u mna bola kupa pri 130t km ...regeneracia bezala kazdych 320-350km ... teraz mam 230t a interval regeneracie sa absolutne nezmenil(oil ash-62g)...no jazdim s dpf monitoringom...a dovolim si tvrdit ze ani jedna regeneracia prerusena nebola.
interval vypalovania je v 95% flexibilny...riadeny viacmenej snimacom diff. tlaku a u 5% sw naviazany na km(+-100/200km)...a taktiez nevies ci pred kupou uz nieco s filtrom nebolo robene...nedajboze vykuchane :D pripadne preplach...
len doplnim...nemusi byt filter K.O....niekedy je to iba snimac..pripadne ozaj styl jazdy...dlzka tras vie regeneraciu ovplyvnit o +- aj 150km spokojne...a ak tomu dupnes tak nastane pasivna regeneracia(tam uz zalezi od toho ako dlho a ako casto je auto vo vyssom vykone...pasivnou regeneraciou by si vedel aj kompletne zregenerovat, cize aktivna sa ti zapne za 2nasobok km ako pri beznej jazde)...cize styl jazdy robi vela ;)
Bezna vec vsetko zalezi od typu motora...a sw v riadiacej jednotke...cize aj 330 je ok aj 750 je ok...videl som aj 2rocne auto so 60t km a regeneracia bezala kazdych 150km...no bohuzial jazdene kratke trasy, prerusovane regeneracie co sposobovalo aj stupanie hladiny oleja(riedil sa naftou). Ak by ste chceli mat prehlad o regeneraciach skuste pozriet aj
https://www.facebook.com/WELFdpfmonitoring/ pohodlnejsie ako jazdit s appkou.
Ak chcete mat regeneraciu stale pod kontrolou a predlzit si tym zivotnost filtra staci sa ozvat :) kontrolka ktora vam povie ako je filter zaneseny, kedy filter regeneruje, kedy ma vysoku teplotu...cize jazdite s prehladom ;)