Přejít na obsah

mr.coumess

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2460 zobrazení profilu

Oznámení mr.coumess

  1. Ahoj, jak jsi tenkrat dopadl?
  2. Zdravím. Ať nezakládám další vlákno. Začala se mi rozsvěcovat diagnostika motoru. Žádné další ikony na palubce (napr. blikani zhaveni apod.) Vcds oznamilo P0401 system zpětného vedení vyfukoveho plynu- průtok příliš maly. Je to jedina vypsana chyba, neni dalsi. Lze chybu smazat. Auto běží dal bez abnormalit. Studeny start zcela ok. Auto tahne dle zvyklosti. Spotreba ok, vyfuk bez viditelneho dymu. Jakmile je start teply (1-2h pauza), za jizdy opet se rozsviti diagnostika. Obecne, cca 100-200 km a svitim znovu. Dost lidi maji jiné chyby a vice psané chyby soucastne v jeden cas k egr. Dle mě to vypadá na vycisteni, neni to dle me k.o. elektronika apod. Muze taky uchazet z hadice? Setkal se nekdo presne s touto jedinou chybou a reseni?
  3. Doplnim…najezd 213t km. Pokud to nikdo necistil, toz tohle je od roku 2014.
  4. Zdar vsem, co budete cist toto jiz starsi vlakno… ja byt vama, kaslu na skodovku servis. Maji jen vymenu oleje v haldexu v prirucce. Neresi cerpadlo a sitko (filtr chcete-li). Mam na yetine II generace haldex IV a vymena oleje byla jiz podruhe. Prvni skodovka, po druhe dlouholety mechanik. Ten mi udelal pekny snimek cerpadla. Holt pri vymene cistit prostor cerpadla, pokud to myslis s autem vazne
  5. Dobré video…tady posun kardanu tam je, aspon jde videt, za jakych podminek. Kazdopadne at se dari to vymenit. Pokud mas svou jamu nebo u nekoho na zvedaku v tomto pocasi…
  6. Zdar. Ja to primo nemenil, ale co mam informace a snad nekecam, tak ten zadni kardan ma ve svem stredu “hrot”, zapadajici do hardy spojky. Tzn. ze zcela hardy spojku po demontazi sroubu horizontalne nevytahnes a zpet nezasunes novou. Musis kardan v jeho ose ke spojce pohnout na prevodovku, abys hrot vysunul a mas hardy dole. Netusim co dal povolit, aby si docilil onen pohyb vysunuti hrotu na kardanu ze spojky-asi dle pohledu ze spoda to lze pochopit ty moznosti.
  7. Michal888: ta vule moc pekna neni…
  8. Zdar, nevim presne co ty chyby jsou zac, ale mas je ve statusu sporadicka. Jak vse funguje, nechal bych to tak ;). Mohlo dojit jen k nejake mimoradne udalosti a jiz neopakujici. Smaz to, jezdi, napichni, objevi se, googli, neobjevi se, jezdi dal Aspon za me pisi, co bych udelal ja.
  9. Nu, sehnat RJ aspon pujcit na test. To by jeste te financne nevyzdimalo.
  10. Ahoj, tohle je blbe. Nejde sehnat na test ridici jednotku? Repas diferaku nez novou, je levnejsi, vsak, zda to bude trefa a co vlastne by v tom bylo spatne. Na web prevodovky Sixta ses dival? Zda neco nepisi k diferakum. Prece jenom je to ozubeni jako ozubeni. Nebo olej v nem vymenit? Ze by z toho byla nekvalitni brecka…? Uff no….
  11. Zdravím, už je rok 2023 a tedy již mrtvé téma, avšak pokud to někdo čte, aby si našel tu svou odpověď, tak musím říct, že opravdu dle VIN a co Vám řeknou v servise škoda, nebo ve vašem servise, co nahlíží do dat díky VINku, tak pravdu na yeti 2 v mém případě 4x4 nafta 81kw je výsledek 61ah 330A. Nyní je za cca 3700 ve škodovce, jinde méně. Ekvivalent vemu Boschu 60 ah 540A, cena cca 2000. Letos 29.5. jsem koupil Vartu 74ah 680A jen proto, že předešlí majitel yetiny jí tam narval (Maxim tuším) a sultaface se u mě pak rozjela na plné koule...staří cca 2 roky. Co to je, si můžete dohledat. Tak jsem dal tu onu Vartu a od toho května do září moje Varta ráno před odjezdem 3,6V!!! Auto total mrtvé. Panové, už dávno to není o tom, že narvat co největší bo nafta. Bohužel altík po měření dává 14,X V, takže dělal co mohl, aby dorval do baterie, jenže jeho maximum bylo naplnění na cca 75%. A s tím já uživatel jsme si jezdil a myslel si, co nemám za super baterečku. Černý odběr nebyl naměřen, takže bohužel, dožral jsem Vartu. Po vypnutí spínačky ampery klesaly k 1,22A a po sléze 0,02A. Což je stav žádoucí :). Dle VIN mě sedí jen jedna baterie a to 000915105 DE. I Etce to najdete. A podle toho se budu řídit a ne co bejvalí majitel tam narval. Ono už to, že baterka už nebyla zakrytovaná, mě mělo dříve trknout, že je něco jinak. Holt tak no.
  12. Dej vedět. Jak bude po hardy vyměně, klidně sem hoď foto staré spojky.
  13. Jedine hardy :). Oleje jako fajn menit, ale dle me hardy k.o.
  14. Zdravim vsechny, projel jsem forum a nenarazil jsem na muj problem. Jdu k veci: u praveho kola pri studenem i teplem motoru druhy zvuk. V motorovem prostoru se to line uplne vsude. Myslenky, ze klepe valec, ventily, vstriky... ale nechces to mu verit. VCDS vstriky ok. Dalsi myslenka palivove cerpadlo nebo snad olejove? Uz toho bylo dost na palaci. (Nactene napady z fora). Nakonec selsky rozum - klinak se toci s klikovou remenici, napinak, altik, klimakompresor. Zkusim sundat predni kolo, podbeh a sundam klinak. Kopnu motor.... a? Zvuk uz nebyl (byl zahraty motor pred sundanim). Pak uz vizual prostoru a vse bylo jasne. Klimakompresor remenice k.o. a dere se olej skrze ven. Paradox je, ze klima fungovala, doplneni bylo standartni drobne medium v minulem roce pred jarem, nalitano tehda 156t km. Nyni mam nalitane 182t km. Marne, aspon zvuk odhalen a klid v hlave. Pri tapani jsem zvuk nahral z venku, ale neni zretelne. Daleko vice uvnitr vozu, dam jsem video, po lehkem turovani a padnuti otacek uslysis frekvencne vyssi zvuk (musis se zaposlouchat- vlc player ti vybudi 125% hlasitosti :) ... jak kdyby poklice od hrnce odskakovalo dost rychle, nebo logo skoda na plastovem krytu motoru rychle hejbalo :). Snad to nekomu napomuze. Ps. Uz ten zvuk mam naposlouchany, ze na parkacu posloucham tdi jak fici kolem me a u jednoho passatu B5 jsem ten zvuk slysel :) IMG_8950.mov IMG_8876.mov
×
×
  • Vytvořit nový...