Přejít na obsah

marek3x

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení marek3x

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Takze, navstivil som autorizovany servis SKODA. Tiez tomu nerozumeli, tak to vyskusali s inym funkcnym Climatronicom. Potom vsetko fungovalo spravne. Odporucanie je kupit si/zohnat funkcny Climatronic (novy stoji 630 eur). Mna skor napadlo len uprava casu v Climatronicu pre otacku servomotora v riadiacej jednotke. Tym by sa vsetko vyriesilo, nakolko vsetko ostatne cez Climatronic funguje. Oni, ze vraj take ukony nerobia, cize musim najst niekoho, kto ma na to vybavenie alebo sa na to vykaslat.
  2. Ano su tam dve klapky, ktore pracuju sucasne. To nemeni nic na tom, ze to pracuje nespravne. Podla mna budu zle zlozene cele tie otacacie mechanizmy, ktore ovlada servo. Servo pracuje spravne, klapky su na mieste kde maju byt - logicky mi z toho vychadza ze musi byt problem v tych kolieckach. A nasava mi cerstvy vzduch, ked vyberiem servo a manualne nastavym tie klapky do polohy 1/2 (ako som pisal na zaciatku). Moja dedukcia je, ze sa s tym niekto niekedy v minulosti babral a zlozil to len tak naoko a vykaslal sa na to. Inak dik za podporu, bodol by este nejaky montazny navod tych klapiek, nech sa na to mrknem, rozoberiem to a zlozim to tak ako ma byt :)
  3. Ako mi odporucil aj druhy mechanik, najlepsie je to vyskusat s funkcnym motorcekom. Tak som teda zohnal funkcny a vysledok je rovnaky. Zaciatok videa zacina v polohe na Climatronicu vnutorny obeh. Po stlaceni tlacidla na nasavanie cerstveho vzduchu sa udeje toto (zas to pride do povodnej polohy). Skusal som aj kalibraciu, nepomohlo. VID_20190330_130751.mp4
  4. Urcite to ma riesenie :), preto sa snazim na to postupne prist :). Musim to niekedy este behom tyzdna cele rozobrat, ak tak to pofotim resp. urobim video. Skusal som uz aj tu kalibraciu a aj diagnostiku, hned ked som bol za mechanikom. Diagnostika ukazala vadny servomotorcek. Ano ja viem, ze co tu teda riesim, ale ten motorcek funguje tak, ze sa zastavi v jednej aj v druhej polohe (ale mechanizmy otocnych koliesok robia s tou klapkou, to co robia. Lebo popravde, ked kupim nove servo, tak bude fungovat tak isto, ale to ten problem nevyriesi. Ale ako vravis, treba sa na to poriadne pozriet rozobrat to a ona ta chyba urcite niekde bude :)
  5. No keby mi to fungovalo, tak ako to pises ty, tak by bolo vsetko OK. Zial funguje to, tak ako som opisal v odsekoch nad tvojim videom a teda, nespravne :/ (nerozumiem tomu a nie som sam).
  6. Vdaka za video, ale podla tohto videa sa aj tvoja klapka presunie do polohy vonkajsieho okruhu len na par sekund a hned potom sa zas vrati do polohy vnutorneho okruhu. Ved predsa ked si zvolim vnutorny okruh, tak by mala klapka ostat v jednej polohe a ked si zvolim vonkajsi okruh, tak by mala klapka ostat v druhej polohe. Alebo to chapem zle?
  7. Servomotorcek ma fyzicky dve polohy OK (funguje teda spravne), a teda podla obrazku pohybuje mechanizmom len do dvoch krajnych poloh 1 a 2. Nechapem teda preco pri obidvoch polohach je klapka stale v rezime recirkulacie. Jedine ked servomotorcek prechachadza z jednej polohy do druhej, tak v polke (cize podla obrazku 1/2) je klapka v rezime cerstveho vzduchu. Vsetko sa zda byt naoko v poriadku, nic nie je ulomene, fakt neviem kde moze byt problem. Avsak musi byt nieco vadne v celom tom mechanizme, ked to nefunguje ako ma.
  8. Zdravim, vlastnim Octaviu II 1,9 TDI PD 77 kW; r. v. 2007; Elegance. Mam problem/otazky, na ktore som zatial nedostal od nikoho odpoved (v ramci moznosti). Komplikacie nastali v jeseni/zime, ked som riesil zahmlievanie okien (nepomohlo: dezinfekcia klimy, novy kabinovy filter, pripravky proti zahmlievaniu atd.). Postupnou dedukciu som prisiel, az ku systemu otvarania a zatvarania spominanej klapky (teraz si hovorim mohol som to preverit ako prve, no nechcelo sa mi to v zime rozoberat a piplat sa s tym - aj tak som to musel urobit, lebo so zahmlenymi oknami sa proste jazdit neda). Tolko na uvod a teraz strucne a heslovite: - na obrazku je biely plastovy mechanizmus, ktorym pohybuje servomotorcek z jednej koncovej polohy do druhej - ked je mechanizmus v polohe 1, tak je klapka v stave nasavania recirkulovaneho vzduchu - ked sa mechanizmus otoci do polohy 1/2, tak je klapka v stave nasavania cerstveho vzduchu - ked sa mechanizmus dostane do polohy 2, tak je klapka v stave nasavania recirkulovaneho vzduchu Problem je v tom, ze servomotorcek sa zastavi len v dvoch polohach, a to 1 alebo 2. To ale znamena, ze som mal vzdy nastaveny rezim recirkulovaneho vzduchu, co bolo pricinou neustaleho a neodstranitelneho zahmlievania okien. Ked som motorcek odmontoval a rucne nastavil klapku do rezimu cerstveho vzduchu, vsetko funguje ako ma, co sa odrosovania tyka. Pytam sa teda: - je vadny motorcek? - je vadny mechanizmus alebo klapka? - ako to ma cele vlastne fungovat? Bol by som rad, keby sa tu naslo riesenie, aj bez navstevy servisu SKODA. Vopred dakujem.
×
×
  • Vytvořit nový...