Přejít na obsah

altra

Uživatel
  • Počet příspěvků

    125
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli altra

  • Narozeniny 2. Duben

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení altra

  1. Ve mém podpisu je vidět 2019, jako má Keras/Kanky a jde to. Jediný rozdíl v módu ECO je, že při každém uvolnění pedálu, jakoukoliv rychlostí uvolnění, se plachtění zvolí vždy.
  2. Aha, tak jsem si to asi vymyslel... :-)
  3. Plachtění funguje ve všech režimech, stačí pomalu sundávat nohu z plynu a je tam. Bohužel jen do 130 km/h
  4. Dnes jsem se objednal, mají to psané po najetí 120t km
  5. Ještě poznatek z Německé dálnice teď z víkendu. Venkovní teplota 35 st. C. Souvislá jízda v rychlosti cca 160 - 180 km/h - teplota vody se nemění, teplota oleje max 108 st. C. Pak na odpočívadle jsem chvíli motor nevypínal, dokud to nekleslo pod 100. Bylo to cca 5 minut.
  6. Vloni jsem měl pocit, že chladí míň, tak jsem to teď dával kontrolovat. Chladivo OK, ale říkali, že mi promazali kompresor. Jede teď skvěle.
  7. Je to ono, taky mi praskla. oprava za 3.100 Kč. Díl č. 05E133366DK
  8. Plachtění motoru se dá vyvolat do max rychlosti 130 km/h. Neví někdo, jestli lze a případně jak se tato rychlost dá někde změnit / zvýšit?
  9. Nevyužil jsem. 8t pod polštářem každý rok je jistější.
  10. 0W20 je správná volba.
  11. Alza má oboje. 4l stačí, ještě zbyde.
  12. Při nastavení Eco je plachtění vždy při uvolnění plynového pedálu. Při ostatních režimech stačí uvolnit pedál rychle a neplachtí to. Takže to někde jde nastavovat. U mého auta to jde pedálem zcela spolehlivě nastavovat tou rychlostí, ale u služební Octavia 4 se mi to nepovede vždy.
  13. Scala má možnost volby jízdních režimů. Tlumiče jsou zcela něco jiného. Je to tlačítko, které přepíná Normal, Sport, Eco a Individual, které mění vlastnosti a dynamiku motoru.
×
×
  • Vytvořit nový...