Přejít na obsah

xstanda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení xstanda

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. V servisu Škodovky to bylo v r.2016, ještě v záruce a asi to neudělali...
  2. ....zkrat byl v místě na které upozorňovala Škodovka. Drát denního svícení kostřil s držákem serva hned za světlem mlhovky a denního svícení. Někdo tady psal, že to bylo pro dřívější ročníky, překvapuje mě, že to neměli v předposledním roce výroby roomstera (2014) upravené. Navíc byla chyba v pojistce, která, ač byla označená 7,5A, tak byla i na pohled silnější, než jiné 7,5A pojistky, takže je ještě potřeba hlídat koupené pojistky!
  3. Ahoj, že by se něco zapínalo náhodně jsem nezaznamenal...Není to shořelé až po žárovku, před paticí žárovky je kabel OK. Nejvíc ohořelé je to před baterkou a pod baterkou, tam není izolace vůbec, dál je vidět že je to jen zapečené s těmi kabely okolo a to až po přepážku kabiny. Určitě bude nutné vyměnit pár postižených vodičů, což je asi prima práce v nepřístupném prostoru...po opravě dám vědět.
  4. Ahoj, situace má ne moc pozitivní vývoj.... V sobotu jsem vymontoval baterii a kastlík na baterii, abych se dostal ke svazku. Je to svazek nacpaný do plastového žlabu a zavíčkovaný. Nic jsem nenašel, žádné zjevné porušení a tak jsem tam dal novou pojistku, jestli se to náhodou nechytne. Chytlo se to, asi 50km to bylo OK. Dnes po nastartování to málem chytlo doslova. Pojistka neshořela a to jsem tam dal zase stejnou 7,5A, zato shořela izolace asi 1,5m káblu od levého dennícho světla asi až do pojistkové skříně a zapekl se k okolním vodičům + jsem měl kouř v "kokpitu" z toho jak ukápl plast z pojistky. Hned jsem vypnul zapalování a zbytek pojistky vyndal. Auto pak fungovalo normálně, jen se asi zaznamenala chyba do řj, bo svítí kontrolka. Takže závěr je: pojistky nehoří pro nic za nic, někde je chyba. Tentokrát jsem rozřezal i izolačku, kterou byl svazek smotaný a je prodřených víc kabelů, než jen denní svícení. Asi udělali soudruzi ze škoda auto někde chybu, protože na firemním Roomsteru se stejným motorem byla ta samá závada zhruba při stejném nájezdu km (75000km), taky kouř na palubě ve spojení s jištěním denního svícení. Celý svazek kabelů stojí řádově 20.000,-, vyřešilo se to natažením samostatných poškozených kabelů. Tady jsou nějaké fotky.
  5. Ano, jde o denní světla vedle mlhovek, bez start-stop.... tomu prodření možná odpovídá i to, že když jsem to zkoušel na stojícím autě, tak to svítilo...cca 30min, ale po jízdě, aktuálně po ledových muldách a nerovnostech už to nesvítí a pojistka shoří... Díky, budu hledat...až bude tepleji :)
  6. vydržela tak jednu jízdu, den... Pojistka je jen na denní svícení 7,5A. Už jsem pročetl trochu víc forum, a prověřím pár tipů. Relé, studený spoj, prodřený kabel u baterky apod. Díky.
  7. Ahoj,nesetkal se někdo s tímto problémem? Nefungovalo denní svícení, vymenil jsem pojistku, shořela znovu, na žárovce jsem našel na vláknu "pecku", vyměnil jsem obě žárovky a pojistku, chvíli to fungovalo, dněs po nastatování opět nesvítí. Ještě zkusím dohledat rele a vyměnit. Roomster 2014, 1,416V,63kW. Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...