Přejít na obsah

karel blaha

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení karel blaha

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Problem pretrvava. Napsal jsem email do skodovky, kde jsem uvedl vsechny informace tak jako zde ve foru. Ti mi akorat rekli, ze jim mam predat kontakt na servis ve kterem to resim. Predal jsem kontakt na Autoheller v Ostrave a oni je kontaktovali s instrukcema co s tim. Heller si me pak zavolal na prohlidku. Prvni navsteva byla o kontrole aktualnosti softwaru v DSG. Soft. byl aktualni, cili znovu nastavili. Nic se nezmenilo, takze 2. navsteva kde sbirali logy pro skodovku. Treti navsteva vypusteni a kontrola oleje z prevodovky. Kontrola oleje na pevne castice, nahran nejaky modifikovany soft. do DSG. Problem stale pretrvava, jen jsem si vsimnul zmeny v tom, ze to ty otacky poskakuji razatneji coz vede jeste k vetsimu skubani celeho auta. Stale nad tim uvazuju co s tim.
  2. Cest taky mam problem viz: odkaz Nahral jsem to i na video, protoze se to tezko popisuje
  3. Tak po navsteve autorizovaneho servisu poskubavani stale trva. Myslim, ze to nikdo neopravi, protoze problem se objevi az kdyz je motor opravdu zahraty (nestaci mit na teplomeru teplotu 91°), takze by s tim automechanik v autorizovanem servisu musel jezdit takovych 20minut, aby to zacalo delat a to nikdo delat nebude . Po mesici jezdeni jsem se tim problemem zacal intenzivne zabyvat, protoze na netu nikdo podobny problem nema. Par faktu: - jedna se o motor 2.0 TDi PD 103kW s 6DSG v Superbu 2 r.v.08 - najeto 60tis.km - problem se neobjevuje u studeneho motoru (je treba s nim jezdit min. 20minut) - poskubavani je stav, kdy pri brzdeni motorem (zaden pedal neni pouzivan) a zarazenem 2 rychlostnim stupni poskakuji otacky v rezimu D - problem je jeste vyraznejsi v rezimu S - v manualnim rezimu brzdi auto motorem na 2 stupen normalne - vymena oleje v prevodovce dle servisni knizky provedena - spatne jsou i rozjezdy se zahratym motorem, kdy pri zarazeni 2jky auto poskoci dopredu, pak zacne brzdit a pak se samo rozjede na skoro ustalenou rychlost (rozjezd probiha ciste pustenim brzdoveho pedalu bez pouziti plynu) - nevim zda se nejedna o problem s EGR o kterem se obcas mluvi v diskusi zde na foru - pry byla nejaka svolavacka ohledne problemu s teplotnim cidlem druhe spojky v prevodovce (zdroj), nicmene v autorizaku mi rekli, ze mam nejnovejsi verzi softu v prevodovce takze by to tento problem byt nemel - zhotovil jsem na ukazku video s popisem pod nim ve kterem se snazim problem demonstrovat Muzu dodat i logy z VAG, mam tam zachycene teploty a podobne veci, kdyby to nekomu pomohlo.
  4. Navstivil jsem s vyse uvedenym problemem autorizovany servis Auto Heller tady v Ostrave, kde jsme se domluvili na kontrole aktualnosti softwaru v prevodovce a pripadne aktualizaci. Odhadni cena byla vymerena na 500Kc. Po kontrole na diagnostice bylo zjisteno, ze software jiz aktualni mam, cili doslo jen k znovu prehrani. Zaplatil jsem 173Kc a po 4 dnech testovani jsem si znovu takovych problemu nevsiml (hlavne toho poskakovani auta pri dojizdeni na krizovatku pokud prevodovka zaradi 2.stupen). Stale me trapi plynuly rozjezd bez seslapnuti plynoveho pedalu (jen uvolnit brzdu) pri zahratem motoru. Auto se pomalu rozjede, pak poskoci dopredu a zacne brzdit, pred chcipnutim motoru se zase zacne rozjizdet... nepripada mi to, ze by funkce creep byla takto nastavena, ale jeste to otestuju a pripadne napisu. Dalsi info ohledne ceny prehrani softu v servisu. Cenu za prehrani spocita ten pristroj automaticky. Zalezi jak stary mate soft. v aute. Pristroj spocita casove jednotky nutne k aktualizaci a z toho se pak odviji cena.
  5. @libero1071: Zajedu si do autorizovaneho servisu se zeptat jaka je moznost aktualizace firmwaru v DSG
  6. @Zednar, mas nejaky kontakt na ty specialisty na DSG? Resim take problem, kdy s autem stojim na miste, zarazeno D, pustim brzdu (neslapu vubec na plyn), auto se behem 2 sekund plynule rozjede, pak v 3. sekunde jakoby se dost tvrde sepla spojka, skubne to a auto jede na volnobeh. Ten samy rozjezd v rezimu tiptronic se zarazenou 1 to nedela a auto jede plynule na volnobeh. Cili jizda na volnobeh v rezimu D vubec neni plynula (na 1. stupen). Autu jakoby kolisaly otacky a tim samo zrychli o cca 200otacek a hned zase zpomali => poskubavani. Celou dobu neslapu na plyn. Taky premyslim nad tim, ze obcas kdyz dobrzduju na krizovatku, spise vyrazneji nez plynuleji a pri 2. stupni pustim brzdu, aby auto brzdilo motorem, opet zacne poskakovat. Poskakovani vypada tak, ze brzdite motorem a ten motor jakoby porad zvysuje a snizuje otacky o cca 200otacek.
×
×
  • Vytvořit nový...