Přejít na obsah

BRANDIS

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1170 zobrazení profilu

Oznámení BRANDIS

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Na rosstechu je len lite verzia a tie kódy sú v profi verzii už som aj googlil a neprijalo mi žiaden čo som našiel. Musí to byť z profi verzie VISu. každopádne dík za radu
  2. Prosím Vás potreboval by som po zámene Akumulátora na Varta Dinamic 80Ah prekódovať v jednotke . Neviem sa dostať na vytvorenie nového Akumulátora pusťí ma do 61- Baterie ale tam potrebujem zadať 5 miestny kód v okienku 16 (bezpečnostný prístupový kód pre prístup z VIS príručky) Viete mi ho niekto z VIS vyčítať , prípadne uvítam celú sekciu ohľadne kódovania mojho auta pdf jpg v čomkolvek . Dík
  3. ešte nijak čakam na vhodny okamih ide mi to robit jeden znami , Chcem dat naraz spravit nasledovne ukony 1 presit RJ na novu verziu je tam este chipovana od 2006 r 2 rozhadzu mi cele odvetranie a mazanie (vymena vsetkych blbovin ako ventil regulacny a pod za nove - su to 15-20 eurove polozky ) precistia a preveria vsetky trubky hadice - poskodene vymena 3 vycistenie sania + klapka a.t.d. 4 repas hlavy + zrovnanie + vymena tesnenia 5 preverenie katalyzatora ??? ak to bude vidno kontrola turba na volu - ked uz to bude mat rozobrate 6 vymena oleja v prevodovke a motore + filtre 7 vymena rozvodov Jeejda ale som sa rozpisal , iste aj staci uz aj napisat vela a bude to aj treba zaplatit
  4. superb 1,8t awt , mne to iste robilo - vymenena rozflakana plastova trubka tvaru L na odvetrani klukovej skrine hned pri motore a tesniaci kruzok (mal som to uplne na franforce tak treba opatrne vyberat kusky , aby nenapadali dolu) + 1 zapalovaci modul (vzdy maj 1 rezervny v aute to je choroba u tychto aut)
  5. zastavím sa možeš to poriešiť aj u mňa
  6. Tak som bo v dalsom servise odporuci mi kamos ze su dobry . cca 45 KM ok. Hovoril som im ze mi uz menili tesnenie niekolko krat a nech hladaju chybu inde a odisiel som taxikom 45 km domov . O dva dni telefonat -pridi si to zobrat hotovo aj vyskusane . 45 km do servisu a zase mi vymenili len to poj..... tesnenie + tmel. 2 dni nic a zase to iste mna uz s toho j....... Nemate niekto kamarata v skoda servise u motorov - takeho co sa tomu rozumie , lebo v SR to uz do Skody nedam ?????? Potrebujem poradit s kade je tam ten tlak ze to furt prerazi v zadu na tom posranom polmesiaci. Pomaly ma to pretesnovanie bude stat ako generalka celeho motora
  7. precistene pri vymene 3 tesnenia ked som bol v Cechach
  8. No kvoli tomu som kupoval druhe veko ventilov ozaj jedno mam na predaj
  9. Zdravim supaci potrebujem poradit . Preraza mi tesnenie (uz to bude tak stvrte) pod vekom ventilov , nakolko je touz stvrte a v tomto roku prve chcel by som to dat uz konecne opravit spravne. Bolo to v styroch servisoch a vzdy mi vymenili tesnenie pod vekom a hotovo . Za tri dni bolo bo radosti a zase mi v zadu na tom polmesiaci prepustalo olej ktory steka po bloku a nasledne kvapka na vrch katalizatora . Viete si urcite predstavit tu vonu v salone ked zastavym po dialnici niekde na semafore (fetak by si prisiel na svoje). Samozrejme raz za mesiac dolievam olej pouzivam castrol magnatec 10w40 . cca po 1 500 km 1 l . Podniknute kroky za rok 2013 Vymena zadreteho motora ako celok aj s agregatmi. 1 vymena tesnenia pod vekom ventilov . 2 x 2 vymena tesnenia pod vekom ventilov . 1 x v CZ uz sa to nedalo vydrzat 3 vymena veka ventilov nakolko som sa dozvedel ze bude asi krive tak som kupil + vymena tesnenia pod vekom ventilov 4 vymena tesnenia pod vekom ventilov olej olej olej a olej a olej a uz ma s toho j........ Takze uz zostava len moznost ze sa mi tam dostava nejaky tlak neviem s kade . Viete mi poradit ci sa to da nejao zmerat alebo s kade by to popripade mohlo byt .
  10. Serus vsetci , poradte mi s problemom prosim , alebo kde mam asi tak zacat . Startovanie za S/T O.K , chod na volnobehu O.K , akonahle vyjdem na dialnicu dam tam 130 dajme tomu , vyradim velkym kopcom dolu , zhasne motor ! Tempomat v tom neni . Je to jedno ci som isiel na TMP alebo bez TMP. Ked ho nastartujem hned zo spojky (nevypinam klucik do polohy 0) tak to urobi zase a zase. Skusil som to raz risknut (to som uz bol zideny z dialnice a uz na malej rychlosti som cez spojku vypol klucik a nastartoval potom drzal uz volnobeh v pohode ! pokym som zase nevybehol na dialnicu .) Ak idem dajme tomu 90 a pod. mimo dialnic tak to neurobi ! Najvecsia sranda je ze ked som to dal na PC tak nemal v archive absolutne ziadnu zavadu . Takze Houston mam problem.
×
×
  • Vytvořit nový...