Jump to content


  • Aktuální příspěvky

    • Zakázat, odpojit, upravit - prostě čím dřív se S/S a rekuperace zbavíte tím líp pro tu "moderní" baterii. Jediná nevýhoda u toho odpojeného konektoru je že u Superbu s tou hláškou o závadě otravuje celkem často, Octavie to nedělá, jestli to nedělá i u Scaly tak tím líp.
    • Já nevím, no.. osobně i když bych nejradši start/stop taky trvale deaktivoval, tak bych ten konektor radši neodpojoval. Nikdo pořádně neví, co všechno má ta řídící jednotka na starosti, přeci jen je to celkem sofistikovaný systém. Měl bych strach, že může dojít k nějakému přepětí nebo něčemu podobnému a odpálí mi to třeba full led světla. Další věc je, jestli ty nové chytré alternátory zvládnou tento jejich “nouzový” režim konstantního napájení aniž by se odporoučely, protože už třeba na to nejsou stavěné. Ale je to jen můj laický názor, elektrice nerozumím. Jen mi přijde divné odpojovat konektor na autě za třeba 500tis.
    • Nová asistentka generálního ředitele v práci se ptá: Pane generální přejete si něco? Ano Marcelko UKP. Ale já nevím co to znamená?! Uvař kafe píčo! Marcela donese kávu a s úsměvem povídá KSČ. Ale to zase nevím já Marcelko co to znamená?! Kolik sladíš čůráku!
    • Pokud máš Vag tak jse podívej co tam máš,jinak pokud jsi tohle vlákno trošku pročetl tak ti nemůže delat problem poznat okem co tam máš.
    • Mrkni se na https://support.google.com/androidauto/thread/17860576?hl=en   Za mne doporučuji obojí odinstalovat, nainstalovat znovu, obojí spustit nejdříve na telefonu a až pak připojit na auto.
×
×
  • Create New...