Jump to content

S-N

Uživatel
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

130 profile views

S-N's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • One Year In Rare
  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Obě strany jsem již prohlédl, sundal destičky, zkontroloval jestli vodicí tyčky nejsou zatuhlé a jestli píst se dobře pohybuje. Vše chodí hladce, bez viditelného problému. Máznul jsem více po stranách ty desky, kde jsou uchycené v třmenu. První zkušební brzdění vypadalo, že brzdy se nyní již ohřívají rovnoměrně, po dvou delších cestách mám ale pocit, že znovu jeden disk se zahřívá o něco více. Od výměny kotoučů mám již okolo 1500 km, tak uvidím, jestli se ten méně vyleštěný nyní srovná. Zatím mne nic dalšího nenapadá.
  2. Já si to myslím také, že adaptivní tempomat brzdí více “na zadek” než při brždění pedálem. Jednou, když jsem se přetahoval s ACC v koloně za autem (chtěl jsem popojet blíže za auto přede mnou) se auto v jedná chvíli zachovalo jako kdybych se snažil rozjet se zataženo ruční brzdou. A když ACC lehce přibržďuje a vejde se mu v to brždění pedálem brzdy, tak bych také řekl, že je hned cítit nástup většího brzdného účinku vepředu. Možná tu bude někdo, kdo by byl schopný popsat, jestli se brzdění přes ACC liší a jak je to vůbec provedené.
  3. @WittmannDěkuji za tipy. Ten více se zahřívající kotouč je levý přední, zadní kotouče vypadají, že se zajíždění stejně. Bohužel staré kotouče a destičky nemám, takže už nezjistím, jestli tam už dřív byl rozdíl a ve zprávě ze servisu bylo pouze napsané, že předky mají 2-3 mm, což také nepomůže. Takových detailů jsem si všimnul samozřejmě až po výměně. Jsem druhým majitelem auta, ale podle servisní historie měly přední kotouče a obložení najeto 50 tis. km. Vzhledem k tomu, že po dnešních skoro 700 km se nic nezměnilo, stále je po brždění jeden kotouč teplejší než druhý, tak souhlasím, že se to musí napravit. Zkusím to sundat a obhlédnout.
  4. S-N

    Autobatéria

    Byl jsem trochu v časové tísni, takže servis byl pro mne cestou dražší, ale s méně starostmi. I tak jsem nakonec musel užít 3x vnější zdroj proudu, abych nastartoval :-( A moje nová autobaterie (70 Ah, EFB) ve verzi Škoda Economy je od výrobce Moll.
  5. Já se obávám, jestli mi jedna brzda nebrzdí výrazně víc. Na jednom předním kole mám po výměně a 500 km kotouč již zcela vyleštěný, zatímco zbylé ještě jsou také “surové”. 2x jsem si všiml, že disk toho kola z již zajetým kotoučem byl teplejší než druhý. Může si to takhle dlouho sedat? Co myslíte? (Při jízdě se to nijak neprojevuje) Dříve na stránkách EBC byl článek o zajíždějí kotoučů a tam psali, že kotouče potřebují alespoň 1000 mil, nyní ale už jsou na stránkách pouze články o zajíždějí destiček. Pojedu teď delší cestu, tak uvidím. Zahoření destiček jsem zatím nedělal, snažím se je ještě nenamáhat. …a možná to jenom moc řeším…
  6. S-N

    Autobatéria

    Děkuji za odpověď, vyzkouším Tvůj odhad v praxi a beru Economy. Bohužel jsem nenašel žádné technické informace (nebo výrobce), ale při cenovém rozdílu 40%…
  7. S-N

    Autobatéria

    Ahoj, víte prosím někdo jaké jsou rozdíly mezi autobaterií, kterou autorizovaný servis prodává jako verze Original a autobaterií ve verzi Economy? Tedy kromě ceny… Má někdo z vás zkušenost s vydrží té verze Economy?
  8. Mne to již také potkalo a přidal jsem se k místní skupině EBC. Zatím čekám, až si to sedne, po necelých 50 km se ten ochranný černý nátěr “sjel” pouze na jednom kotouči, zbylé mají ještě stopy. Já měnil za hranicemi v autorizovaném servisu. Sám jsem zvědav, jak budu spokojený a kolik toho snesou/vydrží.
  9. Já to hledal a kupoval jako “magnet N 205”. Číslo dílu, které jsi napsal je podle Škoda dílů správné.
  10. V tomto týdnu se na Update portálu objevila aktualizace map 2021/2022 pro Amudsen.
  11. Bajky, tisíceré díky. A Mardakovi také, zvláště za sdílení zkušeností s celým procesem hledání příčin! Měl jsem stejné problémy s otáčkami na volnoběh jako Mardako, zvuky motoru na videu v jiném vlákně odpovídaly tomu, co bylo u mne. V posledních několika měsících mi dokonce motor několikrát při “plachtění” v Eko módu chcípnul. Bylo to takové “milé” překvapení, když motor chcípne při sjíždění z dálnice nebo někde na křižovatce… Auto s tím bylo v servisu, který začal hledání závady postupným vylučováním příčin - bohužel pro mne začali ne od nejlepšího konce: kontrola rozvodů, časování, výměna svíček. Na začátek 10 000 Kč. Při studeném motoru mírné zlepšení, ale výrazné zhoršení u ohřátého. Před dalšími “pokusy” AS se naštěstí objevily poslední příspěvky Mardaka a Bajkiho a usoudil jsem, že výměna magnetu N205 v nejhorším nic nezkazí. A výsledek: výměna magnetu přestavovače problém vyřešila, tak klidný volnoběh má ten motor poprvé od chvíle, co jsem auto koupil (téměř rok, nyní 105000 km). Děkuji vám pánové! :-)
  12. Já jezdím běžně se zapnutou funkcí autohold, co pak v praxi znamená, že parkovací brzdu (manuálně) nepoužívám a při zastavení např. před přejezdem těmi brzdovými světly svítím těm za mnou celou dobu.
  13. Jezdil jsem nejdříve s 18” koly a měkký režim Comfort jsem zapínal pouze v ulicích s hodně rozbitým povrchem. Při normální jízdě (a zvláště když jedou v autě více jak 2 osoby) to jinak bylo jak houpací kůň. Nyní jsem na léto obul 19” kola a překvapil mne rozdíl projevu podvozku. Když chci aby pes na dálnici klidně spal, tak dávám Comfort, s nižším profilem pneu houpe méně. Bez přítelkyně a psa si dávám Sport. Změna nastavení DCC samozřejmě neudělá tak velkou změnu jako když se vymění tlumiče, pružiny atp., ale na každodenní použití je to rozumně fungující kompromis. Já jsem rád, že ho mám.
  14. O tom přisávání mi v servisu také říkali. @JaMM Udělal bys prosím, pro zajímavost, fotku toho nového víčka?
×
×
  • Create New...