Jump to content
DavidSpanel

EGR ventil

Recommended Posts

Zdravim

 

Na yetim 2.0 TDI, 81kw 4x4 se me uz podruhe rozblikala kontrolka zhaveni.

Precetl jsem to VAGem a ten pise toto:

 

Adresa 01: Motor (J623-CFHA)       Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
   Řídící jednotka SW: 03L 906 018 BQ    HW: 03L 906 018 BR
   Díl: R4 2,0L EDC   H20 5947  
   Revize: 42H20---    Seriové číslo:               
   Kódování: 00190012042600080000
   Dílna #: WSC 27693 260 61867
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BQ 003005
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BQ.rod
   VCID: 7AFFB94C4C43

3 závad nalezeno.
9120 - Neznámý chybový kód
          P046C 00 [096] -  -
4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
          P0403 00 [096] - preruseni
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 2
                    Kilometry: 112880 km
                    Datum: 2048.14.24
                    Čas: 17:39:16

4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
          P0403 00 [096] - chyba v elektr. obvodu
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 2
                    Kilometry: 112880 km
                    Datum: 2048.14.24
                    Čas: 17:39:16

Readiness: 0 0 0 0 0

Otazka zni, je to EGR ventil nebo nejakej kabel/ridici jednotka. Protoze kdyz jej necham vymenit za nejakejch 13000Kc, tak je otazka zda je to ono.

 

Diky za odpoved.

 

David

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projevila se Vám závada i jinak než jen rozsvícením kontrolky, třeba na chodu motoru apod.? Jinak předpokládám a doufám, že první, co v servise v podobných případech dělají, je kontrola kabelů, než začnou něco vyměňovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zda se me ze to hur startuje, ale ony uz muzou bejt v haji zhavice.

 

V tech hlaskach z VAGu je preruseni a chyba v elektr. obvodu, takze me osobne se nezda. ze to chce hned menit ten ventil. Protoze kdyby to byl ventil, cekal bych trochu jine hlasky. Predpokladam ze ten ventil ma nejakou zpetnou vazbu, takze neco jako neverohodny signal , signal prilis maly a podobne.

 

David

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tuhle ECU je i aktualnejsi verze softweru.. verze 9971, zaject do skodovky na zjisteni zda je na soft pripis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám pocit, že sem měl to stejný - měnila se klapka zpětného vedení plynů a EGR ventil taky, tam mám pocit chcípnul nějakej motorek nebo co . . . proto asi ta chyba v elektr. obvodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem stejný problém s blikající kontrolkou žhavení a přepnutím do nouzového režimu.
EGR ventil vypnut softwarove v řídící jednotce a je klid. Vydržel 106 tis.km

Edited by nartinrix007

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR - zaslepit odpojit vypnout...totální zbytečnost, akorát to zasviňuje sací potrubí...znám  5 lidí co má naftu a všichni to maj odpojený (na Volvu, na MB,  na Audi 2x a na  Shade)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mě  potkal před dvěma dny (20.4.2014.)  problém s ventilem EGR a chladičem výfukových plynů

 

1)Blikající žhavení a kontrolka chladiče výfukových plynů,nouzový režim motoru

2) Servis

3)Zjištěn problém s ventilem EGR na chladiči výf.plynů-navržena výměna chladiče a ventilu

4) Najeto 82000 km TDI 2.0 103 kw

5)Škodovka uznala kulanci----normální cena cca 12 000 s prací.  Po mě chtějí jen 2000- to je 50% ceny práce

6) Zatím to nesehnali ani v MB,ale řeší to

7) Nemůžu nadávat,mohlo to dopadnout hůř

8) Moje první setkání  se závadou (3x Octavia 1+2,+Yeti -dohromady se všemi auty najeto cca 682 000 km)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se nám to rozjíždí . . .

 

EGR - zaslepit odpojit vypnout...totální zbytečnost, akorát to zasviňuje sací potrubí...znám  5 lidí co má naftu a všichni to maj odpojený (na Volvu, na MB,  na Audi 2x a na  Shade)

 

Co na to pak DPF?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPF nic, prostě funguje a až chcípne tak ho odpojíš taky....má to za následek to že auto pak má splodiny někde na úrovni Euro3...

