Přejít na obsah

honzulas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení honzulas

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. tomtom: Zdarec, nejake zjisteni? Vlakno zde ponekud umrelo.
  2. Hosi, resite to uplne zbytecne. O motorech neco malo vim. Vyrobce musi pocitat s ridici i s uplnymi analfabety. Auto se nenecha takhto lehko znicit. Zachazeni nekterych jedincu je dukaz, ze auto vydrzi temer vse. Lepsi je ale setrne zachazeni. 1.0TSI (a mozna i 1.2TSI ze kterych 1.0TSI vychazi) ma prvnich 32 sekund predehrev (jak nekdo pise - katalizator). Co se tyce oleje, olej nabiha do prvnich 2-3 sekund na volnobeh po nastartovani, to je v podstate cas, ve kterem zaradite a zacnete poustet spojku. Pridanim plynu se teoreticky natlakovani olejove soustavy muze urychlit. Pokud se clovek zamysli, tak vlastne nejde o cas, ale o pocet otoceni motorem (jelikoz olejove cerpadlo je samozrejme pripojeno motoru - tuto formulaci berte s nadhledem). Informaci, ze by olejove cerpadlo bylo pohanene elektricky, tedy nezavisle vuci motoru, nemam. Osobne ty 2-3 vteriny bych klidne pockal. Co se tyce naplneni hydrostelu - neprehanejte to cekani, je to fakt zbytecne. 20 let stara auta, kterym hydrostosy velmi casto vubec nefunguji, najedou dalsich 80 tisic kilometru bez poskozeni motoru. V nasem pripade zanovnich aut, mozna ujedete sotva 10 metru a hydrostely jsou natlakovane - a to i bez jakehokoliv cekani. Pokud bychom se meli bavit o predehrivani katalizatoru.. Je jedno, jestli predehrivate se stojicim vozidlem 30sekund od startu, nebo se rovnou rozjedete a ohreje se rychleji. A je to jedno z toho duvodu, ze pokud se rozjedete, tak tim o to driv katalyzator ohrejete. Motor da ze zacatku mnohem vice benzinu (vsimnete si spotreby 3.5 litru behem prvnich 32 sekund), dale zmeni casovani vacek tak, aby do vyfukoveho potrubi slo jeste "nevyhorele" palivo (opet berte s nadsazkou, spise jde o to aby motorvy prostor opoustely teplejsi spaliny) , odkud RJ neuzna, ze katalyzator je dostatecne ohraty. O vse se stara ridici jednotka, netreba abychom to resili my. Za me. Vyjizdim temer ihned, jak rikam, cca 3 sekundy po nastartovani. Zadny podtaceni, zadny honeni studeneho motoru, pekne v klidku, dokud se motor alespon trochu neohreje. Pak teprve vyrazim. Takze hosi zadne prehaneni a vse s rozumem. Jak rikam, kazde auto vydrzi behem zaruky i uplne blb+ce. Staci jen trochu setrnosti a neni potreba resit takoveto veci :)
  3. Zdravim vsechny. Asi tak jedno ze ctyrech nastartovani za studena ma jiny prubeh. Prvnich cca 15sec po nastartovani jsou volnobezne otacky cca 1300-1400ot/min a zvuk motoru je takovy jak kdyby sycivy, nehezky. Nasledne po teto dobe motor v podstate ztichne a otacky padnou na cca 1000 az 900ot/min. Nekdo podobne pozorovani?
×
×
  • Vytvořit nový...