Přejít na obsah

figo.7

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení figo.7

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. To je asi taky to samé, pravda je ze z venku to slyšet není, a nebo opravdu minimálně oproti tomu jak je to slyšet uvnitř vozu.
  2. No tohle jsem zrovna našel na kelly, ale mám taky nějaké slevy u kámoše,kazdopadne díky za nabídku a ochotu a hlavně za radu:) určitě se do toho co nejdříve pustím, jen mi nejde do hlavy proč to dělá jen při zataceni když třeba prudce brzdim tak vůbec nic a to ikdyz mám zatočený kola. A když mám kola rovně a pridavam a ubíram plyn třeba na tu dvojku tak vůbec nic...
  3. https://www.autokelly.cz/Product/XS-1K0199555M/1949441/39849642;39850140;7;14428;148666;33489036;33860919 Asi toto viď?
  4. Zdravím, moc díky za info určitě to vyzkouším. Od té doby co jsem psal poslední příspěvek tak jsem nic nemenil, spíš jsem se to snažil ignorovat ale samozřejmě že občas jsem to vždy zaslechl. Silentblok určitě vyzkouším a dám vědět zda to zabralo. Taky ti to chrupani dělalo jen při zataceni? Já když mám kola rovné a přidávám a ubíram plyn tak je ticho ale jakmile trošku zatočím doprava a přidávám a ubíram tak to chrupe. Ještě jednou moc díky
  5. Jo jo to je pravda to máme asi stejné, auto se snažím mít jako nové ale jak říkáš i ty každý mi říká abych na to prdel a dal si volume doprava a nesnazil se po tom bádat, nejhorší je ikdyz to Teda nechám být tak proč někdo z těch mechaniku neřekne co to vrzání způsobuje. Kdyby mi někdo řekl je to vole v převodoce ale není to nijak na závadu tak se stim nějak smířim a vím co to je, ale takhle nikdo zatím neřekl čím by to mohlo být. Stejná mi to nedá spát a řešit to budu. Zkusím ještě objet pár automechaniku stim že homoklouby jsou vyměněné, uložení tlumiče a čepy vyloučím a co dál. Ale jak říkáš ty, taky mi bylo řečeno že jsem detailista a plno majitelů superbů si toho ani nevšimne a dělá jim to třeba taky. Uvidíme,když na něco přijdu tak se ozvu. Až bude trošku teplejší počasí tak zálezu do garáže a sundám kolo a budu zkoušet ještě...
  6. Když na něco přijdu tak dám vědět. Dnes jsem přišel na další dá se říct postřeh. Objednal jsem se do škodovky tady u nás na Proseku a když jsem to šel projet s mechanikem a ukazoval jsem mu to tak mi na to hned z fleku odvětil že to nemám řešit že jsou stim superby známý a že to při nějakém tom nájezdu km dělá každýmu, na což jsem mu odpověděl že to je trošku asi divný ne. Zajeli jsme do dílny on co mohl tak zkontroloval, rozebral uložení tlumiče, vyzkoušel čepy a zkrátka nic. Tak jsem si řekl že na to asi prdím asi to vzdam. Ještě jsem i zkoušel takovou šílenou věc...zajeli jsme v logistickym areálu mezi haly a brácha sedl za volant já jsem otevřel kapotu a sedl jsem si prakticky k motoru a on se pomalu rozjel zatočil kola doprava a pomaloučku pomocí plynu s autem '' škubal", vychází to zkrátka někde od kola od nápravy, ale pravda je ze z venčí nebo s otevřenýma okýnkama to slyšet tolik není, jen do vnitřku do kabiny se to dost ozývá. Jediný co mě prostě zaráží tak to, proč to dělá jen se zatocenyma kolama, to nechápu :((
  7. Na místě při točení volantem je ticho, jen jak říkám rychlost cca 20km/h a jezdit příklad do kola s volantem zatočeným na pravou stranu a přidávat a ubírat plyn na ten druhý rychlostní stupeň a v tu chvíli je to slyšet nejvíce. Vše je slyšet z levé strany. Pravda je ze včera jsem to poslouchal s otevřeným okynkem a z venku to zas tak slyšet není, ale když jsou okénka zavřená tak uvnitř je to slyšet dost... Ale díky rady
  8. Pravda je ze jediné kdy je to dost výrazně slyšet tak když jsou kola i mírně v rejdu, jakmile jsou rovně a já zkouším přidávat a ubírat plyn tak je fakt ticho, ale jen trošku zatočím a zvuk je tady...
  9. Dobře, vyzkouším vyměnit oboje myslíš že to uložení má vliv na to jestli jsou kola v rejdu?
  10. Zdravím, mám dotaz, který jsem na foru ještě nenašel, tak proto nové téma. U mého Superba II. liftback r.v. 2009( já jsem první a jediný majitel) jsem začal slyšet chroupání z levé strany. Vyměnil jsem vnitřní a i vnější homoklouby raději na obou stranách a vše je bezezměny. Zvláštní je že to chroupe jen v malé rychlosti cca 20 km/h a když mám lehce pootočený volant na pravou stranu a zároveň když přidávám a ubírám plyn, nejlépe je to slyšet na druhý rychlostní stupeň, ale je to slyšet i u jedničky a trojky. Na čtyřku to neslyším páč už autem jedu vyšší rychlostí. Měl jsem auto zvedlé a nikde žádnou vůli necítím, čepy, kosti, tlumiče atd. Auto má najeto 200 tis. Nejdřív jsem si myslel že bude problém v převodovce nebo v diferenciálu, ale když mám kola(volant) rovně a zkouším přidat a ubrat plyn na druhý rychlostní stupeň tak je krásně ticho, ale jakmile pootočím volant doprava tak chroupání, křupání loupání opět výrazně slyším. Ještě doplním že je to slyšet nepatrně i při pootočení volantu doleva, ale odost méně. Při plném rejdu a rozjezdu není slyšet nic. Setkal se stím někdo? Moc děkuji za jakékoliv rady či postřehy.
×
×
  • Vytvořit nový...