zdar tady je ten postup. Odpoj baterku sundej zespoda plastovej kryt motoru schod drážkovej řemen odšroubuj klima kompresor odpoj konektor nech ho viset na hadicích demontuj držák kompresoru s napínací kladkou 3 šrouby sundej vodící kladku a sundej altík odpoj od el. Ted budes muset odšroubovat plechovej kryt kolem výfuku je pod ním jeden šroub. Odpoj konektor lambda sondy (vrchní) a vyšroubuj jí ted mužeš dat pryč ten plech já ho dal jen na stranu, odšroubuj držák altíku a už jsi u držáku filtru odpoj trubku mazání turba (ja koupil novej šroub s těsněníma ) dale odpoj hadici od chladiče oleje (vyteče trochu chladící kapaliny tak je dobrý tam dát nějakou nádobu na zachycení ) a ted už mužes odšroubovat držák filtru, sundej to celí i s filtrem. Vyteče cca 1,5 l chladící kapaliny a trochu oleje ja tam nacpal hadr aby to tak neteklo všechno pořadně vyčisti a odmasti vymen těsnění ( 03F 903 575 C ) a kup taky pouzdro pro držák olejového filtru a alternátoru ( 03F 121 215 ) to se při demontáži úplně rozpadlo taky jsem rovnou koupil novej drážkovej řemen . A máš hotovo ted to všechno slož zpátky nezapomen dolejt chladící kapalinu a zkoukni olej. Já to dělal na jámě cca 3 hodky