-
Navigace
Souhlasím, dnes je asi nejaktuálnější iGo8. Taky jsem na něj přesedlal a zatím jen pozitivní zkušenost. Pokud se někomu zdá iGo ukecané, lze sehnat na netu i jiné hlasy, které jsou s kecáním trochu zdrženlivější.
-
denní svícení LED s homologací
Plus jsem vzal od pojistky S7, dle schématu č. 83. Elektriku jsem táhnul tím plastovým kolenem na levé straně (po směru jízdy), kde jde hlavní svazek za mezistěnu a dál dolů k pojistkám.
-
OI - KLIMA - po doplneni nefunguje
Měl jsem to samé. Klima jakžtakž fungovala na podzim. Pak jsem ji nechal na jaře doplnit a bylo po chladu. Byl to špatný expanzní ventil. Vzhledem k tomu, že se jedná o mechanickou součástku v diagnostice to žádnou chybu neukazovalo. Teď mám ventil novej a chodí to OK.
-
denní svícení LED s homologací
součástí balení jsou pouze světla a cca 3m dvojlinky. Nic víc. Ostatní musíš dokoupit (rozpínací relé). zapojení je jednoduché. Světla musí svítit po nastartování a musí zhasnout po zapnutí parkovaček. Vzhledem k odběru cca 2W není nutno řešit nějaké zpoždění startu až po nastartování. Relátko jsem umístil za PP světlo. Odtud jsem vzal i kostru a ovládání rozpínacího relé a z pojistkové skříňky jsem vytáhl proud po zapnutí klíčku.
-
denní svícení LED s homologací
Tak jsem je namontoval taky: Jsou to tyto: http://www.tuningshop.cz/svetla-pro-denni-...i-led-8-led.htm
-
Maxidot - dodělání
Tak si tam hoď dojezd a máš to trvale na očích. Nebo si vyvolej v menu stav vozidla a máš tam ikonu benzínky pořád...
-
Problém s ASR
Chybu alternatoru jak píšeš výše jsem tam jako sporadickou měl několikrát. V té době mi ale kontrolka ASR nic nesignalizovala.
-
Problém s ASR
Chybu na alternátoru jsem tam žádnou nevyčetl, jak jsem psal jen čidlo teploty a nekomunikace s ŘJ motoru. Nejde mi do hlavy jak souvisi ASR s kontrolkou elektroniky motoru a s teplotou motoru...
-
Problém s ASR
Dneska stejnej problém (1,6/75 kW, BFQ). Napřed se rozsvítila kontrolka ASR, pak kontrolka motoru a navíc mi neustále běžely ventilátory i když byla klima ne ECON a ručka teploměru se vůbec nezvedla. VagCom říkal následující: snímač teploty - nesmyslný signál, jednotka ABS bez komunikace s ŘJ motoru. Odpojil jsem baterku, pohnul s konektory na ŘJ motoru a pak jsem vše smazal. Od té doby je vše OK. Uvidím jak dlouho. Vypadalo to jak nějakej blbej kontakt. Uvidím co bude dál. Máte někdo podobné zkušenosti?
-
Kam dát světla pro denní svícení? (O1)
Mají ta diodová světla homologaci?
-
Kam dát světla pro denní svícení? (O1)
Kde se dají v Česku sehnat ty diodová světla, víte někdo?
-
Abgas verkstatt- hlášení na MaxiDotu - co to je ????
kdyby si mohl navolit CZ tak si aj přečte chyby v motorovce a nebude to řešit Nebylo tam náhodou "Werkstatt" =dílna, servis.
-
-
Jakou mate navigaci ?
Já používám PDA HP hx2750. K tomu externí GPS modul přes BT. V PDA SW iGO 2006 plus. Naprostá spokojenost.
-
Baterka - jak vam sviti magicke oko?
Moje magické oko nesvítí ani zeleně, ani červeně. Je nějaké osleplé. Baterka je v pohodě, startuje to jak má, tak to neřeším.
-
Voda z vyfuku
Pánové, pokusím se to vysvětlit. Každé výfukové plyny mají určitý obsah vodních par jako produkt spalovacího procesu. Co udělá vodní pára při průchodu studeným výfukovým potrubím? Dojde ke snížení její teploty a tím ke kondenzaci ve vodu. Ta se hromadí v poslední (nejstudenější) části výfuku a při přidání plynu odchází spolu s ostatními spalinami. Pokud tedy s vozem často jen popojíždíš a nestačí se ohřád celý výfuk, voda se v poslední části hromadí. Protože to není "pitná" voda, ale voda s příměsí různých agresivních kyselin, rovněž produktem spalování, dochází ke korozi výfuku ze vnitř a celkem rychlé. Jak jste si někteří jistě všimli, výfuk rezaví zevnitř. Nemá to s obsahem vody v palivu nic společného. Kdyby v palivu bylo tolik vody, co občas i mě vyletí z výfuku, nebyl by to motor zážehový, nýbrž vodní....