-
1.5 TSI DSG DADA ACT 2018 HRKOTANIE pri státí
- Scala kódování
Ve mém podpisu je vidět 2019, jako má Keras/Kanky a jde to. Jediný rozdíl v módu ECO je, že při každém uvolnění pedálu, jakoukoliv rychlostí uvolnění, se plachtění zvolí vždy.- Scala kódování
Aha, tak jsem si to asi vymyslel... :-)- Scala kódování
Plachtění funguje ve všech režimech, stačí pomalu sundávat nohu z plynu a je tam. Bohužel jen do 130 km/h- 1,5 TSI | 7° DSG | 110 kW
Dnes jsem se objednal, mají to psané po najetí 120t km- Climatronic - nefunkční, závady, netopí, nechladí
Ještě poznatek z Německé dálnice teď z víkendu. Venkovní teplota 35 st. C. Souvislá jízda v rychlosti cca 160 - 180 km/h - teplota vody se nemění, teplota oleje max 108 st. C. Pak na odpočívadle jsem chvíli motor nevypínal, dokud to nekleslo pod 100. Bylo to cca 5 minut.- Climatronic - nefunkční, závady, netopí, nechladí
Vloni jsem měl pocit, že chladí míň, tak jsem to teď dával kontrolovat. Chladivo OK, ale říkali, že mi promazali kompresor. Jede teď skvěle.- Klepání z motorového prostoru při volnoběhu
Je to ono, taky mi praskla. oprava za 3.100 Kč. Díl č. 05E133366DK- Pelovy/kabinovy filter
- Scala kódování
Plachtění motoru se dá vyvolat do max rychlosti 130 km/h. Neví někdo, jestli lze a případně jak se tato rychlost dá někde změnit / zvýšit?- Škoda Záruka Plus
Nevyužil jsem. 8t pod polštářem každý rok je jistější.- Výměna oleje
- Motorový olej
Alza má oboje. 4l stačí, ještě zbyde.- Vypnutí automatického zamykání po rozjezdu
- Scala kódování
Při nastavení Eco je plachtění vždy při uvolnění plynového pedálu. Při ostatních režimech stačí uvolnit pedál rychle a neplachtí to. Takže to někde jde nastavovat. U mého auta to jde pedálem zcela spolehlivě nastavovat tou rychlostí, ale u služební Octavia 4 se mi to nepovede vždy. - Scala kódování