Přejít na obsah

Bobb11111

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Bobb11111

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mám manuál. Kope to jen za studena. Nejhorší je to teď, jak je ráno chladno, tak je to kopání znatelné a musím to vyrovnávat spojkou, což se mi nezdá moc dobré...
  2. Dával jste někdo tu 1.5TSI 110Kw na čip? Mi třeba ani nová aktualizace nepomohla a výrobce opět říká, že po této aktualizace je to již standardní chování, tak přemýšlím jak dál. Chtěl bych zkusit poslední možnost jednotku přečipovat a buď se zlepší nebo to začne ještě více kopat :D
  3. No já vyjíždím i po počkání, až otáčky spadnou a bohužel skákaní pociťuji. Po aktualizaci v červenci (aktualizace z května) bylo vše v pořádku, ale asi po měsíci je to zase zpátky. Doporučuji problém více medializovat, aby VW, Škoda, Seat, Audi a celý VW Group začali reagovat a řekli, co s tím budou dělat. Normální to není, to ať mi nikdo neříká. Protože po zahřání auto nemá důvod cukat a vůbec ne takovým způsobem. Stačí napsat na tyto adresy a třeba se tomu začnou věnovat: pjanda@autoforum.cz, online@cncenter.cz, idnes@idnes.cz, zpravy@seznam.cz
  4. Nevím, ale podle mě to normální není. Pochopil bych, kdyby byl z počátku uškrcený výkon, ale měl by lineární náběh, takže kdybych dal třeba lehce plyn, tak by RPM pomalu stoupalo, ale nechápu jednu věc a to je, když dám po startu počkám 15 sekund a spadne to na těch 1000 RPM, tak vyjedu, ale skáče nehorázně, nedá se s tím jet a normálně to blokuje jízdu (škube to dopředu, dozadu). Je to nekomfortní a jiné motory to nedělají jenom 1.5 TSI. Je to jasné, že je to kvůli emisím, ale nesmí to přeci dělat až takhle, že to násilím blokuje výkon tím způsobem, že vám skáče celé auto, tak kde jsme?
×
×
  • Vytvořit nový...