Přejít na obsah

fsociety19x

Uživatel
  • Počet příspěvků

    204
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2346 zobrazení profilu

Oznámení fsociety19x

  1. inteligentne dobijanie tj kablik neodpajat. na tomto fore je na to podrobna tema ale bohuzial su tu stale ludia ktori pisu veci ako ja to mam odpojene 2 roky alebo hned od kupy auta a vsetko OK a preto je to podla nich v poriadku robit. lenze ten kablik ma prepojenie aj s dalsimi systemami resp jednotkami a pravdu povediac preco riskovat ked si staci kupit kablik, ktory hned po ododmknuti auta start stop vypne ak je teda pre niekoho otravne start-stop stale vypinat. po druhe uz tu bolo spominane ze si staci zmerat kludovy odber dokonca na utube su na to detailne videa cize aj zena zvladne. treba hladat ze " parasitic battery drain" a podobne hesla a da sa presne zistit ak tam bude velky odber ze co ho sposobuje v neposlednom rade je tu hlavne starsia generacia ludi, ktori si stale myslia ze ved ked tocia denne do prace a z prace 50 km pripadne viac, obcas vylet cez vikend tak ze baterku stale dobijaju. toto pri modernych autach neplati a jednoducho sa treba preorientovat a zacat jazdit inak. totiz mozte ist kludne aj cez pol republiky a pri starom style jazdy nedobijete prakticky nic. treba pri vyjazde z obce to vykurit na 90 pokial to situacia dovoluje a potom udrziavat rychlost a pri vjazde do dalsej obce proste pustit nohu z plynu a nechat aby motor brzdil a vtedy alternator dobija baterku. tak isto ked v dakej velkej dialke vidim ze na semaforoch svieti cervena a stoji tam xy auta tak detto. proste si to vykurim na max povolenu rychlost a do kolony, semaforu pridem s nohou z plynu a preradovanim. to iste cesta z kopca, ziadne vyradovanie rychlosti ale zaradena rychlost, noha z plynu dole a baterka sa krasne dobija. toto vsetko sa da overit za par korun kedy si napr kupite do 12V zasuvky rozbocovac alebo adapter cez ktory sa zvycajne nabija mobil a ma displej ktory vam ukazuje napatie baterie-hned uvidite ze zaradena rychlost+noha dole z plynu=dobijanie baterie.
  2. samozrejme ze scala ako celok je lepsia ako rapid ale co viem realne porovnat kedze mame doma obe auta je prave to celne sklo. rapid mame uz ani neviem kolko 7 rokov? a nie je na nom ani skrabancek zato scala ma kopu vrypov od kamienkov a este k tomu aj hned po prvej zime skrabance bud od skrabky alebo sa cosi dostalo pod stierac a ide to cez pol skla a co tak pocuvam netyka sa to len scaly ale asi sudruhovia zacali setrit na celnom skle u novsich skodoviek. co sa tyka kvality interieru no tak tam ma rapid urcite navrch resp palubna doska a aj vyplne dveri vratane kluciek aj po tolkych rokoch absolutne ticho, ziadne drncanie ziadne pukanie, proste nic. tie materialy tam vsetky držia doslova ako klincami a kladivom pribite kdezto na scale coho sa clovek dotkne tak sa "hybe" a vacsinou aj vydava nejaky zvuk. taktiez preferujem ked je v kufri bocne oblozenie plastove a na piatych dverach tapacir tak ako to ma rapid, bohuzial scala to ma presne naopak... co sa tyka brzd scaly tak tam patrim medzi ludi, ktori asi mali stastie a s najazdom cez 36k su prakticky ako nove. skoda ze scala nema prievlak na lyze, alebo aspon komplet sklapatelnu spolujazdcovu sedacku. ta sice byvala v ponuke ale kto vie ci ju este vobec ponukaju a fakt ze som ju nikomu nevidel. inak je scala super auto a MQB platforma jej urcite pomohla. aj ked co sa tyka elektroniky tak ta je robena akoby ani MQB nebola ale skor na styl rapidovskej platformy PQ 26. aspon ze ma ta scala asistencne systemy
