Jump to content

jaroslav75

Uživatel
  • Content Count

    77
  • Joined

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About jaroslav75

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. nejspíš ano, na to by odpověděli lépe větší odborníci
  2. Jen ty co tu službu mají z výroby, tedy nakonfigurovánu jako příplatkovou výbavu
  3. jaroslav75

    CITIGOe iV

    ano, prodejci je už mají, ale nesmí jít letos na značky, tedy s nimi ani jezdit
  4. jaroslav75

    CITIGOe iV

    Takze tech prvních 500 nevykoupili zakaznici, ale prodejci vyobjednali sve pridely?
  5. Přesně jak píšeš, tady hrozně nejspíš záleží na barvě a okolním světle. Napřed jsem si myslel, že je to částečně maskování.
  6. je to RZ Braunschweigu, který je nějakých 35 km od mateřského závodu ve Wolfsburgu referentská vozidla VW mají zpravidla RZ WOB (tedy Wolfsburgu) nebo právě BS tedy předpokládám, že se jedná o jedno z homologačních vozidel
  7. To je opravdu zábavné, já jsem si si s nimi několikrát psal a kritizoval, co nově chybí ve webové aplikaci a odpověď už jsem od 28.11. nedostal, nicméně se teď na portál (webovou aplikaci) dívám, ano je zpět Poslední parkovací poloha, která je nově (nikoli znovu) zahrnutá do služby Plánovač tras, bohužel Oznámení rychlosti a opuštění stále na webu není.
  8. To je opravdu zábavné, já jsem si si s nimi několikrát psal a kritizoval, co nově chybí ve webové aplikaci a odpověď už jsem od 28.11. nedostal, nicméně se teď na portál (webovou aplikaci) dívám, ano je zpět Poslední parkovací poloha, která je nově (nikoli znovu) zahrnutá do služby Plánovač tras, bohužel Oznámení rychlosti a opuštění stále na webu není.
  9. no je to děs, naštěstí start/stop je pod tlačítkem, i když jen tak napůl... napřed hw tlačítko, a pak ještě potvrdit na displeji pod tlačítkem SET je dále:
  10. jaroslav75

    CITIGOe iV

    Přesně tak, novináři objevili úplně nové auto, to co dřív neznali, případně kritizovali, dnes opěvují.
  11. Nechápu, aby webová aplikace, která je pro všechny dostupná, umělá míň než ta mobilní, to je opravdu vrchol trapnosti vývojářů nebo vrchol jejich neschopností, neb to vždy byvá přesně naopak, a to i díky tomu co píšeš. Nehledě na to, že aplikace múze být a je omezena verzí mobilního systemu atp. No děs.
  12. Přesně tak, nedávno někde byla tabulka, za kolik TDI a kolik TSI je ttřeba vyrobit aut s alternativním pohonem a ten poměr v neprospěch TSI mě dost překvapil.
  13. psal jsem to včera k O III: Není tam toho povícero, dnes jsem si psal s podporou, pracují na tom, není tam ani nastavení oblastí, ani rychlost ani poslední parkovací pozice. Také jsem jim zkritizoval pouze tmavý motiv, nechápu proč, když konfigurátor umí tmavý i světlý motiv. Stejně je to trapné, když kdysi Windows Phone přišly s tmavým motivem, to bylo křiku a odporu, pak s tím přišel xOS a najednou je to in. Od podpory jsem zatím odpověď nedostal.
  14. Není tam toho povícero, dnes jsem si psal s podporou, pracují na tom, není tam ani nastavení oblastí, ani rychlost ani poslední parkovací pozice. Také jsem jim zkritizoval pouze tmavý motiv, nechápu proč, když konfigurátor umí tmavý i světlý motiv. Stejně je to trapné, když kdysi Windows Phone přišly s tmavým motivem, to bylo křiku a odporu, pak s tím přišel xOS a najednou je to in.
  15. Nechci to zakřiknout, ale dnes po dvou měsících mi aplikace i e-mail nahlásily opuštění oblasti a překročení rychlosti.
×
×
  • Create New...