Přejít na obsah

S-N

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

748 zobrazení profilu

Oznámení S-N

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Year In
  • Collaborator Vzácný
  • First Post
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. S-N

    Letní pneu

    Měl jsem R18 Continental PremiumContact 6, nyní R19 Michelin Pilot Sport 4S. Ani jedny z nich takové problémy neměly. Ty Michelin jsou tišší než ty předchozí.
  2. Já se setkal - u mého auta to takto hučelo, nejvíce to bylo slyšet při brzdění motorem. V mém případě to bylo ložisko předního kola. Ale u mne těch kilometrů bylo 2x tolik…
  3. Také už mne to nemile překvapilo a odjížděl jsem od benzínky bez tankování. Bohužel to umí při vhodných podmínkách zamrznout i během cesty. Osvědčila se mi koncentrovaná nemrznoucí kapalina do ostřikovačů, jako odmrazovací prostředek. Polít jí víčko a pak už to jde. A samozřejmě, v takové situaci člověk vidí, jak “praktické” je umístění škrakby, která ale díky tomu vydrží velmi dlouho…
  4. S-N

    Štart/Stop

    Já také (v běžném provozu) používám. Autu je necelých 5 let, 120.000 km
  5. Odpojit kabel, povolit 3 šrouby, sejmout ten magnet, vyměnit těsnící kroužek, nasadit nový magnet, utáhnout 3 šrouby, připojit kabel. Pokud to nebudeš chtít dělat na čas, tak v klidu za 10 minut je po problému😉
  6. S-N

    Nádrž

    Mě se něco takového naštěstí ještě nestalo, ale stalo se mi... ...přijel na čerpací stanici, dojezd okolo 40 km (ručička ještě něco ukazovala), otevřel jsem nádrž, zasyčela jak v ní byl podtlak, po dotankování 10 l když jsem znovu nastartoval, tak palivoměr ukazoval nulu a dojezd se, samozřejmě, také změnil na 0 km.
  7. Obě strany jsem již prohlédl, sundal destičky, zkontroloval jestli vodicí tyčky nejsou zatuhlé a jestli píst se dobře pohybuje. Vše chodí hladce, bez viditelného problému. Máznul jsem více po stranách ty desky, kde jsou uchycené v třmenu. První zkušební brzdění vypadalo, že brzdy se nyní již ohřívají rovnoměrně, po dvou delších cestách mám ale pocit, že znovu jeden disk se zahřívá o něco více. Od výměny kotoučů mám již okolo 1500 km, tak uvidím, jestli se ten méně vyleštěný nyní srovná. Zatím mne nic dalšího nenapadá.
  8. Já si to myslím také, že adaptivní tempomat brzdí více “na zadek” než při brždění pedálem. Jednou, když jsem se přetahoval s ACC v koloně za autem (chtěl jsem popojet blíže za auto přede mnou) se auto v jedná chvíli zachovalo jako kdybych se snažil rozjet se zataženo ruční brzdou. A když ACC lehce přibržďuje a vejde se mu v to brždění pedálem brzdy, tak bych také řekl, že je hned cítit nástup většího brzdného účinku vepředu. Možná tu bude někdo, kdo by byl schopný popsat, jestli se brzdění přes ACC liší a jak je to vůbec provedené.
  9. @WittmannDěkuji za tipy. Ten více se zahřívající kotouč je levý přední, zadní kotouče vypadají, že se zajíždění stejně. Bohužel staré kotouče a destičky nemám, takže už nezjistím, jestli tam už dřív byl rozdíl a ve zprávě ze servisu bylo pouze napsané, že předky mají 2-3 mm, což také nepomůže. Takových detailů jsem si všimnul samozřejmě až po výměně. Jsem druhým majitelem auta, ale podle servisní historie měly přední kotouče a obložení najeto 50 tis. km. Vzhledem k tomu, že po dnešních skoro 700 km se nic nezměnilo, stále je po brždění jeden kotouč teplejší než druhý, tak souhlasím, že se to musí napravit. Zkusím to sundat a obhlédnout.
  10. S-N

    Autobatéria

    Byl jsem trochu v časové tísni, takže servis byl pro mne cestou dražší, ale s méně starostmi. I tak jsem nakonec musel užít 3x vnější zdroj proudu, abych nastartoval :-( A moje nová autobaterie (70 Ah, EFB) ve verzi Škoda Economy je od výrobce Moll.
  11. Já se obávám, jestli mi jedna brzda nebrzdí výrazně víc. Na jednom předním kole mám po výměně a 500 km kotouč již zcela vyleštěný, zatímco zbylé ještě jsou také “surové”. 2x jsem si všiml, že disk toho kola z již zajetým kotoučem byl teplejší než druhý. Může si to takhle dlouho sedat? Co myslíte? (Při jízdě se to nijak neprojevuje) Dříve na stránkách EBC byl článek o zajíždějí kotoučů a tam psali, že kotouče potřebují alespoň 1000 mil, nyní ale už jsou na stránkách pouze články o zajíždějí destiček. Pojedu teď delší cestu, tak uvidím. Zahoření destiček jsem zatím nedělal, snažím se je ještě nenamáhat. …a možná to jenom moc řeším…
  12. S-N

    Autobatéria

    Děkuji za odpověď, vyzkouším Tvůj odhad v praxi a beru Economy. Bohužel jsem nenašel žádné technické informace (nebo výrobce), ale při cenovém rozdílu 40%…
  13. S-N

    Autobatéria

    Ahoj, víte prosím někdo jaké jsou rozdíly mezi autobaterií, kterou autorizovaný servis prodává jako verze Original a autobaterií ve verzi Economy? Tedy kromě ceny… Má někdo z vás zkušenost s vydrží té verze Economy?
  14. Mne to již také potkalo a přidal jsem se k místní skupině EBC. Zatím čekám, až si to sedne, po necelých 50 km se ten ochranný černý nátěr “sjel” pouze na jednom kotouči, zbylé mají ještě stopy. Já měnil za hranicemi v autorizovaném servisu. Sám jsem zvědav, jak budu spokojený a kolik toho snesou/vydrží.
×
×
  • Vytvořit nový...