-
Počet příspěvků
24 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení psemrad
Nováček (1/14)
16
Popularita
-
psemrad si změnil profilovou fotografii
-
U příležitosti svého ročního členství ve fóru a téměř dvěma stovkám stažení návodu viz výše, přikládám jeho mírně revidovanou verzi. Potvrzuji, že auto prošlo garanční prohlídkou a vše zůstalo funkční. Ať se daří! VCDS_FABIA_III_část1r1.pdf
-
Je to tak viz Technická produktová informace 2047179/1 v příloze (sice pro Fabii, ale stejný problém) roleta.pdf
-
Zdravím, jsi na správné stopě. Vykloň konektor z kovového držáku zrcátka a pod ním uvidíš plastový "výstupek", který brání otočení zrcátka doleva. PS
-
Zdravím, v takovém případě by možná pomohla adaptace BCM (nemám vyzkoušeno - nepotřeboval jsem): ENG122932-ENG123007-RLS_Night_Sensitivity-p_lx_rs_dawn,200 lx,1 ENG122932-ENG123006-RLS_Night_Sensitivity-p_lx_rs_day,500 lx,1 Popis parametrů: "... The channel (1)-RLS_Night_Sensitivity-p_lx_rs_day has a default value of 500 lx. This value is the generally accepted threshold for twilight - so whenever the light level falls below this number, the headlights/taillights will switch-on. To make the lights automatically switch-on at a darker nighttime level, decrease this number. Then subtract 300 from the number that you entered into this channel and enter that number into (2)-RLS_Night_Sensitivity-p_lx_rs_dawn (this is the threshold where the headlights/taillights will turn-off at dawn) ..."
-
Zdravím, možná by pomohlo připomenutí mého dřívějšího příspěvku - pro otočení zrcátka: Někdo si pomáhá šroubovákem viz obrázek níže, ale nemohu potvrdit "šetrnost" takového postupu (já jsem šroubovák nepotřeboval):
-
Zdravím, já používám telefon Nexus 5X (5,2") v držáku Brodit, který jsem nedal podle návodu na střed, ale víc doleva viz obrázek (zůstalo tak dostupné kolečko na ovládání intenzity větrání) a kabel, který pak jde prostředkem nad knoflíkem ovládání rádia, mi zas tak nevadí... A ani mi neschází MirrorLink, který nemám... PS
-
-
Pojistky. Sice jde o známou TPI viz příloha, ale možná, že přijde trochu zima a k nějaké té poruše by mohlo dojít. Pojistky chybné hodnoty byly i v mém autě přestože několikrát prošlo autorizovaným servisem.... POJ.pdf
-
@pernik717 Zdravím, mě to funguje, ale reagoval jsem na tvůj problém, že ti po kódování corneru nesvítí denní, ale pouze tlumená světla.
-
-
Dík. Tak to vypadá, že jsou senzory 5Q0 955 547 A a 5Q0 955 547 B zaměnitelné.
-
Zdravím, zajímalo by mě, k jaké verzi BCM jednotky máte senzor připojený? Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:| 6C0-937-090-V1.clb Part No SW: 6C0 937 090 C HW: 6C0 937 090 Component: BCM PQ26 HiKR H08 0087 ? Jen mě tak ještě napdalo, zda technik, co vám prováděl výměnu senzoru a senzor nenakódoval, nezapomněl taky vyčistit sklo od gelu po původním sezoru VALEO. To by mohlo způsobovat nesprávnou funkčnost senzoru TRW se silikonovým polštářkem. Psal jste: "...koukal jsem jak blázen ani jsem to nestačil zaregistrovat, jak to technik rychle vyměnil..odcvakl ten kryt, odpojil čidlo z deštáku, v tu chvíli jsem si šel pro něco do kufru a byl skoro hned zpětky a když jsem se vrátil, tak říká, že je hotovo a už nacvakával kryt zpátky a starý dešták držel v ruce..." PS
-
Zdravím, při výběru vhodného senzoru jsem vycházel z katalogu http://www.realoem.me/ viz příloha. Zda jsou senzory 5Q0 955 547 A (uváděný výše v diskusi) a 5Q0 955 547 B (údajně montovaný od 30.5.2016, pokud je to pravda) vzájemně zaměnitelné jsem nehledal. PS
-
Doplňuji, že se po odpojení svorkovnice od přepínače světel může v BCM jednotce objevit chyba: 919560 - Light Switch B126A 29 [008] - Signal Implausible Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 140 Mileage: xxxxxx km Date: yyyy.mm.dd Time: hh:mm:ss
-
Ta "hrubá síla" je potřeba k překonání dorazu pod konektorem zrcátka viz šipka na obrázku (podkladová fotka není z mého auta):