Přejít na obsah

lukas345

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lukas345

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, mám problém s tempomatem na OCTII 2007 2.0 TDI, najeto 250000km. Hned na začatku podotýkám páčka tempomatu je vyměněna za nový originální díl. Takže problém se projevuje tak, že tempomat při prvním zapnutí někdy funguje normálně, brzdí, přidává... Ale někdy nejde zapnout vůbec, někdy při jízdě sám od sebe vypne a nejde zapnout a celkem pravidelně při jízdě pokud šlápnu na brzdu a potom jej chci znovu aktivovat tlačítkem tak nereaguje na žádné povely, nerozsvítí se kontrola, prostě nic. Pokud vypnu zapnu zapalování, tak to zase běží normálně. Provedl jsem diagnostiku pomocí VAS 5051b a podle výsledku celkového testu je statická závada v komfortních jednotkách, že je komunikace can komfort po jednom vodiči, LIN bus funguje v pořádku. V jednotce motoru je závada: komunikace s jednotkou sloupku řízení - přerušení - sporadická. V jednotce elektroniky sloupku řízení závady nejsou a dle měřených hodnot všechny tlačítka na ovládání tempomatu reagují korektně i pokud to testuji za jízdy a tempomat "vypadne" tak diagnosticky tlačítka normálně reagují ale tempomat prostě nelze zapnout. Takže bych se chtěl poradit, jestli by to mohla způsobovat jednotka sloupku řízení... přece jen komunikuje zvlášť se sběrnicí komfort i pohon.... Druhá možnost je, že tím, že je sběrnice komfort po jednom vodiči může sporadicky vypadávat i celková komunikace sběrnice komfort a tím i funkce tempomatu a po restartu (vyp/zap zapalování) zase komunikace naběhne, ale vážně těžko říct. Už z toho mám nafouklou hlavu a nedokážu se rozhodnout kde začít, jestli řešit přerušení jednoho z vedení komfort sběrnice, nebo jednotku sloupku řízení, nebo vážně dráty sloupek-getway-jednotka motor... Jestli se s tím někdo setkal tak budu vážně rád za každou radu. Díky moc.
×
×
  • Vytvořit nový...