Zdravím, už je rok 2023 a tedy již mrtvé téma, avšak pokud to někdo čte, aby si našel tu svou odpověď, tak musím říct, že opravdu dle VIN a co Vám řeknou v servise škoda, nebo ve vašem servise, co nahlíží do dat díky VINku, tak pravdu na yeti 2 v mém případě 4x4 nafta 81kw je výsledek 61ah 330A. Nyní je za cca 3700 ve škodovce, jinde méně. Ekvivalent vemu Boschu 60 ah 540A, cena cca 2000.
Letos 29.5. jsem koupil Vartu 74ah 680A jen proto, že předešlí majitel yetiny jí tam narval (Maxim tuším) a sultaface se u mě pak rozjela na plné koule...staří cca 2 roky. Co to je, si můžete dohledat. Tak jsem dal tu onu Vartu a od toho května do září moje Varta ráno před odjezdem 3,6V!!! Auto total mrtvé. Panové, už dávno to není o tom, že narvat co největší bo nafta. Bohužel altík po měření dává 14,X V, takže dělal co mohl, aby dorval do baterie, jenže jeho maximum bylo naplnění na cca 75%. A s tím já uživatel jsme si jezdil a myslel si, co nemám za super baterečku. Černý odběr nebyl naměřen, takže bohužel, dožral jsem Vartu. Po vypnutí spínačky ampery klesaly k 1,22A a po sléze 0,02A. Což je stav žádoucí :).
Dle VIN mě sedí jen jedna baterie a to 000915105 DE. I Etce to najdete. A podle toho se budu řídit a ne co bejvalí majitel tam narval. Ono už to, že baterka už nebyla zakrytovaná, mě mělo dříve trknout, že je něco jinak. Holt tak no.