-
Špatný studený start
měli sme stejný problém,otec s tím byl u nějakého mechanika a ten hned říkal - palivový filtr. vyměnil ho komplet za typ bez toho "Téčka" a od té doby zatím klid
-
2.0 TDI PD (103 kW)
složitěji proplést to nešlo? motor 2.0TDi CR (auto.cz)
- spolehlivost
- O1 vs. O2
-
Kontrola logu
jestli bude problém jen váha vzduchu,tak si myslím,že to pak už bude v poho.zkus si ji od někoho půjčit a vyzkoušet
-
Kontrola logu
ja si myslím,podle logů,že je v pr.... váha vzduchu
-
spadla teplota
TDi topí dříve jak po 20km,ale na benzín to prostě nemá no,na volnoběh se to neohřeje
-
spadla teplota
já to praktikuji tak,že ze záčátku vůbec netopím,všechno teplo nechám motoru a až se rafička vyšplhá blízko k 90 tak pak teprve topím. ventilator max. 2 a teplotu max."15 min po celé" a nemám žádné problémy,ohřeji to během pár km.samozřejmě když není noha na plynu = spotřeba 0.0,ventilátor na 4 a teplota na full,tak se ten motor v mrazech chladí a rafička klesá.
-
Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu
s tím logem se zeptej na dieselpower fóru v sekci údržba/problémy vw group ,tam se ti na to určitě někdo znalej podívá a řekne ti
-
vylitnuti otacek tdi 81 kw
nemám s tímto problémem zkušenost,ale zvýšení ze 4 až k 5tis. otáčkám po sešlápnutí spojky určitě není normální
-
startovanie alh tdi po tyzdni statia
taky jsem měl problém se starty a padající naftou a nakonec to dělal špatnej ventil uzavření paliva,po výměně v klidu.akorát zjistit to jde pouze přes VAG
-
Problém s relé
ja koupil jako relé žhavení toto: (edit:je to vubec rele 109 nebo 103?ktere je ktere?som z toho volaky zmeteny )
-
Osvetlenie odkladacieho priestoru
ja to složil dobrý je na to chirurgickej pean..si chytnete ten konec pruzinky co se musi pretocit a pak to pretocite a musite nasadit sklicko
-
Montáž autorádia - HELP!!!!
díííky moc.to sem potřeboval vědět
-
Montáž autorádia - HELP!!!!