  3. z toho clanku by som vypichol ze veru scala nie je golf, lebo golf s tym kufrom daleko pod 400 litrov sa na scalu veru nechyta a celkovo mi to prislo ze ju celkom dost hanili napriec celym clankom. na druhej strane list zavad co tam bol popisany ma celkom prekvapil a skor oproti veciam ktore sa ledva vyskytuju tam mali dat veci ktore sa vyskytuju pravidelne a teda okrem brzd ktore vedia rychlo odchadzat aj vrzgajuci interier a to dake zvlastne podozrenie co majitel spominal ohladom celneho skla pretoze to je fakt ze scala ma celne sklo z blata a napr zo starsim rapidom sa to neda porovnat.
  4. Je to nový dizajnovy jazyk modern solid ktorý začína s elroq-om. Za mňa hnus. Len kopčia iné automobilky plus tie škoda nápisy sú aj ploché. Celé je to len o šetrení nákladov. Okridleny šíp má byť už len na diskoch
  5. vdaka za nasmerovanie. ten manual si ceknem kazdopadne ako som pisal tu kontrolu vnutorneho priestoru tam mam z vyroby a je aj na infotainmente cize sa vypnut da cize zrejme je to tak ako pises naparovane aj na tie dvere. suma sumarum niektore tie veci som tam zbytocne dokodoval a boli neaktivne pritom ked si niekto ten alarm doraba tak ich aktivuje. tak snad to mozno niekomu pomoze ze nez pojde riesit tento "fake" alarm len zato ze to je na zozname ze sa to da dokodovat nech sa najprv pozre ci tam ma z vyroby monitorovanie vnutrneho priestoru.
  6. kedze to tu inak celkom spi (vacsina veci sa aj tak dokodovala) dovolim si otvorit temu anti theft alarmu. ja ked som si zacal kodovat veci tak som toto 1x skusal a nefungovalo mi to. tj zamkol som auto, nechal otvorene okno a stlacil som klucku z vnutra a nic. v priebehu roka sa mi vsak bez akehokolvek kodovania podarilo tento alarm aktivovat-v prvom rade som zistil ze mam od vyroby zapnute monitorovanie vnutoneho priestoru. ked som nechal psa v aute par minut a zamkol a zhodou okolnosti mi z gumy na nohy vyskocil na sedacku tak mi auto zacalo hukat+notifikacia na telefon. dalej som omylom pocas toho co som si robil kable na zapojenie kamery zamkol auta a nasledne som start-stop tlacidlo dal do prvej polohy resp bez spojky a auto tiez zahukalo. Z tohto mi vyplyva ze alarm mam z vyroby co potvrdzuje aj kodovanie ktore som si dnes presiel. Zaujimave vsak je ze to co si ludia bezne dokodovaju akoze ten "fake" alarm ktory teda moze posluzit na to, ze niekto rozbije okno, otvori si auto z vnutra a ukradne dake veci, tak tento alarm mne nefunguje. pozeral som teda dostupne kodovanie a nejake 2/3 veci som nemal aktivovane+tzv thatcham som mal nakodovany z vyroby ako delay driver door a ked som ho prekodoval na immediat tak aj tak to nefunguje. Rozmyslal som ci s tym nemoze mat suvis to, ze mam kessy a start stop ale nasiel som video kde na golfe 8 z 2020 to dokodovali uspesne aj s kessy. Cele to ale stoji na tom ze kazde video co pozeram tak zamknu auto a nasledne dvere otvoria z vnutra cez klucku. Na mojom aute toto nejde-na mojom aute po zamknuti nepovoli z vnutra dvere odomknut po zatiahnuti klucky, coz vyhodnocujem ako dobru vec? Riesil toto niekto resp vedel by mi niekto povedat preco bezne na autach idu z vnutra otvorit dvere aj ked je auto zamknute ale u mna nie?
  7. sice neskoro ale dovolim si nadviazat na tvoju odpoved. si si isty ze SWAP ale priamo na TSR a priamo na 2Q ide len tak lazo plazo spravit a len za 200 EUR? pokial si si tym isty co predpokladam ze asi teda tych ludi poznas tak by si mohol pozdielat nejaky kontakt. myslim ze sa par ludi s 2Q najde a mozno by si to za taku sumu dali dorobit. na 3Q je to uplna banalita a FL scala to ma zas povinne ak mam dobre info. Ja som sa na TSR na 2Q kamere informoval nezavisle u 2 ludi z toho s jednym osobne, ktory mi robil na aute nieco ine, co tu specifikovat nebudem ale v ramci CR/SR je asi jediny kto to dokaze a cena za TSR by urcite nebola 200 EUR tj 5000 KC a urcite to nie je len taka robotka ze otvori so doma v papuckach notas a vybavene za 5 minut. Zaroven ked si pozries napr web autorestavby.cz tak tam sa docitas prakticky to iste 3Q kamera, lahko dorobit+velmi lacne ale 2Q kamera 2 navstevy a 30 tisic ci kolko. samozrejme on ma niektore ceny trosku vyssie ale ide o pointu.
