Přejít na obsah

zgrafik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení zgrafik

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. foto bohužel nemám a známí co to opravoval, ho už vyhodil. Teplota při kratší jízdě kolísala mezi 50-60 a při delší jízdě cca 100 km stoupla při zátěži max na 70, ale po příjezdu do města zase klesla i na 50 (méně to neukazuje). Pravděpodobně jak byl termostat prasklí, tak na svém místě sice držel, ale propouštěl a tím byl otevřený pořád velký okruh a teď v zimě se motor nedokázal ohřát. Díky ale samostatnému čerpadlu topení topilo a tak pokud by jsme si nevšiml toho zvláštního kolísání teplot, tak bych ani nezpozoroval že je něco v nepořádku.
  2. Jen pro info, problém vyřešen a auto po najetých dalších 3tis km si drží správnou provozní teplotu 90°. Problém byl skutečně jen v termostatu a dal jsem tam raději dražší originál (nehodlal jsem řešit pár stovek v rozdílu mezi originálem a neoriginálem, než aby se to při složitosti výměny muselo dělat třeba vícekrát), Při výměně se zjistilo, že soudruzi v NDR asi udělali někde chybu, když používají plast na obal termostatu, jelikož ten starý se při vyjmutí úplně rozpadl. Při nájezdu cca 60tis to moc nevydržel.
  3. Zdravím, chtěl bych se zeptat zda už někdo přišel co způsobuje to kolísání teploty. Mám stejný problémem akorát na Passatu, je tam stejný motor 2.0 TDI 110kW s manuální 6st. převodovkou. Teplota vystoupá na nějakých 60° a po pár km zase klesne na 50° a takto se to opakuje, dřív se teplota držela na 90°, Auto jinak normálně topí. Má najeto cca 60tis. Známí co mne opravuje auto říkal, že zkusíme vyměnit termostat, ale obávám se po přečtení příspěvků zda to pomůže. Přikládám schéma zapojení chlazení které mám na autě.
×
×
  • Vytvořit nový...