Přejít na obsah

fsociety19x

Uživatel
  • Počet příspěvků

    271
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2777 zobrazení profilu

Oznámení fsociety19x

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter
  • Reacting Well Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný

Nedávné oznámení

73

Popularita

  1. telefonom ako takym to nebude robi to aj na oneplus aj na motorole ale ako hovorim ked to spravi 2/3 do mesiaca a pouzivam to denne XY krat tak je to vlastne jedno. ja mam V AA nastavene ze sa mi ma hudba automaticky spustit po pripojeni. tie veci o samsung rezimy/rutina to ani nepoznam ale vlastne aj keby to bolo aj na inych znackach nerozumiem uplne dovodu napr nastavovat o kolko sekund sa mi ma spustit navigacia, urcovanie polohy atd lebo logicky ked AA zapnem tak vsetko hned funguje samo bez nejakych zasahov v nastaveniach telefonu, navigaciu spusti tu ktoru som mal spustenu naposledy cize bud waze/gmaps
  2. tak mne sa zas obcas stava (pouzivam len bezdrat) ze mi nejde spustit hudba (akakolvek) kliknem na tlacidlo play a na sekundu preblikne na tlacidlo pauza a hned znova na play. jedine riesenie je bezdrat odpojit a znova pripojit. vobec to neriesim. za mesiac sa to vyskytne tak mozno 2/3 krat
  3. bud mas standardny tempomat alebo adaptivny alebo prediktivny. z adaptivneho klasicky nespravis
  4. odpoviem si sam a pokojne sa moze vlakno premenovat na "Prerabka nabijania z predFL na FL" alebo nieco podobne Konkretne treba menit 3 veci: USBC jednotka nabijania vpredu 45W: OEM cislo je 657035700 priamo zo skodovky za 50 EUR, lacnejsie sa najst zatial neda. treba len prepinovat resp zamenit pozicie 2 vodicov a jemne zbrusit vycnelky na konektore pripadne si zaobstarat z ALI novy konektor. Tych 45W skutocne podporuje samozrejme na telefone netreba cakat taketo hodnoty lebo je to vsetko o komunikacii/protokoloch medzi jednotkou a telefonom kazdopadne da sa nabijat aj laptop. USBC jednotka nabijania vzadu 45W: OEM cislo je 3G5035718A kupovane z ALi za cca 13 EUR. Tiez bolo treba prepinovat konektor a samizda spravit este dodatocny jumper wire ktory by sa mal inak tahat z predu ale da sa to spravit aj inak. Taktiez zadne USBC nenabija stale tak ako predne cize pokial by to niekomu vadilo musel by tahat novy kabel od predu. Samozrejme tiez sa da nabijat laptop. Jednotka bezdrotoveho nabijania 15W s ventilatorom: OEM je 6VA035502 CN (aliexpress): 5CG980611 Cena OEM je momentalne okolo 170 a viac EUR a to sa bavime o bazarovom diely. Aliexpress verzia vyzera inak, zrejme dobija trochu pomalsie zas ale cena je 80-90 EUR. Co sa tyka zapojenia nepreraba sa nic je to prakticky plug and play. Jedine treba urezat kusok plastu kvoli ventilatoru ale to je robota na 5 minut cize predpokladam ze v stredovom tunely musi mat FL scala/kamiq plast trochu iny. Na golfe co som pozeral sa nemusi robit vobec nic a na Leone treba este vacsie upravy ako na scale. Treba si aj zaobstarat novu vložku pre chladenie od ventilatora 655858169C 9B9. Co sa tyka rychlosti nabijania je to rychlejsie ako stara 5W jednotka ale u mna na motorole s podporou 15W sa to pohybuje skor tak okolo 8W+. resp da sa urcite ratat ze 20min jazdy 10% nabitie. Telefon je samozrejme podstatne chladnejsi. Vetrak pocas jazdy nepocut. Inak pridete o antenu ktora z nejakeho zazracneho dovodu na tejto novej jednotke nie je aj ked miesto tam na to je. KAbel s antenou teda treba zaizolovat. Co sa tyka zhorsenia signalu je uplne minimalny, testoval som aj GPS aj 4G/5G aj rychlost stahovania a minimalne rozdiely, mozno ma ta antena vacsi vyznam v husto osidlenych mestach s vyskovymi budovami. Suma sumarum do 250 EUR sa da prerobit komplet nabijanie na FL verziu, Ak by nad tym niekto uvazoval, piste spravu, pomozem. nahodne fotky z dorabky:
  5. je super ze ten adapter funguje cisto zo zvedavosti by ma zaujimalo ci dobre funguju aj hovory. ja ked som mal kedysi AI BOX (carlinkit) vsetko slapalo ako malo ale ked som siel volat tak nefungoval mikrofon a druha strana ma nepocula. preto som si dal radsej origo dorobit wlan. mame vsak doma este druhu skodovku kde som android auto aktivoval ale bezdrat to nema cize jedine riesenie by bol takyto adapter preto by am to zaujimalo lebo pokial pojdu cez to len mapy ale telefonovanie bude padat alebo jedna strana nebude pocut tak to nema zmysel...
  6. tie diely sa daju dohladat podla etky a ked tak kupit. kazdopadne demontaz nie je taka tazka cize staci sa na to pozriet a mozno niecim podlepit. na utube su videa z podobycnh aut ci uz VW/skoda hladaj nieco v zmysle headliner drop. na scale su tam ak si dobre pamatam 2 torxy a potom len plastovym pacidlom povolujes...
  7. hmmm fakt sa tu nenajde nikto aspon s VCDS a 6C highline kamerou? stale zhanam cislo datasetu. ak by bol niekto ochotny staci ist do 6C advanced ID a tam je dataset number vid foto
