Tak po navsteve autorizovaneho servisu poskubavani stale trva. Myslim, ze to nikdo neopravi, protoze problem se objevi az kdyz je motor opravdu zahraty (nestaci mit na teplomeru teplotu 91°), takze by s tim automechanik v autorizovanem servisu musel jezdit takovych 20minut, aby to zacalo delat a to nikdo delat nebude . Po mesici jezdeni jsem se tim problemem zacal intenzivne zabyvat, protoze na netu nikdo podobny problem nema.
Par faktu:
- jedna se o motor 2.0 TDi PD 103kW s 6DSG v Superbu 2 r.v.08
- najeto 60tis.km
- problem se neobjevuje u studeneho motoru (je treba s nim jezdit min. 20minut)
- poskubavani je stav, kdy pri brzdeni motorem (zaden pedal neni pouzivan) a zarazenem 2 rychlostnim stupni poskakuji otacky v rezimu D
- problem je jeste vyraznejsi v rezimu S
- v manualnim rezimu brzdi auto motorem na 2 stupen normalne
- vymena oleje v prevodovce dle servisni knizky provedena
- spatne jsou i rozjezdy se zahratym motorem, kdy pri zarazeni 2jky auto poskoci dopredu, pak zacne brzdit a pak se samo rozjede na skoro ustalenou rychlost (rozjezd probiha ciste pustenim brzdoveho pedalu bez pouziti plynu)
- nevim zda se nejedna o problem s EGR o kterem se obcas mluvi v diskusi zde na foru
- pry byla nejaka svolavacka ohledne problemu s teplotnim cidlem druhe spojky v prevodovce (zdroj), nicmene v autorizaku mi rekli, ze mam nejnovejsi verzi softu v prevodovce takze by to tento problem byt nemel
- zhotovil jsem na ukazku video s popisem pod nim ve kterem se snazim problem demonstrovat
Muzu dodat i logy z VAG, mam tam zachycene teploty a podobne veci, kdyby to nekomu pomohlo.