Přejít na obsah

Libor Rebel

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Libor Rebel

  1. Bohužel jsem se přesvědčil, že ty tam jsou doby, kdy jsem se mohl na nějakém fóru dočkat rady. Dočkal jsem se bohužel jako všude většinou hloupých otázek. Takže tímto opouštím diskusi i fórum. Nic ve zlém, mějte se krásně, mějte se rádi.
  2. Auto už je OK!! Ale ten problém nespouštěla dešťová voda, ale provoz stěrače. Takže pokud jsem vypnul stěrače, nedělalo to. A šlo to ověřit i tak, že jsem na dálnici nestále ostřikoval sklo a tudíž se spouštěl stěrač a pak při takové jízdě delší než 3km to začalo. Ten interval jsem měl pravidelně po 2,7 až 3 kilometrech. Diagnostika na nic nepřišla.
  3. Né podle mne, ale nebrzdily to brzdy. Mysli si co chceš, uznávám tvé vítězství.
  4. trable ukončeny až nyní, tak se pokusím nějak popsat situaci. Ty situace, kdy auto zlobilo se opakovali pouze za deště. Ani diagnostika s online spojením s fabrikou nic nenapověděla. Byly preventivně vyměněny některé díly, bohužel zbytečně. Ale alespoň to napovídalo, kudy cesta nevede. Později začala zůstávat viset brzda. Po vyčištění a odvzdušnění pokračovalo. Vadné ABS - hliníková kostka. Vyměněno - závada zmizela. Znovu ale připomínám, že brzdil motor, proto to vždy trhlo řízením. Rád jsem se alespoň podělil o zkušenost. Třeba to v budoucnu někomu pomůže. S úctou a respektem se loučím a přeji všem hezčí léto.
  5. Ano. Nereaguje po dobu 3 - 5 vteřin vůbec na plyn. Pokud stihnu v ten moment vyšlápnout spojku, plyn okamžitě reaguje a ve je OK. Ale po 2,7 až 3. kilometrech znovu a znovu klidně 30 km. Jenže ne pokaždé. Děje se t o sporadicky. Chtěli jsme to na dálnici monitorovat diagnostikou, ale jak naschvál to nezačalo. Jsou dny, kdy to blbne a dny klidné, což je samozřejmě na draka. Pokud jezdím přes den město a najezdím i 150km, tak nic. Opět až na dálnici, kdy jedu nad 90km/h . Je jedno jaké mám otáčky. Pokud to ale začne zlobit na dálnici, stačí když budu pořád řadit mezi 4. a 5. a problém nenastane.
  6. Věř mi, že poznám kdy zabrzdí auto motorem a kdy brzdou. Naježděno mám víc než dva miliony km( 40 let praxe) Taky věř, že jsem byl i v autorizovaném servisu. Také vím, jaká je kvalita mechaniků, kteří ve většině případů umí pouze vyměnit díl a diagnostikovat a hledat příčinu problému neumí a nebudou. Nicméně ten můj známý není amatér. Pátrám jen po někom, kdo se setkal s podobnou věcí, než v servisu utratím peníze za výměnu dílů, které ani nemusí být příčinou problému. Evidentně jsi o takové závadě neslyšel, takže nebudu na tebe více reagovat. Pokud ale hledáš nějaké uspokojení tím, že rýpeš do lidí, tak jsi v tom vážně dobrý a zasloužíš respekt, ale jen u stejných lidí.
  7. Ahoj ve spolek. Octavia 1.6 tdi 2017 (85 KW)při jízdě po dálnici mi občas zabrzdí motorem – vypne tah prudce. To tak prudce, že to trhne řízením. Nejdříve to dělalo občas sporadicky. Vždy jen při plynulé jízdě ve vyšší rychlosti nad 90 km/h. Při normálním ježdění po městě nic nezaznamenávám. Později to začalo dělat pravidelně, přesně po ujetí 3. Kilometrů. Při jízdě mi prudce začne auto brzdit motorem a trvá to zhruba pět vteřin. Pak zas jede normálně. Nereaguje na plyn, ale pokud vyšlápnu na sekundu spojku, tak brzdění okamžitě ustane a auto zase jede normálně. Žádnou chybu kontrolky nehlásí. Takže jsem navštívil známého a diagnostika nic nenapovídala. Přehrál tedy nejnovější soft a jel jsem testovat. Bylo po problému, jel jsem dálnici 140 km a vše OK. No a teď to začíná dělat znovu. Opět žádná kontrolka neblikne, žádná chyba hlášena. Napadá prosím někoho příčina? Za každou radu předem děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...