Share this post


Link to post
Share on other sites

DavidSpanel mam taky isty problem vag pise presne to iste co tebe. ako si to vyriesil? co ti vymenily? mam 2.0tdi cr 81kw. 36934km nabehane softver uz mam aktualizovany a stale to dava do nudzaku. v skodovke povedaly ze to neni ERG ale nejaky iny ventil vyfukovych plynov a chcu 500eur za opravu. ze musia dat napravu dole vyfuk a pol motora rozobrat aby ho vymenily te ventil nejaky,. tak preto by som chcel vediet ako to david vyriesil ked mne pise vag te iste 3 zavady. dakujem

Edited by huju3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano je to přesně ono. Teď jsem byl na Velikonoce ve Francii a 250km jsem jel v nouzáku. V autorizovaném servisu zjištěna tato závada. Vypadá to jak nerezová kamínka. 2 díry pro výfuk plyny 2 díry pro chlazení. Na jedné straně motůrek u prostřed EGR ventil. Demontovatelné ale musí se vyměnit celá kamínka s motůrkem i EGR ventilem. Mám 4x4 103 kw tak že všechno ven a vyvěsit náprava. Celá operace mne stála 938€ tak že super výlet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svítilo mi to žhavení taky a taky žlutý symbol žhavení po x restartu klíčkem. Max 130 po dálnici a nešlapat na to aby motor nešel do nouzáku. EGR se u CR nedá zaslepit bo odejde DPF.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro Michala Petschke

Mě dělali výměnu v mém servisu úplně stejně jako tobě,za den se to udělat nedá-cena cca 12 000 a dohodli se Škodovkou kulanci a platil jsem jen 1700 Kč a ještě si odečtu DPH,takže pohoda.Mám servis v rodinné firmě,kde jsem už koupil 3 auta a tak nemám problém se vstřícností -,náhradní auto mi půjčili zdarma,jen za palivo. Jo,jo není servis jako servis. Škodovka to automaticky asi nedá,musí se s ní jednat,ale spíše je šance,že ta kulance dopadne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre Michal Petschke. Tak mam to hotove. Mal si pravdu vymenili to cele ako si to opisal. 470eur dal zlavu lebo to mesiac nemohly zohnat ze to nebolo v celej EU dostupne. dufam ze to vydrzi viac. toto malo len 37 000km a uz to odislo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj huju3 a chrudimák. Tak prý už chlapci to co nám dali do aut je lepší než to co jsme tam měli. Je to kvalitnější a vydží to. Mimochodem to starý se mi podařilo rozhýbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to na svem CFHC vyresil tak, ze kdyz se ohreje voda na 75st tak se EGR automaticky zavre. Vyresil jsem pripadne protahovani faze ohrevu a snizil jsem vyrazne zasirani EGR, hold chvili se ohriva motor a EGR funguje a spaliny ohrivaji vymenik s vodou a pak je off. A kdyz voda klesne pod 60 tak se opet otevre, ty stupne si mohu nadefinovat jake chcu.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím, 

 

mám SII, motor TDI 2.0 103kw CR CFFB, rok 05/2010.  Aktuální stav km 183500. Auto koupeno před dvěma měsíci, mělo 179000km a objevil se mi stejný problém jak píše DavidSpanel. Blikající kontrolka žhavení a nouzový režim. Vag vyhodil chybu číslo  4891 a  4892, viz přiložené foto. Poprvé se mi to stalo zhruba ve 182500km tak 2-3 týdny zpět, pak jsem auto vypnul, zašel na kafe, nastartoval a žádný problém už nebyl ale ted pár dní zpět znovu (183200km). Zkoušel jsem vypnout a hned zapnout a chyba tam stále byla a navíc při třetím pokusu vyskočila kontrolka motoru, tak jsem auto na pár minut nechal "odpočinout", a jak jsem to nakopnul tak kontrolka žhavení už nesvítila, zůstala mi tam viset kontrolka motoru, ale bez nouzového režimu, takže se dalo normálně jet. Na druhý den ráno kontrolka motoru stále svítila, vyjel na vyjíždku a při druhém startu už se nerozsvítila. Ujel jsem cca 300km a zatím nic. Jen pro doplnění, to žhavení mě začalo blikat v obou případech zhruba po půl hodině jízdy, při zahřátém motoru ale nutno podotknout že tempo či zátěž byla vyšší než běžně. V kolikati otáčkách to vypadlo do nouzáku nevím ale průměrně jsem točil 2500 až 3500 o/m. Běžně jezdím 1500 - 2000. 

Z největší pravděpodobností to bude EGR ventil, tak se by mě zajímali názor jestli to rovnou vyměnit nebo počkat ještě nějakých 1000-2000km, co to bude dál dělat? Je možné že to jen řídící jednotka špatně vyhodnotila v důsledků velkých mrazů? Dvakrát asi nee co??IMG_3471.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ten EGR to bude stopro,... ale ted je otázkou jestli to řešit nebo počkat až to bude dělat každých 100-200km?? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přejde to do stavu, že to bude dělat bez v kuse přestávky. Já už ho měnil 2x.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a za jak dlouho ti tak přeslo do toho stavu? tedka jsem se na jiném foru náhodně dozvěděl,..že špatně zvolený olej než je předespaná norma,..může mít za následek větší zanesení DPF,..nevím jestli je to objektivní názor ale jestli to může mít za následek zanesení DPF tak i zanesení EGR,... já měnil olej 200km před prvním projevení tohoto problému,...s autem mám najeto 5tis km,..olej se měnil 1500km zpět,..i s motorkami už jsem řešil pár problémů za které mohl nevhodně zvolený olej,...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...