  8. riesilo sa to v skupine kamiq alebo scala na FB tak sa tam pridaj a hladaj v historii cez lupu. nepamatam si to presne ale mam nejake tusenie ze to bude tak ze svetlovod je priehladny a len je to tam nejak ofarbene. rozdiely su samizda aj medzi modelmi/rocnikmi scaly? opat len lovim v pamati ale mari sa mi ze na niektorych je moznost 2 farieb (mozno FL?) kdezto ine ako napr moja 2022 style ma len jednu farbu listy konkretne mam bielu.
  9. nenajde sa tu nahodou niekto kto ma scalu, odis a k tomu este highline kameru? snazim sa dopatrat k cislu datasetu
  10. OK tak KA2 kamera uspesne nainstalovana-vysledna cena cca 65 EUR plus mi zostal video kabel a povodna kamera. co sa tyka vyberania madla/povodnej kamery tak skutocne to ide velmi zle a treba najprv povolit zobaciky z vrchnej strany resp od strany "cloveka" a az nasledne povolovat zoabaky od strany auta a bocne. co sa tyka toho aka kamera tam ide ide tak origo je 566827566A ale pasuje tam aj 8W8827566E ktore je povodne z audi. kamera sa da kupit napriklad na ALI. radio sa demontuje 2 speci klucmi (ALI). skodovacky navod vyzera opat ako raketova veda (tfuj) kazdopadne hore na radiu je maly kryt ktory staci vylupnut nechtom, povolit 2 torxy a potom na spodu radia su 2 mini otvory kde sa tie kluce zasunu tym sa uvolnia poistky a radio ide hned von. co sa tyka tahania can kablov tak staci ich prilepit na nejaku trubicku a lahko sa pretihnu do priestoru za spolujazdcovou priehradkou. nasledne som ich tahal po hrane plastu smerom k svetielku osvetlujuce priestor noh a potom som ich napojil uz k hlavnemu zvazku a dole cez prahy az ku kufru. kufrove oblozenie stacilo povolit a opat tahat popri hlavnom zvazku. nasledne sa zvazok staca na strechu k zadnym airbagom cize tu to konci a potom uz ostava najtazsia cast a teba prepchat kable cez gromet. gromet vymyslel totalny K0K0t. ma dva zobaciky po stranach ale jeden drzi uz z vyroby silou vole, pokial sa nan viac zatlaci plast sa hned ohne resp oslabi pripadne hned zlomi. na vrchnej casti grometu to az taky problem nie je tam voda nema moc ako tiect ale ak to zlomite dole nebude guma grometu dobre tesnit a moze zatekat voda. dole sa vsak zobacik da potlacit cez otvor v karoserii. prevlecenie kablov slo lahko, opat daka plastova trubka, silikonovy sprej a hotovo. co sa tyka zapojenia je to jednoduche treba natiahnut len 2 vodice a to can high a can low a zapojit do jedneho z konektorikov na velkom quadlock konektore radia, pozicie si v hlave nedrzim ale je to bezne dohladatelna vec. prekrimpovavat som nemusel, sikmac poslal aj splitter. plusko ostava z povodnej kamery, treba len prekrimpovat iny terminal. minusko (standardne) nemala ani povodna kamera kedze to sa niekde na pol ceste napaja na video kabel a ide do radia samozrejme mozno nejaka scala kamiq moze mat samostatne ukostrenie spravene napr v kufri. co sa tyka kodovania treba len upravit 3 adaptacie v jednotke 5F a to VPS a VPS MSG BUS a deaktivovat RVC(low). rozne pohlady kamery maju fungovat az od SW 1760 ak ma pamat neklame cize ak mate starsi a nezobrazi pohlady treba update SW radia co sa tyka datasetu, parametrizacie a kalibracie...sikmac z ALI sice slubil poslat priamo na scalu ale je tam dataset z nejakeho VW auta-nastastie v kodovani kamery 6C bolo treba zmenit len jednu vec a to deaktivovat automaticku prevodovku. ohladom kalibracie na to treba vas 6350 a najlepsie ODIS-este ma to len caka-tvorivu dielnu uz mam za sebou-kto by chcel kupovat mnimalne 20 EUR ALI. nahodne fotky z motaze a smaozrejme ak bude niekto potrebovat poradit, staci napisat. VID_20250418_121823374.mp4 VID_20250413_212204737 (1).mp4
  11. tu mas moje detailne poznamky tak vyskusaj...
  12. to by si najprv musel napisat co mas vlastne za svetla...
  13. tak okrem toho ze mi dvaja ochotni ludia poslali logy na porovnanie mi inak co sa tyka kodovania nepomohol nikto a to som skusal vsade mozne a tak to zase dopadlo stylom pomoz si sam. preto ak by mal niekto problemy s hlaskou request out of range cez VCDS tak ODIS je riesenie 😉
  14. to som prekvapeny. dvere som mal dole uz snad 10 krat a ten plastovy zobak posobi na mna velmi pevne a nie je uplne trivialne ho z toho plastoveho protikusu dveri dostat-teda ak sa bavime o tom zobaku ktori je priamo u klucky, neviem teraz z hlavy ci je tam aj iny
  15. zastrel ma ale vobec netusim co myslis pod tym "develop, end of line". zatial som to skusal len cez VCDS so SA kodom 20103 aj bez neho a proste to nejde. nic ine som neskusal. ODIS sice mam ale zatial som ho nerozchodil kedze po instalaci ak si dobre pamatam mi tam proste pod projektom skoda vobec neukazovalo model scala kamiq atd takze som sa na to vyprdol...ak si teda narazal na ODIS
×
×
  • Vytvořit nový...