Přejít na obsah

Daniel Výborný

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Daniel Výborný

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahoj, měl bych dotaz jestli by někdo netušil v čem by mohl být problém. Auto jezdí (dá se říct že v pořádku), VAG nic nehlásí, otáčky na volnoběh nekolísají. V autě nové svíčky, nový olej, nové filtry, nový vlnovec. Hlava motoru je po GO (byl v čudu ventil). Nicméně jsem si všiml, že když na volnoběh přidám plyn cca na 1000 - 2000 otáček, tak zhruba každé 3s cítím takový malý škub a mírné zachvění otáček. Hned se to zase srovná a opakuje se to za další 3s a pořád dokola. Vzal jsem tedy VAG a zjistil jsem, že je to vynechávání hoření. Na VAGU je krásně vidět jak přesně při tom škubu je detekováno vynechání hoření. To vynechávání je na každém válci a střídá se to, není to tedy konstantní vynechávání na jednom válci. Při vyšších otáčkách to ustává. Zhruba při 2000 a výše se to už nestane, takže to je jen při nízkých otáčkách. Možné jak je při vyšších otáčkách vyšší komprese, tak se to nestává, nevím. Chtěl jsem se zeptat jestli se Vám někomu nestalo něco podobného nebo v čem by to mohlo být? Díky.
  2. Zdarec, mám takový dotaz jestli se někomu stalo něco podobného. Mám kabel od Číňana. Nainstaloval jsem SW ve verzi 17.1.3. co byl přiložen na CD. Diagnostika na první pohled funguje dobře, smazal jsem závadu, udělal automatické testy atd... Avšak když jsem vyčistil škrtící klapku a chtěl jsem smazat adaptační hodnoty, respektive je vyresetovat dostal jsem tento dotaz - viz obrázek Raději jsem to stopil, protože ukládaná hodnota 144558712 mi přijde jako nějaký nesmysl. Čekal bych hodnotu 0 do kanálu 00. Nerad bych si uložit do ŘJ nějaký nesmysl a pak nenastartoval. Stalo se to někomu, jak případně řešil?
  3. Dobrý den, motor má najeto cca 70 tisíc km. Nyní je auto po výměně oleje, svíček, filtrů. Již byla na motoru provedena oprava hlavy motoru z důvodu naměřených nízkých kompresních tlaků - špatný ventil. Poslední dobou sleduji při studeném startu nepravidelný chod motoru a zvýšené otáčky (cca 1200), musím přidat plyn jinak by motor nejspíše zhasl a je celkem výrazně cítit benzín. Tento stav trvá asi tak 2 minuty, pak klesnou otáčky do normálu (cca 850). Motor na volnoběh poté vypadá takto: https://youtu.be/mszlNQH68Y4 Volnoběžné otáčky jsou cca po těch 2 minutách stálé, nekolísají. Diagnostika z pohledu chyb nic nehlásí, ale zjistil jsem kontrolou měření hoření, že na všech 3 válcích dochází k vynechávání hoření. Na volnoběh k výpadku nedojde skoro nikdy, ale když např. zvýším otáčky na 2500, tak se objeví výpadek vždy na jiném válci cca po 5-10 vteřinách. Když to pozoruji, tak je to i citelné (takový malý škub). Koukal jsem i na úhel škrtící klapky a je vždy cca na 4,7%. Nikdy neklesne na 0 i po přidání plynu. Nevím jestli by to mohlo mít vliv. Máte prosím nějakou radu nebo nápad v čem by mohl být problém? Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...