-
Spojka K.O.
Zdravim vas, mate nekdo zkusenosti s vymenou spojky u teto motorizace a nahonu ( 4x4 ) ? Spojka mi prokluzuje prakticky na vsechny rychlosti pri prudcejsim zrychleni ( nejvic samozrejme pri zabirani turba ) V servise kam jezdim, mi to chtej vymenit i se setrvakem , ktery je ale podle me v poradku. Auto se nejak neklepe a ani do spojkoveho pedalu zadne vibrace nejdou. Bylo by mozne vymenit treba jen lamelu a pritlacak ? Na kolik by to vyslo i s praci ? Diky za rady Vlakno s timto konkretnim pripadem jsem zde nenasel, proto jsem zalozil toto nove
-
Rada od odborníků ABS+Signalizace Elektriky
Zdravim, tak dneska cestou do prace se mi stal presne ten samej pripad, jako tobe. Po vypnuti a znovunastartovani motoru tyto dve kontrolky nesvitily a po cca deseti minutach znova zacli. Kontroloval jsem pojistky na autobaterii a ty jsou O.K. a ciste bez koroze. Memoscan mi taky zadnou chybu nehlasi. Zrovna vcera jsem menil silentbloky na stabilizatoru u predni napravy, tak snad jsem tam do neceho nechtene nestouchnul. Uvidim cestou domu, jestli to bude zas svitit.
-
Kvalia Octavie s Haldexem.
Zkus to a uvidis...
-
Kvalia Octavie s Haldexem.
Asi je to kazdeho vec co mu vyhovuje.. urcite neni spatna ani jedna volba ,ale zkuste si s predokolkou udelat tohleto : Je to bezva pocit si takhle projizdet zatacky....
-
Nefunkční signalizace otevřených dveří na O1
To bylo prvni co jsem udělal a diagnostika pravě vůbec žádnou chybu nehlasí.
-
Nefunkční signalizace otevřených dveří na O1
Při otevření dveří u řidiče se nerozsvítí kontrolka otevřených dveří na palubce jinak červené světlo ve dveřích svití a při zamčení svítí i mala kontrolka nahoře u okna. Ostatní dveře funguji normalně. Je to u O1 2002 1,8 T 4x4. Nevíte prosím kde hledat závadu? Před půl rokem jsem měnil zamek ale to nešlo nic. Myslíte že je to zase zámek? Dík z rady.
-
Konektor airbagu Recaro ( GOLF IV ) vs konektor Octavia
Bylo by to lepsi no, ja vim.. jeste to zkusim nak a uvidim... hlavne mi slo o to , jestli muzu opravdu zapojit modrej kabel na modrej, cernej na cernej atd. Nerad bych aby mi ty pytle vystrelily... to bych se asi radosti pos*al
-
Konektor airbagu Recaro ( GOLF IV ) vs konektor Octavia
No ono se do toho konektoru prave neda moc dostat a nechci ho nak znicit... tak mi prislo jednodussi to cvaknout, prepajet a poradne zaizolovat..
-
Konektor airbagu Recaro ( GOLF IV ) vs konektor Octavia
Zdravim , mel bych takovej dotazek. Koupil jsem predni sedaky Recaro z Golfa IV ,uz jsem je namontoval, vsechno v pohode az na mensi rozdil konektoru airbagu. Takze do sebe nepasujou. Pocet a barvy kabelu je shodny jako u origo sedaku Octavie. Tak me napadlo proste stipnout konektor z puvodnich origo sedaku, stipnout konektor u tech z Golfa a jednoduse vymenit a napajet. Vase nazory ? Diky
-
uprava motoru 1.8 T 20V
No, ja uz mam taky jeden tip... Ten zminovanej kit jsem nakonec nekoupil, protoze se mi to nak nezdalo ( domluva atd. ). Tak ted setrim chechtaky a projde to upravou na cca 250 PS a 390 Nm 400 koni z toho jde dostat, jenze to uz jsou investice mimo moje predstavy a precejenom je to porad '' jen octavia '' .. Nez do toho vrazit 200 tis ++ to si radsi koupim jiny auto silny uz v zakladu
-
Strata oleja
tak tech 160 tis. neni moc, ale ani malo... a pokud nejsi prvni majitel, je zde realna moznost, ze je to o trochu stoceny ( samozrejme to nemusi byt pravda ) Ja mel driv Hyundai elantru , kupoval jsem ji novou, a zrala uz dost olej ve 140 tis. km. Takze je to takovy hodne individualni, kolik km je na urcitej motor dost. Ale myslim ze '' vinklec '' ma pravdu s tim, lit tam hustejsi olej. To by melo pomoct.
-
4x4 zlobí zadní náprava
nemuzes mit prerusenej ( vypojenej ) jen ten kabel co vede do haldexu ?
-
Strata oleja
No problem by moh bejt ten, ze by to " zralo olej " pri 160 tis nejezdenejch uz by mel motor na to pravo.
-
Strata oleja
Ahoj, nejsem si jistej, ale kdyby ti melo uniknout cca 3/4 litru oleje tou prasklou odvetravaci hadickou, tak bys musel mit zadelanej celej motor.. ( je to dost za 1000 km ) Spis bych hledal problem nekde jinde. zkus tam dolejt olej znova po max , jestli znovu ubyde. Predtim to mohlo bejt tim ze treba nebyl uplne vsude a jak se pak vsude dostal tak se samozrejme snizila hladina
-
Motor z RS místo 1.8 110kW
Teda nechci rejpat, ale ten co chce prejit z benzinu na naftu asi nema moc velkyho sportovniho ducha. Nerikam, ze by diesel ( s Chipem ) jel spatne, ale co k tomu nekoho vede to nechapu. To co usetris u dieselu na spotrebe, to das za jeho udrzbu. Pokavad rocne najezdis cca 40 tis. tak teprv pak se to zacne vyplacet a ruku na srdce.. kdo z vas tolik najezdi ? Jinak zpatky k tematu.. Na tu vymenu motoru bych se taky vykaslal jak psal '' nosal '' kdyz si to nechas chipnout u solidni firmy tak budes nadmiru spokojenej ( mluvim z vlastni zkusenosti ) Budes to mit bez prace a starosti s buhvi cim a zbydou ti love na brzdy a ostatni veci.