Přejít na obsah

MichalSc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení MichalSc

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak jsem vyzkoušel vyměnit ta dvě čidla nasávaného vzduchu na sání a intercooleru, elektromagnetický ventil pod turbem i nad turbem a nic. Pořád stejné :(. Zkoušel jsem i wastegate a vypadá že jde dobře. Pouze když do ní fouknu tlakovou pistolí naplno a pak rychle vypustím tlak, zasekne se v horní úvrati, tedy plně otevřená, Když ale tlakuju a ubírám tlak plynule, chodí dobře. Na statické diagnostice není nic. Prosím o nějakou radu. Není tu nějaký odborník, co by to dokázal diagnostikovat za jízdy? V servisu je to na prd, tak toho ví méně než vím já :(.
  2. To mě přijde divné vysvětlení :). Umím si představit, že horší benzín způsobí o fous vyšší hlučnost nebo v řádu procent horší chod motoru, ale nemyslím, že by mohl způsobovat změny v plynulosti tahu při akceleraci.
  3. Ahoj,mám dotaz .Motor 1,4 TSI 90 kw - najeto 80 tis., rozvody dělané, dle diagnostiky (statické) vše ok,ale při akceleraci auto táhne dle mého názoru velmi nepravidelně. Projevuje se to tak, že při plném plynu jakoby turbo chvíli vypnulo,pak zase zapnulo a takhle několikrát v rámci otáčkového spektra. Dobře znatelné je to třeba na čtyřku a pětku, kdy by mělo auto průběžně táhnout - samozřejmě je to pomalejší auto - a ne táhnout s výpadky. Nejsou to žádné razantní kopance, ale je to cítit. Žádné chybové hlášení motor nezobrazuje. Napadá mě regulace tlaku turba. Napadá vás něco, respektive je tu někdo, kdo umí - samozřejmě za peníze - udělat nějaký logy za jízdy?Děkuji .
×
×
  • Vytvořit nový...