Přejít na obsah

PavolRS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení PavolRS

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Idem dať do BA budíky vymeniť za jedným chlapíkom. Ďakujem
  2. Cez VCDS som sa spojil so všetkými jednotkami okrem Budikov a Immo. Premeral som všetky poistky aj relatka. Uz som naozaj myslel ze odisli budiky. Tak som ich dal na radiator fakt do horuca ohriať. Po zapojení budiky naskocili. Pri pokuse o start bez nich vcera sa riadiaca jednotka nezablokovala, stacilo zalozit budiky a uz je to vporiadku. Ponaucenie - preistotu, nechat vzdy zalozne napajanie. Inak fakt neviem co da mohlo stať...
  3. Ahojte. Ide zima, chcel som vymeniť batériu v mojej Škoda Octavii 2.0 TSI MR 2010 bola tam originál varta čo vydržala 2 roky podľa DOTu na - póle. Bol som pred predajňou s autobatériami, nemal som záložné napájanie. Odpojím starú a dám tam novú 12V EXIDE 85Ah, mal som otvorené predné dvere, klúčik bol mimo zapalovania a išiel som zapojiť prvý + pól, druhý - pól. Prídem do auta a budíky nesvietia. Zapnem klúčik, zapli sa svetlá, rádio (pýtalo PIN) ale budíky nesvietia. Pri pokuse o štart motor chytil ale po chvíľke zhasol (chýba immo). Diaľkové ovládanie normálne funguje. Nahodenie starej autobatérie nepomohlo, na pol hodinu som všetko odpojil a auto sa správa stále rovnako. Poistky som premeral len dotykom cez hroty, zajtra ich vyberiem celé a pozriem. Aj zopínanie relátok. Aj cez VCDS sa skúsim pripojiť do auta, či načítam niečo. Viem že sa ťažko určuje závada cez internet, ale mal niekto aspoň podobnú skúsenosť? Ďakujem
  4. Ahojte, Nemal by prosím niekto popis, na čo slúžia jednotlivé piny vo vypínači výhrevu zadných sedadiel v Oct II / Superb II s objednávkovým číslom 3T0963105A a 3T0963106A (pravé a ľavé)? Vypínače by mi mali prísť čoskoro, nemám ich ešte v ruke. V prílohe je ich fotka. Vďaka vopred!
  5. Super Ďakujem, toto je presne to čo som chcel počuť.
  6. Ahojte všetci. Obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc, resp. chcel by som počuť Váš názor, možno tým niekomu rozšírime obzor. Som vlastníkom auta Škoda Octavia II Combi Facelift TSI RS DSG (rok výroby 09/2009) Auto je zo Švajčiarska a malo len polokožené sedačky, s výhrevom vpredu, bočné airbagy a pípanie pásu na mieste vodiča. Zohnal som z GB auta celokožené sedačky, ale bez výhrevu (čo je dosť divné ale tak GB možno mali takúto možnosť), pípanie pásu je tiež len na mieste vodiča (ale z pohľadu GB čiže teraz v európskom aute je to na strane spolujazdca) a bočné airbagy. Už pred zakladaním tohto príspevku som hľadal všade možne o tejto problematike, avšak nenašiel som na 100% to čo potrebujem. Problém je cca taký, že som sa dopočul od jedného známeho že na niektorých autách odpáli pri nehode airbag len ak je sedadlo obsadené. Vodičova strana mala pôvodne pípanie pásu a konektor na výhrev mal len 3 linky (predpokladám teda +výhrevu, - GND a zrejme termistor pre RJ) = prvá fotka, spolujazdec pípanie pásu nemal od výroby a teda jedine ak by platilo toto čo som sa dozvedel by sa dalo z nejakého senzoru obsadenia sedačky (konektor je na druhej fotke) avšak čo som sa dočítal, tak dva káble naviac sú CAN Low a High pre RJ výhrevu v danom konektore a že Octavia žiadny takýto senzor údajne nemala. Jediná vec čo mám teraz pripojenú teda do auta sú konektory pre airbagy na obidvoch stranách. Pípanie pásu je odpojené (na strane vodiča nie je kde pripojiť lebo pôvodná sedačka bola na mieste spolujazdca a tiež to nemala). Pri jazde však pás nepípa (odpojené konektory = pás zapnutý?) Ak je teda to pravda čo som sa dozvedel, tak vodičov pás je defacto zapnutý a teda tam by mal bag v prípade nárazu dopredu vystreliť, ale neviem ako je na tom spolujazdec. Nemám Elsawin aby som si mohol byť dokonale istý či naozaj nie je v konektore výhrevu spolujazdca obsadenie sedačky a podľa toho striela bag na danej sedačke). Nech dám teda tomuto príspevku aj nejaký logický koniec a teda čo potrebujem je, či pri prednom náraze pri tomto aute vždy strielali oba predné bagy (ak teda nebol spolujazdec vypnutý kvôli sedačke) alebo vodič podľa pásu a spolujazdec mal v tom konektore výhrevu naozaj jeden z konektorov ktorý dáva RJ Airbagom info o obsadení sedačky. Ideálnou situáciou by pre mňa bolo aby pri prednom náraze strielali oba bagy (ak by nebol spolujazdcov vypntutý kvôli detskej sedačke), teda či mám ešte na dosiahnutie tohto prepojiť niečo na konektore výhrevu spolujazdca. Ďakujem
×
×
  • Vytvořit nový...