-
zvysenie vykonu SUPERB 96KW
Kolik máš najeto kilometrů?
-
Odborníci v eturbo.cz? lol
Z mého pohledu pan Marek z firmy TurboCar naprosto neví co prodává! Tuningová turbodmychadla, které mají v nabídce jsou určená pro benzínové motory nikoliv pro nafťáky. Mohu ti nabídnout turbodmychadlo, které sháníš... cena je 15.000,- Kč bez DPH. Nevim, kdo ti dělal software, ale k novému turbodmychadlu doporučuji i korektně doladit software.
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
Nachipovaný 2.0TDI 16V PD jede dle mého stejně dobře nebo možná i líp, jak sériová RS 2.0 TDI 16V PPD 125 kW.
-
Trysky TDI PD
Sháníš trysky nebo vstřikovače?? Jestli vstřikovače, tak mě zajímá, jak si zjistil, že jsou špatné? Mohu ti nabídnout vstřikovací trysky Fratelli Bosio SPRINT 783 za 7.258,- Kč vč. DPH (cena za 4ks trysek) bez montáže.
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
Jestli neumím číst, tak co pak znemaná tento příspěvek? Promiň, ale jelikož se v tom pohybuju denně, tak prostě pohádky "200 PS jenom chipem" apod mě nechávají klidným, jen trošku kroutím očima. Tabulkový hodnoty jsou vždy orientační a čím větší "proefesionál", tím vyšší hodnoty slibuje za co nejnižší peníze. Úpravu na 155 kW ti klidně uděláme (samozřejmě je nutné vždy počítat s odchylkou cca 3-5%. která je způsobené individuálností každého motoru). Tato úprava zahrnuje mimo úpravy softwaru i instalaci hybridního turbodmychadla. Tady máš graf jedné této úpravy aplikované na Octavii 2.0TDI PD 103 kW http://fabiator.sweb.cz//fabiator_serie_ST1_ST2.JPG
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
No promiň, musím se nad tvým příspěvkem pousmát. Viděl si graf jednoho sériovýho auta a už děláš závěry. Každé auto je svým způsobem originál a každé má prostě skutečný výkon jiný( nižší i vyšší). Mohl by si napadnout výrobce, proč uvádí 103 kW, když si viděl auto, který má v serii 113 kW. Nesmysl. Toto je i odpověď na dotaz, proč v grafu nevycházíme z výkonu 113 kW. A pro objasnění, nabízíme a doporučejeme vždy variantu FULL, kde zahrnuto samozřejmě i změření a odladění softwaru na válcové zkušebně, ale jsou i zákazníci, kteří chtějí kvalitní software, který lépe pojede za rozumné a přávě pro ty je určená varianta Ekonom. Jinak samozřejmě změření a diagnostika neni na 5 minut .
-
2.0 TDI CR DPF 125 kW s Chipem od CIMBU na 178 kW
U 2.0TDI PPD 125kW uvádí Cimbu také zvýšení na 178 kW a skutečnost? Viz. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=51370 . U motoru CR to bude bych řekl podobný.
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
Jsou levnější, záleží co od toho čekáš. My umíme měřit i stalý 4x4 a zaroveň máme retardér a výkonnou vzduchotechniku. Pravdou je, že jestli tě zajímají úpravy typu Ekonom, tak asi na výsledku a kvalitě moc nelpíš.
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
U předokolky by byla cena za 2 návštěvy 2.600,-Kč bez DPH. V ceně jedné návštěvy jsou 2-3 měření. Chiptuning včetně odladění na brzdě přijde na 15.000,- Kč.
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
Máme válcovou zkušebnu 4x4 v Praze http://race.dieselpower.cz/Mereni-Vykonu/valcova-zkusebna.php
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
Swenak: Schválně si nech auto změřit před a po úpravě, ať tu pak nereferuješ s grafem nepodloženými údaji jako massik.
-
Turbo z VRS do 2.0Tdi 103 kw
Turbo ze 170 PS Octavie nebo Leona tam nepasuje. Sežeň si standardní ze 140 PS nebo ti mohu nabídnout za 18.000,- Kč hybridní turbodmychadlo s potenciálem až 190 PS.
-
Mylná spotřeba PC x skutečnost
7,2l/100km je dle mého docela ok vzhledem k tomu, jak popisuješ, že jezdíš. Jsem zvědavý, jak dopadneš ve čtvrtek.
-
2.0 TDI PD (103 kW)
Nebuď blázen!
-
Mylná spotřeba PC x skutečnost
Odpověď je jednoduchá - může za to špatná úprava softwaru. Kdo to dělal?