovne zateze nesmyslna hodnota 35-10 - - - Intermittent 16825 - system odvetrani nadrze objem chybne 35-10 - - - Intermittent Ide o vozidlo Škoda Fabia 1.4 MPi, 50 kW, kód motora AQW, r.v. 2002, cca. 184 000 km. Kontrolka motora sa vždy rozsvieti keď motor beží na voľnobeh. Dvakrát sa mi rozsvietila keď som asi 5 minút sedel v aute s naštartovaným motorom (pričom motor nie je studený - zastal som po jazde na parkovisku) a raz sa mi kontrolka rozsvietila počas jazdy, keď som išiel plynulo asi 90 km/h a vyradil som na neutrál - práve pri poklese otáčok na voľnobeh sa kontrolka rozsvietila. V poslednej dobe sa motor taktiež z času na čas "pridusí" pričom po uvoľnení a znovu zošliapnutí plynu ide zas normálne (nie je nutné ani meniť prevodový stupeň). Taktiež som vypozoroval, že keď s autom zastavím a idem napr. otvoriť bránu, tak motor po krátkom behu na voľnobeh akoby na chvíľu výrazne znížil otáčky a následne sa znovu vrátia na pôvodnú úroveň. Kolísanie voľnobehu podľa otáčkomera nie je nijako výrazné, no napr. pri státí na semafore je z času na čas cítiť záchvevy ( nato som si už ale akosi zvykol, nakoľko tieto prejavy má motor odkedy som auto kúpil - vtedy malo cca. 165 000 km.) Spotreba motora sa podľa tankovania pohybuje na úrovni 7 - 8 l/100 km, pričom na aute jazdím denne do práce (asi 30 km denne) a ide o trasu 70% mimo mesto a 30 % mesto. Prednedávnom bol spolu s olejom menený aj palivový filter. Priznám sa, že si neviem presne spomenúť či bol 3 alebo 4 bar, nakoľko mi ho dal pôvodný majiteľ pri predaji auta. Túto skutočnosť sa ale chystám hneď zajtra overiť. Palivový filter nebol originál (ak si dobre vybavujem, tak išlo o značku DAYCO, alebo niečo podobné). Mohol by popísané závady spôsobovať tento palivový filter, prípadne aký by mohol byť dôvod výskytu týchto chybových kódov ? Chyby sa 2x objavili spoločne, pričom raz sa objavila iba chyba 17549. Ďakujem Vám za prípadné rady a pomoc.
×
×
  • Vytvořit nový...