Přejít na obsah

martas12

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení martas12

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ten rozdíl jak píšeš mezi 40 a 44 kw je psaný pouze na papíře. Realita je ale taková že ty motory jsou skoro stejné, někdo tu už psal že zajel s 40 kw verzí na měření výkonu a ve skutečnosti měla skoro 46 kw, takže to jsou jen hrátky s papír. údaji ve škodovce.
  2. Jo a ještě jsem zapoměl na jednu maličkost, ta silnější verze 51 kw méně žere,alespon mně při stejném jízdním stylu, zkrátka člověk nemusí tolik šlapan na plyn, u mně to dělalo asi rozdíl 0.3-0.4 l. Samozřejmě pokud člověk využívá veškerý potenciál motoru tak pak papá hodně stejně jako 6 ventil.
  3. Jo mám 1.2 51 kw ,12 v. Pokud je to obecná vlastnost HTP, tak proč mi to nedělalo hned po koupi, nebo možná už bylo chladnějc, kupoval jsem začátkem listopadu. Každopádně se mi to nelíbí a určitě zkusím zajet do servisu at to aspon napíchnou. Před F2 jsem měl F1 a ta startovala v pohodě, ale byla to HTP s 6ventily.
  4. No já si všiml ,že to úzce souvisí s počasím a venkovní teplotou. Garáž nemám, stojím venku,ale pokud je chladněji-tak pod 15st. tak po startu běží normálně a má cca 1200 ot.min., ale když je tepleji tak startnu a mám tam těch 600-700 ot.min, motor sebou šije a pokud ihned vyjíždím tak je to o hubu ( jako v autoškole-přískokem skok) tak už to řeším raději delším zahřátím namístě+velmi pomalou jízdou,každopádně je to divné. Každopádně to nedělalo od novoty,zhoršuje se to, už jen čekám kdy chcípne, no uvidíme.
  5. Tak já mám 7000 km a mám stejný problém, aspon víš že v tom nejsi sám. Mám 1.2 51 kw HTP
  6. Tak 51 -čku mám doma a před tím jsem měl F1 40 kw a ta je prakticky stejná jako 44kw. 51 kw je každopádně líp odhlučněná a nevibruje tolik na volnoběh jako 44 kw 6 v. Do města bych každopádně volil 44 kw- je lepší v nízkých otáčkách a zhruba do 80 km-h se 51 kw v poho vyrovná, neli předčí, jenže po této hranici se situace mění a 12 ventil začíná ožívat a po 100 km-h už je to zkrátka poznat. Na okreskách je taky dobré mít 7 kw k dobru, např. při předjíždění, které se s 44 kw verzí prakticky nedá absolvovat. Takže pokud bude jezdit jen po městě, bral bych 44 kw, pokud ale ne tak každopádně 51-čku. V dnešním provozu je 44 kw 6 v zvláště s klimou prakticky pořád na hranici svých sil, s 51 kw máte sice malou ale alespon nějakou rezervu.
  7. To je pravda, ale netrčí pod auto TZ jako takové ,ale ten plech. štítek na němž je uchycena zásuvka. Už se mi taky podařilo škrknout vysoký obrubník, je potřeba na to myslet, když je auto naložené, hlavně vzadu. Na jaře s tím něco udělám, trochu ten plech ubrousím- je zbytečně velký. Vždy je něco za něco ,ušetříš prachy za origo tz a můžeš investovat do něčeho jiného....např- pořádné ALU, ale je to každého věc.
  8. Nekupoval jsem to přímo od Hooku, ale přes autospektrum D.Benešov a cena byla 2500 kč bez montáže, namontoval jsem si to sám, zajel na stk, zacáloval 120 kč za prohlídku a bylo to. Jinak montáž je někde za 800 někde za 1000 kč.
  9. Mám TZ od fa. HOOK a žádné výřezy tam nemám ,takže spokojenost ,navíc při ceně 2500kč
  10. Přesně tak, mám Clasic a ted v zimě to na nerovnostech vrže pěkně, když bylo teplejc tak to nebylo zdaleka tak markantní. Protože jezdím většinou na pěkných cestách tak to neřeším, ale pokud bych jezdil v horších podmínkách tak by mně to asi taky štvalo a zkusil bych to reklamovat. Rozhodně byla F1 v tomto směru lepší.
  11. A není lepší si počkat na neorigo tz ? já mám sice krátkou F2, ale přišlo mně na 2500 kč
×
×
  • Vytvořit nový...