Dobrý den,tak to tu louskám postupně a snažím se dopátrat informace o zabezpečení,prostudovala jsem schemata v manuálech a rady kolegů,ale některé věci mi nejsou jasné. Mohl by mi prosím někdo ze zkušených kolegů poradit s následujícím problémem :
Chtěla bych si dát do své 1,2 HTP vypínač a relátky odpojit podstatné obvody ( nejsem příznivcem standartních alarmů, zapojení jsou veřejně známá a do auta se "zájemce" dostane vždy). čerpadlo - jak je zde uvedeno,je snadno připojitelné kusem drátu třeba ze zásuvky zapalovače, startér - auto lze roztlačit,řídící jednotka motoru - chyby . Napadl mě vývod pojistky 35 - vstřikovací ventily ,pokud by se navíc kontakt relé přemostil vhodným odporem,možná by to nemuselo ani hlásit chybu. Ve spojení s odpojením startéru by to snad na kluky z ulice stačilo. Nevím však,jestli načítání eventuelních chyb v řídící jednotce nezpůsobí nějaké její zablokování,nedojde-li odpojením vstřikovacích ventilů k nějaké poruše na motoru
či zde není jiná komplikace ( ve schematech není nikde propojen vývod pojistky 35 s vstř.ventily,alespoň to nemohu najít.
Pro jistotu bych tam dala ještě nějaký vypínač na K-line,aby se "zájemce" pobavil.
Děkuji moc,můžete-li pomoci radou.