Přejít na obsah

rudasn

Uživatel
  • Počet příspěvků

    109
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3599 zobrazení profilu

Oznámení rudasn

  1. @makysk Stahovat to jde, já stahoval soubor karosérie ZIP a bez problému.
  2. @ski1961 Myslel jsem si to, že to tak bude. A máš pravdu, jednou jsem (při dřívější výměně) tento olej koupil a je opravdu dost drahý. Jsem rád, když se zde účastník, třeba jako já i @houmr dozví postřehy a zkušenosti těch, co mají mnoho km za sebou a chtějí se s nima podělit. Za to dík ....
  3. @Martab Tak jsem se raději přesně díval, v servisním listu je psán jasně proměnný interval a olej SHELL 0W-30 Long Life. V listě není určena specifikace, ale díval jsem se na oleje Shell a u tohoto uvádějí specifikaci ww 504.00/507.00, což by odpovídalo. Předpokládám, že když jde o autorizovaný servis, určitě vědí, co patří na proměnný interval. Díval jsem se do obrázků a měl by to být ten napravo. Jinak jsem zde dal na rady a zkušenosti a vzhledem k mému malému nájezdu a pro jízdy 3 až většinou 25 km, jak uvádí i @15degren, je řídší olej a prodloužený interval výhodnější a to hlavně z technického hlediska pro motor.
  4. @ski1961Máš zřejmě pravdu, kdysi jsem zde o tom také četl v nějakém příspěvku.
  5. @houmr Jezdím opravdu málo. Jsem už doma, tak nákupy, lékaři a sem tam nějaký výlet, ale to přes zimu u mne odpadá. Suma sumárum celkem najedu do 5 000 km za rok. Spíše na kratších úsecích, delší jen vyjímečně. Mně bylo řečeno, že je tento způsob výměny oleje pro mne výhodnější. Jednak je tam ještě velká rezerva a hlavně nemusím tak často jezdit do značkového servisu, který je od nás dál. Ty dva roky jsou pro mne výhodné. Navíc mi bylo řečeno, že pevný výměnný interval je výhodnější pro ty, co najezdí dost km. Tak si potom vyber ....
  6. @houmr Já najezdím velice málo, tak mám proměnný interval (2 roky, 30 000 km). Posledně mi v servisu dávali Shell 0W-30 Long Life. Prý už přešli na tento z 5W-30 na pokyn výrobce i do motorů 1,2 TSI. Podotýkám, že se jednalo o autorizovaný servis.
  7. @Sudetak Přesně tak to také dělám. Někteří tvrdí, že je to zbytečnost, ale pokud je možno garážovat, tak je toto nejvhodnější pro delší výdrž AKU. Do zásuvky zasunu konektor za pár vteřin a mám jistotu ..... A jistota je také CTEK MXS 5.0 new.
  8. rudasn

    Autobaterie

    Myslím, že se zde začínáte bavit o zbytečnostech. Jádro problému bylo vyřešeno již dávno před celou touto zbytečnou diskuzí. Kdo chtěl, zařídil se podle toho třeba "vytažením konektoru" u baterky, anebo relátkem- obrácením způsobu systému S-S. Já to vyřešil tím druhým a jelikož mám možnost garážování, po zajetí do garáže zasunu do zásuvky konektor int. nabíječky CTEK MXS 5.0 a je "hotovo". AKU mám v autě již více jak 5 let a funguje perfektně a myslím, že minimálně další rok ještě vydrží ..... Ale každý se chová podle toho, jaké má možnosti a někteří zde mi tento způsob kritizovali, jako "zdržující". Ale mně těch 10 vteřin navíc nebrzdí .....
  9. @ferokulda Jako že by jsi startoval na sešlápnutou brzdu místo spojky? Tak to zřejmě by ani nemohlo jít už z důvodů bezpečnosti - odpojení převodovky při startu. Třeba se zde ale někdo vyjádří jinak ....
  10. @ferokulda A jak by jsi potom zapnul jen zapalování bez chodu motoru?! Myslím, že požaduješ naprostou zbytečnost, ale je to můj názor. Možná proto to zde nikdo neřešil ....
  11. Zdravím všechny. Dost toto téma sleduji a stále mi to není z "konstrukčního" hlediska vůbec jasné. Chápu důvod kvůli chlazení kontaktu svíčky, ale nechápu toto uvažování ze strany Škodovky. Je dost těžké tak přesně vyrobit nejen svíčku (polohování závitu a i jeho toleranční přesnost) a to samé platí i o závitu v hlavě motoru. tolerance tlouštky těsnicí podložky a navíc k tomu ten přesný utahovací moment.... Dovolím si říci, že po pár vytaženích z motoru by se nemuselo docílit ani u správně polohovaných kontaktů u svíčky správné polohy svíčky (kontaktů) v hlavě motoru. Ale je to jen "strojařská" úvaha o tolerancích a opotřebení, popř. "vytažení" závitu. Zde totiž hraje roli i drsnost povrchu vyrovených závitů v souvislosti s dotažením. Opravdu by mne dost zajímal odborný názor na celou tuto problematiku a to nejen ze strany požadavků na nutnost tohoto dodržení postupu, ale i na jeho možnost ... A to i přes to, že zde někteří popisují po 1. výměně a správnosti svíček že je možno tento požadavek dodržet.
  12. @ski1961 Dík za odpověď, konečně mám v tom jasno a jsem rád, že mě "nebulíkovali".....
  13. Neví někdo, jaký je rozdíl mezi těmito dvěma oleji Shell LL? Oba mají stejné použití, ale jaký je rozdíl a v čem, nevím. V popisu jsem se nic nedočetl .... Motorový olej SHELL ULTRA Professional AV-L 0W-30 longlife Shell Motorový olej SHELL HELIX ULTRA ECT C2/C3 0W-30 longlife Shell
  14. @DanielK Dobře ti poradil@ski1961. Také jsem měl takové dilema před 4 lety za stejných podmínel. Poradili mi zde stejně a dobře. Při tom malém nájezdu je tohle nejvýhodnější. I olej je v pořádku a na prodloužený interval výměny musí být vždy LL (Long Life). Letos jsem byl na jaře v servisu měnit olej a dali mi tam při proměnném způsobu výměny oleje (Q16) olej SHELL 0W-30 Long Life. Po dotazu, proč ne 5W-30, že jej tento olej nahrazuje a je lepší. Je zřejmě i řidší, takže doufám, že nekecali. Má někdo s tímto olejem zkušenosti? Kdyby měl někdo k tomu připomínku a poznatky co do vhodnosti, rád to uvítám.
  15. rudasn

    Autobaterie

    @dafro Tak dík za podrobnější popis. Domníval jsem se, že postačilo elektronické vypnutí S-S, ale mýlil jsem se a zřejmě nejjednodušší a nejméně nákladná metoda je vytažení konektoru. Inteligentní nabíjení během jízdy mi modul deaktivace S-S nezruší a AKU mi to za jízdy nechrání.. P.S. Zapnutí udržovacího nabíjení mi nevadí, protože autem vždy zajíždím do garáže a je to otázka 20 vteřin při použití přes konektor ....
×
×
  • Vytvořit nový...