Nikita1: uplne suhlasim, OII FL vyzera z niektorych specifickych uhlov dobre, ale napriklad priamy pohlad zpredu je cista zloba, nie z vysky stojaceho cloveka, ale staci sa trochu prikrcit a hned tu mame z tvojho obr. c.1 zrazu obr. c.2. A ze ten druhy pohlad sa naskytne dost casto, hlavne ak sedis v aute a OII FL je niekde nablizku. Zadne svetla su podla mna taktiez totalny ulet, za kazdu cenu ich chceli odlisit a tak rozhodili velmi vydareny dizajn a odrazky nahradili uzasnym chromovym pasikom (poznate ine auto s takouto uchvatnou ficurou?) a odrazky velmi prakticky zabudovali do naraznika. Fakt mi miestami ostava rozum stat.
Akurat teraz som mal to stastie vidiet FL hned vedla povodnej a nebolo mi vsetko jedno. Stara vyzera velmi pekne a vyvazene zo vsetych uhlov, radost pozriet, no a FL vedla nej ako karikatura. Pre mna je to velka skoda, lebo Octavke ako modelu som chcel ostat nadlho verny, ale na toto by som si dlho zvykal. A u auta so slusnou vybavou a motorom za 700tis. a viac, ktore sa chce hrat na strednu triedu, uz dost rozhoduje aj celkovy dizajn, nie je to krabica do Tesca a naspat.
Z mojho pohladu vidim zmeny vo FL nasledovne (okrem bohatsich vybav a nizsich cien, co by vsak muselo nastat aj bez FL, mam na mysli funkcne a vizualne zmeny):
+ vacsie spatne zrkadla so sklapanim
+ xenony s natacanim do stran
+ nova ponuka autoradii
- dizajn prednej casti, svetlomety, gril
- denne svietenie v hmlovkach
- dizajn zadnych svetiel
- odrazky v zadnom narazniku
- font cislic na budikoch
- nepribudli bixenony
- novy climatronic bez automatickeho vnutorneho okruhu bez displayov s teplotou
Ostatne hovadinky ako novy volant ci rozne nove dekory a potahy v interieri ma nechavaju chladnym. Mozno si na FL zvyknem ked ich zacne jazdit viac, ale zatial u mna prevlada rozcarovanie.