Přejít na obsah

Kamo1969

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Kamo1969

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ale menil si iba dosky alebo aj kotuce za tie nove?
  2. Zkusme se vratit zpatky k tematu. Menil nekdo z Vas brzdy na Supu 206kw? Kotouce i oblozeni? Pokud ano, sli jste do originalu? Nebo do jine znacky? Vydrzi jina znacka vic? Me ceka vymena a potrebuji bud zvolit jinou znacku (asi to uz nebude Ate ceramic) nebo vymenit kotouce i oblozeni zaroven.
  3. Pokud hluci, jsou mrtve. Brzy zacnou hlucet i predni. To byl ostatne duvod, proc jsem je menil.
  4. O originalech by me to zajimalo taky, jestli s tim neco udelali. Ja tam mam ty ATE ceramic a jak pisu, nezdaji se mi obecne mnohem lepsi. Koukal jsem vcera vzadu - mam to tak na 50% ty desky. Takze - nikdo o tom vic nevi?
  5. Jeste k tem kolum. Mam ten standard co ma L&K. Myslim ze jsou to 18". Vetsi jsem ani nechtel, stejne je to pomerne uskakane.
  6. No, takhle. Otazka je trocha mimo to co se ptam, ale rad odpovim i na tohle. Co je to enormne brzdit? Auto vyuzivam v soulade s jeho potencialem, takze mesto, okresky - to asi jako kazdy. Ale obcas dalnice, treba Nemecko - a tam jedu proste jak chci, kdyz parkrat zabrzdim z 230 na 130, tak je opotrebeni asi vyssi, plus pouzivam autohold fci a auto je 4x4. Bud na tomto foru nebo i OIII jsem zahledl nekolik prispevku ve smyslu, ze 4x4 zere samo o sobe ty zadni desky docela rychle, (mozna diky autoholdu), Zpatky k memu dotazu. Ja neresim, jak rychle jsem je sjel, ono - nenapsal jsem to, ale budiz, ted to upresnim - duvod vymeny byl ten, ze ty puvodni desticky (zadni) sice nebyly sjete (tak max. 50%) ale pri intenzivnim brzdeni vydavali sileny hluk. Tohle tady i nekde na foru rozebirali, ze desky jsou mrtve davno pred tim, nez to zacne indikovat ten snimac opotrebeni. A ja se nechci zabit, nebo usetrit par desitek eur jen proto, ze mi auto a dokonce ani servis nesignalizuje nutnost vymeny. Jelikoz origo (vzhledem ke katovani kostu, viz www.dfens-cz.com, pokud nekdo nezna) nebudou top, vychazel jsem z toho, ze tam je neco bezneho a vymenit to je rozhodne _dobry_ napad. Takze tam sli komplet ATE ceramic, dle rady brachy, ktery je i servisak, pry je to trida. Ovsem po roce, opet dalnice, opet par brzdeni z 200+ na 110 a ony hluci znova. Pravda, kotouce jsem nemenil, ale od ATE jsem cekal vic, nez od originalu. Do fora to pisu ne z duvodu, abych rozebiral, proc jsem desky menil po 30t kkm, ale z duvodu, ze tady bude asi vic majitelu podobne motorizace a kteri ji, mozna jako ja, podobne i vyuzivaji. Pokud bych jezdil kolem baraku, tak mi staci 1.4tsi, mam 206kw z duvodu, ze ten potencial motoru vyuzit chci. Takze chci poprosit, pokud nekdo mate realni zkusenosti, co z bezne dostupnych veci je na trhu k mani a je to lepsi nez origo nebo ate ceramic, tak sem s tim. Mozna nekdo prodelal tuning i brzd a umi k tomu neco rict? Obvykle mi k autu (treba 1autodiely.sk) najde bezne znacky, ferodo, ate, zimmerman, ovsem nasel jsem i znacky EBC, brembo - obcas za silene ceny (treba sada kotoucu 250eur apod). Proto se ptam, jestli ma nekdo zkusenost s tim, jestli jit do techto drahych komponentu ma smysl. Zkousel jsem i zahranicni fora, nic kloudneho jsem nenasel, primo tuning brzd (s vymenou treba brzdicu) nehledam.
  7. Zdravim. puvodni brzdy jsem menil cca pri 30.000km - nejprve zadni, ale vymenil jsem hned i predni, zatim pouze desticky Jako nahrada tam sli ATE ceramic, ale nejsem moc spokojen s vydrzi. Mam najeto cca 17.000 a pri brzdeni z vyssich rychlosti uz zacinaji hlucet - tipuju, ze to budou opet zadni. Jelikoz mam skoro 50.000km, cekam ze bude dalsi vymena. Ma nekdo zkusenost, jaky typ je pro tento typ vozu a jeho (docela caste na limitu) uziti nejvhodnejsi? Bavime se o klasickych znackach, nechci nakou exotiku za tisice eur. Nake doporuceni, treba jestli Brembo, EBC... nebo treba info, ze tim nic neziskam a zustat treba u premiovych rad Ate, Zimmerman?
  8. Dobry den, som majitelom 2.0TSI 206kw L&K Kupeny v lete 2016. Hned prvu zimu som registroval, ze pri poklese teplot sa navigacia 'zblazni'. Zacne si ako keby sama od seba klikat - nahodne. Robi to nielen mne ale aj kolegovi (on ma 2.0tdi, tiez l&k). Na jar to cele prestalo, auto bolo medzitym aj na prehliadke. Lenze prisla zima a robi to znova. Ma niekto nejake info, co by mohlo pomoct? Vid priloha - video, ako sa to chova - trebars ked je v menu "car". Ak je v menu navigacie, zacne sa rozlicne zoomovat alebo iba pocut zvuky clicku - proste ako keby som klikal po obrazovke ale pritom sa jej ani nedotknem. Servis samozrejme o ziadnom probleme nevie... IMG_6020.MOV
×
×
  • Vytvořit nový...