Přejít na obsah

Eurorealtor

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Eurorealtor

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Momentálně mám 2012 VW Crafter 2,0 TDI 100 KW který má najeto téměř 400,000 km a měnilo se pouze: 2x rozvody, klínový řemen, altík, chladič výfukových plynů, a před měsícem MAF sensor. Bojím se že takový dobrý dieselový motor už se asi dnes nedělá. U diesela bude možná pár let klid ale pak začnou oproti benzínu nákladnější opravy dle mého názoru. Dále se bojím že diesel není vhodný na denní studené jízdy, auto hodlám hlavně využívat na cestu do práce a zpět cca 70 km / denně. Pokaždé kdy jedu z práce hned najíždím "se studeným motorem" v Praze na kbelskou do prudkého stoupáku a je mi opravdu líto ten dieselový motor hned tůrovat do dlouhého prudkého kopce.
  2. Dobrý den, rád bych slyšel názor majitelů Karoqů 1,5 TSI zdali nelitují koupě tohoto vozu v této motorizaci, především těch co potkala některá z výše zmíněných závad jako "klokání nemoc". Stále váhám mezi koupí Octavie III 1,5 TSI / Octavie IV 1,5 TSI a Karoqu 1,5 TSI, který asi zvítězí v mé volbě. Rád bych benzínový agregát, ale Škoda toho momentálně moc nenabízí. 1,0 TSI je tříválec kterého se bojím, ale když to tak vezmu 1,5 TSI je vlastně "částečně dvouválec". Rád bych své nové auto vlastnil 10 a více let s nájezdem cca 20 až 30k km / rok, a proto hledám agregát na který bude spoleh. Na dlouhý interval výměny oleje nevěřím. Co by jste budoucím majitelům Karoqu dporučili? Pokud litujete motorizace, jaký další agregát by jste zvolili? Rád bych si nový vůz zadal do výroby již příští týden, dokud běží akce 125 let Škoda na Karoqa, ale po přečtení tohoto fora jsem opět trochu znejistil. Myslíte si že problém z cukáním byl již odstraněn. Děkuji předem za Vaše názory a rady. Věřím že to může v budoucnu pomoci při rozhodování i dalším lidem.
×
×
  • Vytvořit nový...