  8. za mna teda nevidim nejak extra dovod tu podlozku menit. je na nej vidiet ze je prisposobena tomu ze FL scala ma chladenie aby sa neprehrieval telefon. vyrezy tam teda su ale tak efekt bude 0 bodov bez toho chladenia cize je to len vec vkusu.
  9. TSR sa da lahko a lacno dorobit len na starsej 3Q asistencnej kamere. Na novsej 2Q kamere jeto tiez mozne ale uplne nelogicke. v prvom rade je to trosku dlhsi a narocnejsi ukon a treba na to vyslovene niekoho zo skodovky a dalej to rozpisovat nebudem. v druhom rade kedze na to treba niekoho zo skodovky resp niekoho kto ma pristup na servery atd je cena uplny ulet a kludne sa pohybuje niekde na 20/30 tisic kč. suma sumarum zistite si cez diagnostiku ci mate 3Q alebo 2Q kameru a podla toho vid to co som napisal hore.
  10. o zaruku neprides akurat keby mas nehodu tak poistovna ti to nepreplati, resp keby to v autorizaku vybavia tak OK ale oni by davali auto do povodneho stavu podla "papierov". inak tie spojlery ak budes kupat na OB autodily a inde maju zrejme rovnake tak nebudu uplne licovat, treba sa stym fakt ze pohrat.
  11. Ty si len evidentne nepochopil návod keďže vysvetlené to tam je a ešte si to aj z návodu odcitoval. Plus je tam farebná foto kde je tá jedna čiarka červená a preto som písal že to je normal stav. Čiže evidentne nechápeš návod ani foto v návode ani moju odpoveď ktorá presne na to poukazovala. Ja sa porucam.
  12. a v tom navode len tak nahodou nie je spomenute aj to, ze prave ta ikonka kde jedna ta akoby ciarka svieti na cerveno je normal stav(parkovacie senzory)? Mne sa ten navod otvarat nechce ale uz sa na to fakt pytalo dost vela ludi. inak odporucam ked tak si na FB najst skupinu scala CZ/SK a to iste kamiq a tam sa taketo veci bezne preberaju lebo ludia nepouziju ani lupu ze by sa pozreli ci sa to uz niekto nepytal kazdopadne fotku si nedal ale ak je to to co si myslim ze to je tak je šicko OK 🙂
  13. neviem ci ste ten clovek z FB co sa na to pytal a len ste to nepochopil, ono je to vlastne jedno lebo odpoved je rovnaka. TA na scale nedorobite, nie je to o tom nieco zaciarknut vo VCDS. na scale si dorobite tak maximalne TJA. Tak ci tak ani jedna ani druha vec nema nic spolocne s adaptive lane guidance, pokial je spravne nakodovany drzi auto vzdy v strede pruhu, ziadny pingpong.
  14. staci z ALI. ja mam kabel asi druhym rokom a ak sa nic nezmenilo treba ratat s cenou 60-80 EUR. tie ktore su lacnejsie maju vacsinou fejkovy cip. samozrejme nejake opletacky s instalaciou sa mozu vyskytnut tak ci tak. ak neplanujete nic ine kodovat tak sa to ale aj tak asi neoplati. treba najst niekoho v okoli kto vam to spravi za 5 minut. prinajhorsom teda aj v skoda servise. vacsinou ked sa im ako na podnose ukaze co maju kde kliknut tak to uz vedia spravit
  15. no montaz prebehla ale side assist nefunguje. ak vylucime ze by bola montaz spravena zle (coz teda predpokladame ze je OK) tak hlavny dovod je asi ten ze jednotky pre side assist su prazdne a treba do nich nahrat dataset+parametrizacia. toto sa vsak cez ODIS nepodarilo cize je to na mrtvom bode. som v kontakte s jednym typkom z BA ktory tvrdi ze by to mal rozchodit ale akosi sa s nim nedari dohodnut ze kedy by som mohol prist takze cele zle...
×
×
  • Vytvořit nový...