Tak u mna sa problem zda vyrieseny (nechcem to zakriknut)
na pripomenutie:
- mam motor CUNA 135kW, MR2015 (vyroba 09/2014), je to L&K combi
- problem so startami od noveho auta, ale iba teply motor - typicky po dlhsej jazde po dialnici (>1hod), zastavka na benzinke na palivo/kafe, pauza cca 15-20min a motor tocil ako blazon, niekedy ani nenaskocil. reklamoval som to, ale ako to vsetci pozname, diagnostika nic neukazala (=skutok sa nestal ) takze sa nic nevyriesili, vzdy som ziadal o posledny SW, vzdy tvrdili ze je posledny a iny neni k dispozicii (naprik tomu ze tu ludia pisali ze bol....)
- pred cca rokom zacali byt problemom aj "studene" starty rano, stale dlhsie a dlhsie, paradoxne neboli priamo zavisle od teploty okolia, podstatne bolo ze auto stalo v noci, toto leto bezne aj 3-4 sekundy pri vonajsej teplote >18 stupnov! Tak som zase zacal torturu dalsich navstev servisu..
Na poslednej navsteve servisu zostalo auto v servise 2 tyzdne, podla ich vyjadrenia robili krok za krokom testovanie podla pokynov priamo zo SA.
A prekvapenie - nakoniec zabrala vymena akumulatora!!
Vysvetlenie (neviem overit) - Ak motor pri starte nedosiahne otazky v predpisanej toleracii, RJ motora jednoducho nevstrekne naftu. Vymenou akumulatora sa otacky dostali tam kam mali a uz to ide ako ma...zevraj aj akumulator ma svoju RJ (lebo AGM, lebo start-stop), ktora ju riadi a sleduje jej parametre.
Co ale nechapem preco toto nie je zaregistrovane v logoch, ved to je pri tych vsetkych vyspelych RJ v aute najmensi problem... a z cloveka robia v servise debila ze si to vymysla...
Je fakt ze som este nemal sancu otestovat pripad teplych startov, ale tie studene boli ovela horsim problemom.
Tak snad niekomu pomoze