-
Klimatizace vyzaduje beh motoru
Diag nerika nic.
-
Klimatizace vyzaduje beh motoru
Zdravim. Pokazde kdyz nastartuju a vyjedu, tak v infu o voze je hlaska - klimatizace vyzaduje beh motoru i kdyz je klima vypnuta a zmizi az kdyz se motor ohreje na urcitou teplotu. I pozoruju zvysene otacky, kdyz prijedu treba po 30km nebo po 5km pred barak, ale regenerace to neni(psalo by to nutny beh motoru atd). Staci trochu seslapnout pedal a otacky klesnou na normal. Co to znamena?
-
Klimatizace chladí v závislosti na otáčkách motoru...
vliv muze mit magneticka spojka(prokluz),pokud ji kompresor ma,mnozstvi chladiva nebo tzv. solenoid ventil,ktery donuti kompresor pracovat a kdyz neni uplne v pohode,potrebuje vic otacek,nez se nakopne a vytvori potrebny podtlak k tomu,aby se pisty uvnitr kompresoru naklonily a zacali tlacit.
-
Tlak oleje
probiha vymena salu na ojnicich.Posledni moznost opravy.
-
Tlak oleje
Tak plan je vymena olejoveho cerpadla.Dal se uvidi,co to bude delat.Nedavno se mi potkal motor,takze zrada muze byt nekde jinde.Po vymene ventilu jsem asi 100Km najel bez problemu a potom to slo raz na raz.Je fakt,ze ta olejnicka mi blikala uz driv,tak uvidime.Pokud to ta olejnicka nebude,tak je motor u sveho konce.Mechanik rikal,ze potom uz muzou byt jen vule na loziskach na ojnicich a tam se ztraci tlak a to uz ani nestoji za to,to opravovat.Kdyby stacilo jen vymenit loziska,tak mozna,ale jinak ne.
-
Tlak oleje
jen jsem zkousel,zda to bude piskat dal,nebyl jsem si jisty,zda tam neni jine cidlo jeste.Jinak vcera kaput.Zacalo to vrcet jako naftak i presto,ze olej nahoru sel.Takze asi odeslo cerpadlo,protoze nejspis nemazou hydrostely.Uz stoji v nemocnici.
-
Tlak oleje
Olej stale na horni rysce,to si hlidam.
-
Tlak oleje
Zdravim,mam tento problem a uz nevim.Menil jsem cidlo tlaku,cistil motor a dnes zkousel odpojit konektor od cidla a stale casto blika cervena olejnicka.Je tam jeste nekde nejaky cidlo?Podle me musi byt,kdyz to i po vytazeni konektoru hlasi maly tlak.Diky za odpoved vsem.
-
Motor 1.4 16V 74 kW
Mel jsem namysli to,ze kdyz jsem ji koupil nezrala nic a po vymene oleje zacla.Uz ty gufera budou tak 5000Kc a do krouzku dalsich 15000Kc davat nebudu.
-
nastavení el. okem přes VAG
Zdravim,mel jsem stejny problem a funguje to presne tak,jak pise rh+
-
Motor 1.4 16V 74 kW
I tak to vzdy nemusi byt krouzkama.A delalo by to uz od zacatku.Taky bych do vymeny nesel.Je to moc financne narocny.
-
Motor 1.4 16V 74 kW
Jen jsem rekl svuj nazor.Spis se priklanim k tem guferum na ventilech.
-
Motor 1.4 16V 74 kW
Podle me by se dali spatny pistni krouzky zjistit pri zmereni tlaku ve valcich.Pokud budou spatny,mel by byt spatny i tlak,jestli se nemylim?Me to taky zere olej,tak 4 az 5 dcl na 1000Km.Necham zmerit tlaky,kdyz budou dobry,vymenim gufera na ventilech.Ne vzdy muzou za ztratu oleje krouzky.Jinak pri studenym startu nebo kdyz necham auto chvili stat,rachta motor jak kdybych tam mel naftak,ale po 2min. je klid.Tankuju N95,benzinky jsem menil a stejny.Je to zdvihatkama.Nedrzi tlak,vytece z nich olej a jdou chvili jakoby na sucho.Stejne jako kdyz vyroby uplne novy motor.Pri prvnim startu chvili trva nez namaze a rve jak motorova pila.Hustsi olej tomu pomuze,ale jen nepatrne.Kdyz jsem to koupil,nedelalo to a povymene oleje(dal jsem plnou syntetiku 5W40) to zacalo delat a i zrat olej.
-
Srazenina
Ani se neprehriva,neztraci se voda a chova se normalne.Neni mozny,ze kdyz je chladno a nastartuje se dojde ke kondenzaci na vicku?
-
Srazenina
Cao.Nikde jsem to nenasel,tak mi snad tady poradite.Na olejovem vicku mam takovou zlutou srazeninu.Co to znamena?