Přejít na obsah

admiral

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení admiral

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. sorry za duplicitu, poprosim o vymazanie tohto prispevku
  2. Na toto pozna niekto odpoved? Nevidim dovod, preco by mal byt horsi zvuk. Tiez chcem vymenit Bolero za Amundsena.
  3. Ahoj, nieco podobne riesim v tomto vlakne . Tiez by sa mi pacila taka uprava, alebo aspon nejak eliminovat tu hornu linku. Mracitka ale nechcem a tiez mam strach nieco dobastlovat. Velka skoda. ze nie je nieco podobne z fabriky ako v pripade Fabie Monte Carlo.
  4. George: aha vidis, to som nevedel, tieto nove radia este nemam tak v oku, ale kazdopadne, stale tam vidim jednu slabinu, ze ked je vypnute, tak ten zrejme udaj nezobrazuje... a ja obcas jazdim s vypnutym radiom
  5. Dix: ano, climatronic sa zobrazuje na displayi radia (ak nebudeme brat v uvahu majitelov s neorigo audiom), ale iba ked menis hodnoty teploty, nie trvalo. Ja sa niekedy aj pocas jazdy chcem uistit, aku mam teplotu, bez toho, aby som ju chcel zmenit. A v tomto mi novy Climatronic trochu vadi, zarucujem ti, ze na dennom svetle to mas velky problem zistit z tych mikrocisielok okolo ovladaca, ono je to problem aj v noci, musis vyrazne preostrit zrak a chvilu nepozerat na cestu. Tento problem ani jeden starsi Climatronic nepoznal - ten prvy mal velky display (taky ako teraz vo FII a R) a dvojzonovy pekne citatelne samostatne displaye. Ja si myslim, ze je to vsetko len o vyrobnych nakladoch, takto usetrili zopar eurocentikov. Maverick: no v tomto sa nezhodneme, hmlovky svietiace cez den (byt na to urcene intenzitou svetla) nie su podla mna dvakrat efektnym riesenim. Ja by som ovela radsej prijal bi-xenon resp. bi-halogen a tam kde je teraz dialkac by som rad videl denne svetlo - ako to ma napr. Audi. Hmlovky nech ostanu hmlovkami. Aj taka funkcia corner v hmlovkach sa mi vidi ako zle a lacne riesenie.
  6. Nikita1: uplne suhlasim, OII FL vyzera z niektorych specifickych uhlov dobre, ale napriklad priamy pohlad zpredu je cista zloba, nie z vysky stojaceho cloveka, ale staci sa trochu prikrcit a hned tu mame z tvojho obr. c.1 zrazu obr. c.2. A ze ten druhy pohlad sa naskytne dost casto, hlavne ak sedis v aute a OII FL je niekde nablizku. Zadne svetla su podla mna taktiez totalny ulet, za kazdu cenu ich chceli odlisit a tak rozhodili velmi vydareny dizajn a odrazky nahradili uzasnym chromovym pasikom (poznate ine auto s takouto uchvatnou ficurou?) a odrazky velmi prakticky zabudovali do naraznika. Fakt mi miestami ostava rozum stat. Akurat teraz som mal to stastie vidiet FL hned vedla povodnej a nebolo mi vsetko jedno. Stara vyzera velmi pekne a vyvazene zo vsetych uhlov, radost pozriet, no a FL vedla nej ako karikatura. Pre mna je to velka skoda, lebo Octavke ako modelu som chcel ostat nadlho verny, ale na toto by som si dlho zvykal. A u auta so slusnou vybavou a motorom za 700tis. a viac, ktore sa chce hrat na strednu triedu, uz dost rozhoduje aj celkovy dizajn, nie je to krabica do Tesca a naspat. Z mojho pohladu vidim zmeny vo FL nasledovne (okrem bohatsich vybav a nizsich cien, co by vsak muselo nastat aj bez FL, mam na mysli funkcne a vizualne zmeny): + vacsie spatne zrkadla so sklapanim + xenony s natacanim do stran + nova ponuka autoradii - dizajn prednej casti, svetlomety, gril - denne svietenie v hmlovkach - dizajn zadnych svetiel - odrazky v zadnom narazniku - font cislic na budikoch - nepribudli bixenony - novy climatronic bez automatickeho vnutorneho okruhu bez displayov s teplotou Ostatne hovadinky ako novy volant ci rozne nove dekory a potahy v interieri ma nechavaju chladnym. Mozno si na FL zvyknem ked ich zacne jazdit viac, ale zatial u mna prevlada rozcarovanie.
  7. Ja som tu uz niekde pisal, ze v nasom teste OII 1.6 MPi porazila Golf V 1.9TDi, do 100km/h len velmi tesne, nad 100km/h mala navrch uz viac, cize hlavne na dialnici. A auta sme aj prehodili, aby niekto nenamietal, ze vodic Golfu bol drevo.
  8. Nie, do tych 2500ot. to bolo rovnako zdochnute, ja mam dost vyrazny turboefekt. Napriklad kolega, ktory ma tiez OII 1.6, ziadny turobefekt nema (MR 2006), takze mam podozrenie na ten soft alebo nejaky vykonnejsi katalyzator, ani diva svina nevie. Mozno by to mohol trochu riesit ten chip. A ked som tankoval Carreru 100, mal som na maxiku dojazd 0
  9. Neviem, ja som ten rozdiel medzi N95 a Carrera 100 u 1.6 MPi naozaj nespoznal a to si myslim, ze mam znacny cit pre motor aj usi mi sluzia este dobre. Rovnaky turboefekt pri 2500ot., rovnaka chut do otacok. A ze si nevymyslam, nasledne som to otestoval aj na volnej drahe proti autu, s ktorym som uz robil porovnanie pri N95 a dopadlo to s uplne tymi istymi vysledkami. Zeby bolo viac verzii softu a ja to mam nejake pridusene, kto vie?
  10. Otazka je, ci mas 1.6 MPi? Ja netvrdim, ze medzi palivami nie je rozdiel, akurat tomu MPi je to vcelku jedno. Moderne 16V motory to uz je ina kapitola.
  11. No ja k tomu zastupu asi patrit nebudem, lebo moje skusenosti hovoria, ze tento motor je uplne imunny voci akejkolvek kvalite paliva, ci uz je lowcostova hypernova alebo premiova carrera, shell - stale ide rovnako. Naozaj maloktoremu motoru co poznam, je to tak uplne jedno, cize z mojho pohladu je cokolvek ine okrem 95 oktanu vyhadzovanie penazi do kanalu.
  12. Marios, tymi skratenymi prevodmi si si isty? Alebo to tvrdil len predajca? Da sa to najst niekde na webe?
  13. ok, mam jeden doma, bez chipu to efekt nema, takze je k dispozicii
  14. ViktorMPI: gratulujem k chipu, zvazujem to na buduci rok. Mimochodom, nechces predsa kupit ten filter? Dam velmi dobru cenu
  15. tak tak... minule sme dali s kamosom suboj octavia II 1.6mpi vs. golf V 1.9tdi pri sprintoch 0-100 to bolo uplne na rovnako v ramci statistickej chyby a pri vsetkych ostatnych testoch (60-120, 100-160 a pod.) dostal golf na prdel, hlavne na dialnici sa mu octavia vzdialovala, co ma dost prekvapilo
×
×
  • Vytvořit nový...