Přejít na obsah

patches

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení patches

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Při vizuální prohlídce bylo zjištěno jen pár drobných špon, které se dle slov mechanika vždycky ve filtru nacházejí, ale dle zjištěných informací není problém piliny/špony běžně okem spatřitelné, ty se běžně zachytí v palivovém fitru, ale škodlivé jsou ty, které nejdou vidět, zjišťují se pouze pod mikroskopem odebráním vzorku na magnetickou jehlici, tedy ty, které filtrem projdou a neustále kolují v palivovém systému(cituji článek, který jsem si četl, který se dělal s diesel servisem v plzni, který provozuje Pavel Tesař). Netuším, kde je v okolí zlínského kraje dobrý diesel servis, který by mi mou doměnku mohl potvrdit, nebo vyvrátit. Auto má najeto 125 tis kilometrů, a právě jsem musel měnit vstřikovače protože byly špatné, ale po výměně auto stále blbnulo a zjistila se právě tato závada, tak předpokládám, že to bude mít spojitost, že právě z důvodu přidírajícího se čerpadla odešli i vstřikovače. Takže dostávám ze všech stran odlišné informace, že už z toho mám hlavu jak pátrací balón, nevím, zda ta firma jen propaguje nějaký neúčinný nesmysl za splašenou cenu (6500 za kus magnentu a trubky) ale na druhou stranu by to celkem smysl dávalo, pokud ty piliny jsou magnetické (mají tam i video kde očividně jsou) ale taky si tam mohli cokoliv přisypat. Zatím mám v plánu vyměnit vstřikovací čerpadlo, vyměnit všechny vysokotlaké trubky + lištu railu a vyměnit hadice od filtru k čerpadlu a na ni nasadit tento přípravek pokud bude účinný.
  2. Ahoj, našel jsem tohle téma a rád bych se k němu přidal s dotazem. Postihlo mě prokletí dieselových motorů a auto hlásí závadu p0087 - nízký tlak na liště, tedy předpokládám že bude špatné čerpadlo (nejspíš obě podávací i vysokotlaké) a tudíš spousta pilin v palivovém systému. Dozvěděl jsem se, že čištění systému nemá význam, jelikož je neúčinné a vždycky nějaké piliny někde zůstanou a budou dále páchat potíže a jediná cesta je výměna všeho, kudy palivo prochází. Narazil jsem v článku světa motorů a novém přípravku zvaném MPM Catcher - magnetický lapač pilin. Mám na Vás otázku, zda jste se s tímto magnetem již někdo někdy setkali a máte zkušenosti, zda to funguje, popřípadě co si o tomto vynálezu myslíte, můžete to opravdu fungovat ? Netuším, zda jsou tyto piliny magnetem zachytitelné a jestli je magnet opravdu dokáže všechny zachytit a udržet.
×
×
  • Vytvořit nový...