-
vyhřívání čelního skla
A jelikož jde o kusovou výrobu, bude cena astronomická! Odhaduju 10-20x cena běžného skla.
-
předělání světel z původních H4 na projektory H7
Dal jsem ji tam taky
-
předělání světel z původních H4 na projektory H7
To že je i u FL clonka jsem nevěděl, myslel jsem, že je to dáno především sklonem reflektoru, ale dává to smysl. Dík za info. U H4 bych jen doplnil, že u nás homologované žárovky H4 mají výkon jen 55/60W a vždy svítí jen jedno vlákno(z textu to nebylo úplně jasné), jinak ok. V posledním odstavci to platí, popsal jsem to taky tak. Pouze Fabia ve výbavě Mote Carlo to má jinak. Na místě paraboly pro dálková světla je jen parkovačka. http://www.obautodil...rave-5J1941018F#
-
předělání světel z původních H4 na projektory H7
Je to konstrukční vada světlometu.. neboť máš při tlumených světlech polovinu žárovky zakrytou (clonkou), takže i když tam dáš +90%, tak ti nebudou nikdy svítit tak dobře jako běžné H4 světlomety, kde není světelný výkon "škrcen". U nových světel po faceliftu už projektorové světlomety tu clonku nemají, čili žárovka svítí na plný výkon.. Navíc mají separé parabolu pro dálkáče. Netýká se to ovšem provedení Monte Carlo (ta černá světla), kde je konstrukce podobná těm před faceliftem.. čili jedna žírovka s clonkou na každé světlo. Tam kde je u inovovaných projektorů dálkové je u MC jen parkovačka.
-
Servisní akce - výměna rozvodů 1.2 TSI
Tipoval bych max. posledních pár týdnů. Tak jak došly skladové zásoby a nasmlouvané objednávky.
-
Sportovni sedacky
Mě se prošoupaly od nastupovíní i ty obyčejný, zato se sportovníma nemám problém. Navíc v zatáčkách jsem klouzal jako pometlo po ledě. K těm problémům se zády mě napadá jediná pmožnost a to hlavová opěrka. Ve staré se dala sklápět dopředu a zpět takže nezavazela, u nové mě nutí mít hlavu nepřirozeně dopředu a to mi vadí. (sedadlo mám spíš na kolmo něž jako gauč).
-
Životnost motoru
Vždyť ten odkaz vyznívá celkem ve prospěch motoru. A řetězy jsou konstrukčně mnohem starší, než ozubené řemeny, jo jen na okraj
-
kryt pod motor
1) na hluk má vliv jak který kryt. Pokud je origo plněný skleněnými vlákny , tak ten ne. Pokud koupíš "čínu" za 500, tak ten tlumí dobře, ale zase nemá tu životnost a rád se vlivem tepla vyvěsí (přépadně se začne po čase lámat.. je víc materíálů těch neorigo krytů) 2) na proudění to vliv má a pokud jsem tam měl velkoplošný kryt, tak se motor snáze zahříval a měl pak tudíž nižší spotřebu (do 20km). Taky se malinko miň špinil.. ale to jen dokud mi ho v servise při výměne nezapsrasili od oleje Za mě doporučuji origo škoda.. je darhý, ale kvalita je nesrovnatelná.
-
Kapota motoru - izolace proti hluku
A jak je soused spojkojenej. Pozoroval nějaký útlum hluku od motoru, nebo to bylo jen aby měl to co druhej..
-
Už někdo řešil překodovat MFA na MAXIDOT?
Myslím, že starší modely to neměly. Možná by to šlo doplnit přehráním SW, ale nevím to jistě.
-
Sněhové řetězy
A je jisté, že mu to pak nebude posílat většinu výkonu jen na přední nápravu. Pohne se pak z místa?
-
2.0 TDI CR 125kW
To znamená, že 10% výkonu se někde ztrácí?
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Samo záleží na stylu jízdy a zatížení
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
S tou rezervou to je pravda. Nevím, jestli je to přesně 100 km, ale mám ověřeno, že od okamžiku kdy PP ukáže dojezd 0km ještě dalších 50 najedu. Kámoš na OII najel osobně 70km. Pak už byla čerpačka
- Chiptuning