Přejít na obsah

quadro

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení quadro

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Zdravím, na Octa 2 2011, 1.6 TDI cayc /najeto 210000.Kompletně udělaná palivová soustava před 10 000 km, nová váha vzduchu, upravený sw/dieselgate/...Po studeném startu cca do dvou až pěti minut rozsvítí kontrolka žhavení a chod motoru ztěžkne, při jízdě je to takový malý nouzák, dlouho trvá než se motor dostane do otáček, ale úplně omezené nejsou. Po novém startu se vše zdá v pořádku, žhavení zhasne a jede to.. Třikrát na DG, toho dvakrát v autorizáku a nic, žádný záznam. Prý asi táhlo lopatek turba... Jel jsem s tím 700 km do němec a zpět. Před zpáteční jízdou první start žhavý drát, vrtulník. Zkusil jsem s tím asi 20 km na benzínku a vymazal jsem kod P2563 z paměti pomocí BT diagnostiky. Druhý den na diagnostice nic, jen ten samý kod. Víc toho bohužel neuměli. Při tom studeném startu sám prst na táhlo regulace turba, necítím žádný pohyb. Až za nějaký čas táhlo sjede dolů k turbu, rozsvítí se žhavý drát a motor má o poznání těžší chod a víc kouří. Při teplém startu táhlo jede hned do nějaké polohy a ok. Dal jsem nový N75, a to samé. Podtlak jsem zkusil hubou, táhlo na turbu reaguje apodtlak drží. To samé vedení k egr při podtlaku je slyšet že se něco děje a to samé při povolení podtlaku. Podtlakovou regulaci jsem povolil a zkuzil jestli táhlo má hladký chod po cele dráze, hýbe se lehce, žádný zádrh. Díky za eventuelní rady co dál..zatím to jezdí, ale nechci zůstat někde hooodně daleko s opravdovým nouzákem. Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...