Ahoj,
situace má ne moc pozitivní vývoj.... V sobotu jsem vymontoval baterii a kastlík na baterii, abych se dostal ke svazku. Je to svazek nacpaný do plastového žlabu a zavíčkovaný. Nic jsem nenašel, žádné zjevné porušení a tak jsem tam dal novou pojistku, jestli se to náhodou nechytne. Chytlo se to, asi 50km to bylo OK. Dnes po nastartování to málem chytlo doslova. Pojistka neshořela a to jsem tam dal zase stejnou 7,5A, zato shořela izolace asi 1,5m káblu od levého dennícho světla asi až do pojistkové skříně a zapekl se k okolním vodičům + jsem měl kouř v "kokpitu" z toho jak ukápl plast z pojistky. Hned jsem vypnul zapalování a zbytek pojistky vyndal. Auto pak fungovalo normálně, jen se asi zaznamenala chyba do řj, bo svítí kontrolka.
Takže závěr je: pojistky nehoří pro nic za nic, někde je chyba. Tentokrát jsem rozřezal i izolačku, kterou byl svazek smotaný a je prodřených víc kabelů, než jen denní svícení. Asi udělali soudruzi ze škoda auto někde chybu, protože na firemním Roomsteru se stejným motorem byla ta samá závada zhruba při stejném nájezdu km (75000km), taky kouř na palubě ve spojení s jištěním denního svícení. Celý svazek kabelů stojí řádově 20.000,-, vyřešilo se to natažením samostatných poškozených kabelů.
Tady jsou nějaké fotky.