-
Chiptuning
Cimbu většinou jezdí po celé republice a čipuje. Spolupracuje s autorizovanými opravnami. Dokonce i na moravě (Šternberk - OLOMOUC).
-
Potahové kuže
Hmm, to zní docela zajímavě. Nemáš tušení o nějakém odkazu, nebo rovnou fotky? Dík.
-
Potahové kuže
Mám dotaz na člaounění palubní desky. Dá se očalounit palubní deska koženkou i přes to, že mám Airbag u spolujezdce? Existuje na to nějaký trik., nebo to vůbec nelze?
-
Chiptuning
Informace o 1.4 16V 59(63kW) popisuji v příloze http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...4&st=25#Scene_1 Teď mě jen zajímá zda to někdo skusil... přehrát ten soft z 59Kw do jednotky s 55kW. Protože i když si tu někdo přehrál soft na 63kW tak mu zůstal krouťák téměř beze změny. Kdežto nový program na 59kW má krouťák o 7Nm výš...
-
Chiptuning
Samozřejmě, že mluvím o benzínovém motoru 1.4 16V. To si nikdo nečtě webové stránky škody? Tenhle motor se nabízí v kombíku fábie. Roomster má 1.63kW a ten motor je dost jinej. Má jinou výfukofou vačku, jiný sací kanál a ještě další změny. Pochybuju, že by Ti to fungovalo jen tak . Takže pokud tomu rozumím nikdo nic?
-
Chiptuning
Tak mě napadlo, zkoušel někdo přehrát soft z verže 1.4 59kW do verze 1.4 55kW. Jde to vůbec. Má to někdo zmáklý?
-
Díra do pytle radicky.
Se zámkem tam je krycí kroužek který fakticky skryje případné otřepy. Já měl origo pod tím krycím kroužkem ještě pryžový "O-kroužek", ale ten se časem rozpadl a vypadl . Drží to i bez něj, takže buď v klidu a bez obav. Půjde to a bude vypadat dobře. Zkusil bych ten servis jak píše Maverick
-
Tak kdo ma už přezuto na zimu?
Já dnes ráno na lačno v 6:00 Pirelli Snowsport 160/70 R14 Ale bylo to o fous. Po cestě jsem potkal i nějakýho šílence v příkopě. Kolega z prace dokonce boural...
-
Chiptuning 1.2 47kw
přesně jak píše fabka2004... Zajímá mě jestli lze přehrád palivovou mapu novou místo staré, Ať už je to 1.2 nebo 1.4.
-
Chiptuning 1.2 47kw
Vím, že je to dotaz trochu mimo pořadí. Nechci kvůli tomu zakládat nové téma. Zajímalo by mě, zda lze do řídící jednotky nahrát soft z verze 51kW. Eventuelně u 1.4 55kW zda jde zvýšit výkon nahráním softu z verze 59kW. Dík.
-
Odhlučnění výplně pátých dveří
Opravdu snižuje hlučnost. A pod to s ti klidně podepíšu i ti ostatní co to zkoušeli. Pod podlahy se to taky nedává jen kvůli teplu. i uzavřené pory tlumí hluk, ale ne vibrace plechu!. To ani nikdo neříkal. Pokud nevěří, že to funguje tak to zkus. Nebo se aspoň optej (třeba Cosbyho). Vím o čem mluvím. Za pár korun to hodně pomohlo. Sice tam není ticho jako v lese, ale je to lepší!
-
Odhlučnění výplně pátých dveří
Myslel . Psal jsem, že experimentuji. Za pár korun je to opravdu znát. Ne každý může a chce dát za přední dveře tisíce při použití dynamatu apod. V následujících odkazech si lze přečíst o zkušenostech z použití mirelonu na vytlumení Octávií. O plusech a mínsech se nemusíme hádat. Kdo má zájem přečte si o nich. Kdo ne ať nesoudí. Neříkám, že je to nejlepší, ale říkám, že za dvě stovky je to set sakra znát! http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...hl=mirelon&st=0 http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...2084&hl=mirelon http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...hl=mirelon&st=0 A dále, vím že můžu použít ALFATEC ALFABLUE, Brax eXvibration a podobné tmely(tlumící pasty), ale vždy je tam cena 5÷8x vyšší. Já je nezavrhuji ale je to otázka peněz. Dveře jsem ještě nedělal a do nich bych si koupil něco kvalitnějšího. Gumoasfalt doporučuju na vnější stranu podběhů, plasty v podběhu a pod. Rozumíme si?
-
Tlumení dveří
GRYGY: OK, maticové nýty jsem si mezitím i s kleštěmi opatřil. Ale dík za radu. IGOR: Dobrý poznatek. budu si pamatovat Ještě jsem chtěl dodat k tlumení. Jako nejoptimálnější se mi jeví kombinace Tecsoundu a Mirelonu. Jak kvůli tlozšťce, tak kvůli tlumícím vlastnostem. POUŽÍVÁ NĚKDO JINOU KOMBINACI, se zaručenou kvalitou útlumu?
-
Tlumení dveří
Po prostudování Octavia -fora a dalších příspěvků zde na foru jsem začal experimentovat s vytlumením a přišel jsem na toto: Za takřka pár korun lze docela dobře vytlumit auto i pouhým Mirelonem který se dává pod plovoucí podlahy a koberce (kdysi tu o něm mluvil Cosby). Lepí se chemoprenem nebo oboustrannou lepící páskou. velmi dobře potlačí vysoké a střední kmitočty. Dunivé zvuky jsou slabší ale zůstanou. Na potlačení vybrujících plechů je neúčinný. Za trochu víc peněz lze pořídit na tlumení velmi dobrý Tecsound 2mm (Tapájomat ). Ať s folií nebo bez ní. Ten je pak ale trochu lepivý na lícové straně. To ale nemusí vadit. Tento materiál je bezva ne utlumení středů a hloubek. Taky je perfektní na drnčící plechy podlahy, podběhy, dveře a pod. Na plastové podběhy a plasty celkově se mi velmi dobře a za levný peníz vyplatilo použití gumoasfaltu BODY 930 (Body 950 je přetíratelný a celkově je s ním čistší práce, ale tak dobře netlumí). Z použití akustického molitanu (šedý s pyramidami) jsem byl poněkud zklamaný a nedoporučuji ho na autě. Nepoznal jsem prakticky žádný přínos. Zajímalo by mě, zda máte někdo podobné zkušenosti, můžete mi je potvrdit, doplnit další poznatky, nebo vyvrátit. Dík.
-
Odhlučnění výplně pátých dveří
Plast natřít gumoasfaltem BODY 930, nebo podlepit bitumenovýmu pláty. Ty jsou však velmi těžké, tak nevím, co by na to řekly vtzpěry, zda by to v zimě utáhly. Pěnový (akustický) molitan se mi neosvědčil. Podle rad na Octavia-foru jsem použil MIRELON. Za pár korun byl efekt znatelný . Na podběhy doporučuju z vnitřku "tapájomat" = Tecsound 2mm a mirelon (molitan jemoc tlustý vadil by tapesírunku). Z venku natřít podběhy gumoasfaltem... tip viz. nahoře. Taky nezapomeň vytlumit prostor pro rezervu (stejně jako podběhy).
JendaR
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva