
-
Možnosti kódování u OIII
napiš mi SZ
-
Infotainment Navigační systém AMUNDSEN
@wirer trosku 😅 ten M index značí Amundsen, objednací kód displeje pro Bolero je s N nakonci, Amundsen má stejný kód jen s M na konci, výrobní série na to nemá vliv, nejedná se o změnu ve smyslu náhrady dílu @somin.n zjistit to jde poměrně jednoduše, každý panel má štítek ze zadní strany a tam je hned vidět o jakou sérii se jedna viz foto
-
Infotainment Navigační systém AMUNDSEN
Bude to asi tento problém. Je to výrobní (technologická) vada displeje a předpoklady pro tu vadu mají všechny celoskla 2017-2018, někomu se projeví dřív, někomu později, někomu vůbec. Později došlo k úpravě displeje, kterému se to už nestane, je to výrobní šarže H52 a výše (od 2019) Nezbyde nic jiného než koupit nový panel a hledat H52 vys, aby se to za chvilku neopakovalo znova
-
Zápach z kúrenia ( ventilátorov ) v interiéri
kostra z toho ptc už úplně odpadla, nejrychlejší asi bude koupit nové a jen vyměnit, pokud je ten hnědý drát ok
-
Zápach z kúrenia ( ventilátorov ) v interiéri
často bývá uvolněná kostra PTC (přidávané topení, co ohřívá vzduch než se ohřeje motor) a poté začne pálit vodič viz foto potreba celé PTC vyměnit a doufat ze nebude zničený přívodní “-“ drat nachází se zde
-
Netopí pravá strana
problém je, ze se poškodil motorek (ztratil doraz a proto vyzvalo to soukolí), proto bude potřeba koupit celý nový motorek
-
Netopí pravá strana
Bohužel jen na chvilku 😕
-
HlouchyJR změnil svou profilovou fotografii
-
Výměna manuální klimatizace za automatickou
Po nějaké době obnovuji téma. Jak už to v životě bývá, časy se mění, co dříve nešlo, dnes už jde. Společně s @wirer jsme napsali článek jak ekonomicky a neinvazivně vůči autu, byť s určitými omezeními, Climatronic dodělat 😉 Pěkné čtení https://wirer.sk/o3_klima-vymena-automat/
-
Preprogramovanie preradenia (upshift) k inemu tlacidlu na volante
Řešením by možná bylo poprosit někoho s 3D tiskárnou, aby vymodeloval a vytiskl nějaké prodloužení pádla, které by vedlo za volantem na druhou stranu 🙂 jak jdou všude možně koupit nástavce pádel, které se na ně přilepí, tak vymyslet jeden hodně velký nástavec
-
Odpadlá matice
Používají se jako držáky teplotních štítů výfuku. Lehni pod auto a uvidíš který steft z kastle nema svoji matku
-
Olej v převodovce 1.6 TDI 5kvalt - výměna
Tak ještě jednou, snad Dílenská příručka už je nezpochybnitelná Jinak k oleji. Přesně ten FEBI jsem chtěl taky kupovat. Úspora 80% ceny jistě velmi lákavá. Ale jak mi důrazně vysvětlil p.Sixta i jiní prevodovkari, tak tento olej lze použít jen v případě, že se tak do 5tis km naučíš perfektní meziplyny. Od 2013 se totiž změnil materiál synchronizace a potřebuje speciální aditivum, které ten od FEBI nemá, takže synchronizace postupně odejde. Jediný olej na trhu co aditiva obsahuje je ORIGINÁLNÍ OLEJ G052527A2, škodovka to ví a proto je taky tak nechutně drahý. Pokud na tom chceš šetřit, bude fakt lepší tam nechat ten původní. Pro auto lepší starý origo než ten nový Febi
-
Olej v převodovce 1.6 TDI 5kvalt - výměna
Vypouští se ještě čepem blíž k levemu kolu. Před tím je dobrý si zaaretovat převodovku. Olej se napouští přes čidlo zpátečky a napustit přesně 2l. Nenaspoustet přes napouštěcí šroub, motory mají jiný sklon a při úrovni šroubu je v převodovce jen cca 1,5l. Hlavní je ale bezpodmínečně koupit origo olej, jakákoli druhovyroba neplní normy a hrozí poškození převodovky. Občas je lepší tyhle věci nechat servisu 🤷♂️
-
Nefunkční stahování okna za jizdy
Ahoj, nikde jsem tento kuriózní závadu nenašel, tak nový topic. Stručně: Superb 3 Sportline 09/2017. Objevuje se u nej zvláštní závada. Při nastartování jsou všechna stahování oken funkční. Po rozjeti, ale přestane fungovat okno spolujezdce. Nefunguje ani na tlačítko řidiče, ani u spolujezdce. Je potřeba zastavit, vypnout motor a znova nastartovat. Pak zase vše do rozjetí zase funguje. Diag čistá. Jakýkoliv nápad, co s tím? Napadá mě jednotka ve dveřích, ale třeba už se s tím někdo setkal. Diky všem za rady!!
-
Možnosti kódování u OIII
Přesně tohle se stane, když si přes Caristu atd zapnes i zadní světla, tv. “Scandinavian lights” k DRL to zapne i parkovacky, což rozsvítí i podsvícení interieru
-
koroze
Tak prihodim jedno skryté, ale dost časté (prý tak 9/10 to má) korozně namahane místo, v přechodu zadních a předních dveri je na hraně zadních dveri tesneni, když ho člověk sunda, téměř jistě tam najde něco takového 😕 urcite stojí za kontrolu, stačí tesneni jen od spodu stáhnout, je tam jen nasunuté. Příčina: Pod tesneni zatéká voda, která poté blbě schne, Zároveň s vodou se tam dostává prach a spolu s vodou pak vytvoří dokonalou kasi, která pak při zavíráni předních dveri prodre lak Reseni: Opravit korozi, tesneni sundat a ustřihneme z něho jen vršek a a ten vrátíme zpátky (jinak bude vidět díra do dutiny dveri). Zbytek listy vyhodit do koše, na odhlucneni ani zatekani nemá vliv. Ani Superb 3, Kodiaq nebo Octavia 4 tam toto těsnění přesně z tohoto důvodu už od výroby nemají