-
Multifunkcni volant - dodelani
Přátele, potřebuji opravdovou radu toho co vy tady řešíte: Zakl. OII r.v. 2006 -> uprava volantu na OIIRSFL s multifunkci 1) nejede klakson 2) nejede pravé ovládání tlačítek. Co udělat pro to, aby to fungovalo? Jednotky a kablíky mám upravené a správné pro daný typ.
-
1.4 16V 55kw - Uprava motoru na cca 80kW
Kluci jezdi jak drak, ale už se jen mění olej a občas se to protáhne po okreskách Už není toho času, moc se pracuje
-
Samozatmívací zrcátko+ dešťový senzor
hod foto
-
O2 RS- Výměna molitanu u předních sedáků
Když použijete kvalitní zdrhovací pásky, tak fungují stejně jak ty očka. p.s. mám kdyby někdo chtěl na načalounění jak sedak RS, tak i kůže... klidně dodělám Vám i vyhřevy
-
Samozatmívací zrcátko+ dešťový senzor
Jde to bez problemu napojit. Klidně to Vám i udělám. Celý set zrcatko, cidlo, kabelas, atd. pocítejme 3200,- + montáž p.s. nepřemýšlel někdo z Vás na dodělání LEDek do spodku zrcátka na osvětlení interieru. Já v noci nevidím co mám v jumboboxu.....
-
1.4 16V 55kw - Uprava motoru na cca 80kW
Ahoj kluci, foto a vse dodám, jen nestíham, jsem pracovně vytížen. Jinak uděláme video, jen jak nebude led na silnicích. Výměna klapky je možná a sání taky, pojede to líp, a mapa se adaptuje automaticky. jen při výměny vaček je to už na jinou mapu.
-
Dodělání vyhřívání sedadel do Octavie II
Jednou jsem dělal pro někoho i vyhřívací bočnice jak na sedáky, tak i na opěru a to už musí upect i tučňáka p.s. kdyby někdo měl zájem, tak stačí napsat
-
Dodělání vyhřívání sedadel do Octavie II
Lepí se na molitan
-
Dodělání vyhřívání sedadel do Octavie II
Pokud máte zájem, dodám nové dečky na OII a kabeláž. Dělám také montáže, přední sedačky se začalouněním a zapojením do fungujícího stavu trvá cca 8 hodin. Brno a okolí, více na SZ
-
1.4 16V 55kw - Uprava motoru na cca 80kW
Přátele, kolegové, kamarádi. Teď jsem se vrátil zu nočních testovacích jízd. Během víkendu vše dopíšu a dodám foto Jen pro natěšení: Auto jede jak z praku, žádné chyby a točí 7000 ot/min ( točí i víc, ale zatím jsme ve verzi zkoušení) A jen pro skeptiky, pořád kod motoru AUA 55kW
-
Problem seřízení xenonů
Chlapy, řeším tento problém u SUPA, kde je sport. podvozek od Milotecu. Přehodil jsem výbojku, dal jsem Přizpusobení ->001 a pak 002. A pořád nic. V čem může být problem? Byl jsem v Adrese 055.
-
1.4 16V 55kw - Uprava motoru na cca 80kW
POtřebuju už se pohybovat v hodnotách 74kW, a jelikož RJ motoru jako vnitrkem se dělí na dva "jakoby chipy, tak potřebuju mít ten základní neco jako bios už v 74 hodnotách.
-
Předělání FSIII-> ORSI
aj, to by bylo dobre. nemas link?
-
1.4 16V 55kw - Uprava motoru na cca 80kW
Tak chlapci, nyní sháním ŘJ motoru z 74kw, koncové označení BK. Bez tohoto se nedostanu dále s upravou jednotky. Jinak jsem musel upravit jemně sání, trošku jsem nakoupil pořádné sponky a voala, je to tam. engine1_0: Tvůj motor je podobny tomu co mám já, jen tam nebudes mít EGR ventil a par drobností bude jiných, ale v podstatě se to bude jen lišit Softwarem. CO se týče zvýšení kompresního poměru, tak já mám jen srovnanou hlavu a ne sniženou. Takže se snižováním opatrně, spíše si sežeň vačky, sání atd. z výkonější verze..... Kompresní poměr mám v normálu, který se pohybuje od 11 - 15. Nad 15 už je vyšší komprese, kde je ale nutné upravit ložiska na klice, čep na pístu atd, aby to něco vydrželo.
-
Předělání FSIII-> ORSI
p.s. ten jety a jemně porezlý kotouč s brzdičem je právě 312 mm