Přejít na obsah

ajo123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ajo123

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravim, Nedavno som kupil 2016 Octaviu 3 RS 162kw, kod motora CHHB, mala najazd cca 71000 a teraz ma auto momentalne 74000km. Pri cca 72000km bol vymeneny olej (je tam CastrolEdge 5w30) aj filtre. Kratko po kupe som zacal evidovat niekolko problemov, ktore sa vyskutuju sporadicky, ale vyskytuju (riesim to so starym majitelom). Tieto sa tykaju motora: 1. Po nastartovani si motor na neutrali neudrzi otacky a zdochne. Vypnutie/zapnutie motora problem odstrani. Diagnostika (ODIS Engineering) ukazuje nasledovnu chybu: P001100 ($3A16 / 14870) Bank 1, camshaft retard adjustment Should not be achieved DTC-Text: A Camshaft Position (Bank1) Timing over-advanced or System Performance DTC environmental conditions Datum 11:54:06 - 02.09.2023 Mileage 73.605 km priority 2 Error frequency counter 1 Unlearn counter 255 Engine speed 796,00 1/min Standardized load value 9,0 % Vehicle speed 0 km/h Coolant temperature 107 °C Intake air temperature 49 °C Ambient air pressure 1.000 mbar Voltage terminal 30 13,085 V Podla popisu a toho, co som vycital z for a videi, mohlo by ist o problem s centralnym magnetom/ventilom nastavovania vackoveho hriadela? Pripadne o problem s rozvodovou retazou? 2. Obcas motor na neutrali vibruje. Napriklad, stojim na krizovatke a zacitim na niekolko sekund vibracie, ktore po chvili prestanu a o chvilu su spat. Tazko urcit, co presne vibruje, ale tipujem, ze idu od motora. Dnes sa mi dokonca zdalo, ze motor je na neutrali celkom hlucny a klepe sa ako moja stara dizlova Octavia. Pripajam video. Tento problem som zacal evidovat az po poslednej diagnostike cez ODIS Engineering, takze nemam chybovy kod, ak by nejaky vobec naslo. Skusal som si spravit diagnostiku cez ELM237 a TorOBD/CarScanner, ale nic mi to neukazalo. Budem rad za tipy, o co by mohlo ist. Z mojho googlenia atd. to vyzera na centralny magnet/ventil nastavovania vackoveho hriadela alebo rozdovodu retaz (mozno problem s napinakom), ale to su len domnienky. Auto zrejme coskoro pojde do servisu, ale chcel by som pocut aj nejake dalsie nazory. video_20230928_120827.mp4
  2. Zdravim, som tu na fore staronovy uzivatel, do mojho stareho uctu som sa bohuzial nevedel nalogovat. K veci, mam Octaviu II 1.6tdi, r. 2012 . Auto som kupil v oktobri 2016 s cca 60 000 KM. Hned som si dal nainstalovat Zeder. So vsetky som bol az doteraz spokojny, pred par tyzdnami som obcas zapocul "sustanie" v okoli volantu, ked som s nim krutil napriklad na parkovisku (teda ked som vytacal plny rejd), ale nevedel som chybu identifikovat. Par dni na to sa mi rozsvietila kontrolka airbagu a prestal mi fungovat klakson. Mechanik mi povedal, ze pri instalacii Zedera zrejme bol zle osadeny slimak pod volantom a to viedlo k namahaniu kabelaze vo volante, ktora sa nasledne roztrhla. Dnes som bol v Zederi, kde mi neuznali reklamaciu s tym, ze sa to urcite nemohlo stat ich chybou pri montazi atd. Mate niekto podobne skusenosti? Ja si myslim, ze chyba vznikla pri montazi Zederu, neverim totiz, ze by ta kabelaz/airbag/truba samovolne odisla po ani nie 70 000 km. Do auta zatial nebolo inak zasahovane, jedinym zasahom bola montaz Zederu.
×
×
  • Vytvořit nový...